Tylko Solaris w Budzyniu. Cena autobusu elektrycznego ponad budżetem
4 czerwca Gmina Budzyń otworzyła ofertę w przetargu na dostawę autobusu elektrycznego przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
Do tego dochodzi zakup stacji ładowania o mocy 80kW. Wielopolski samorząd na ten zakup ma dofinasowanie z „Polski Ładu”. Wcześniej o tym zamówieniu pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ. Natomiast dzisiejsze otwarcie ofert w Budzyniu potwierdza to, co pisaliśmy przy okazji Pałecznicy – na rynku elektrobusów robi się coraz drożej.
Spis treści:
- Jakie są główne wymagania techniczne dla poszukiwanego autobusu elektrycznego przez Gminę Budzyń?
- Na jaką sumę opiewa oferta Solaris Bus & Coach?
- Jakie kryteria oceny zastosowano w przetargu na dostawę autobusu elektrycznego i stacji ładowania w Gminie Budzyń?
CO CHCE BUDZYŃ?
Podstawowe parametry poszukiwanego szkolnego autobusu elektrycznego to:
długość od 11,90 m do 12,20 m maksymalna wysokość całkowita wraz z urządzeniem klimatyzacyjnym miejsca kierowcy i bateriami oraz pozostałymi akcesoriami max. do 3,50 m,
- szerokość całkowita max. do 2,55 m,
- liczba miejsc do przewozu pasażerów: a) minimalna ilość – 41 miejsc siedzących dla pasażerów (dopuszcza się zaoferowanie czterech pełnowymiarowych nieskładanych – łatwo demontowanych foteli w miejscu zatoki dla wózka inwalidzkiego), siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, b) minimalna ilość – 10 miejsc stojących ( zaleca się wykonawcy zaoferowanie autobusu z możliwie największą liczbą miejsc do przewozu pasażerów o możliwie największej powierzchni przeznaczonej dla pasażerów stojących
- zastosowanie silnika lub silników o łącznej mocy nie mniejszej niż 160 kW z funkcją odzysku energii elektrycznej podczas hamowania autobusu dla potrzeb ładowania magazynu energii,
- wymagany przebieg na jednym ładowaniu minimum 250 km.
Termin dostawy to 10 miesięcy od podpisania umowy.
jedna oferta
Na oferty samorząd czekał do 4 czerwca. Zgłosił się tylko Solaris Bus &Coach z ceną … 3.153.695,40 PLN brutto.
Z kolei kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to 2.300.000 PLN brutto. Czyli prawdopodobnie będzie unieważnienie i ponowny przetarg.
Teoretycznie zamawiający oceni złożoną propozycję według czterech kryteriów:
- Cena: 60%
- Jakość: 20%, gdzie mamy: (TN) – Rodzaj zastosowanego elektrycznego zespołu napędowego zaoferowanie przez wykonawcę w autobusie napędu z wykorzystaniem silnika centralnego elektrycznego asynchronicznego: TAK-10 pkt NIE-0 pkt / Spełnienie wymogów w zakresie konstrukcji nośnej zgodnie z regulaminem nr 66: TAK- 10 pkt NIE-0 pkt;
- Warunki gwarancji i serwisu autobusu i ładowarki: 5%, gdzie max okres gwarancji na autobus i ładowarkę nie przekroczy okresu 84 m-cy, a min. okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 m-cy. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji ponad okres minimalny następująco : – za wydłużenie okresu gwarancji do 72 m-cy wykonawca otrzyma – 3 pkt. – za wydłużenie okresu gwarancji do 84 m-cy wykonawca otrzyma – 5 pkt. Niewydłużenie okresu gwarancji tj. okres gwarancji 60 m-cy wykonawca otrzyma – 0 pkt.
- Zużycie energii elektrycznej: 15%
Link do zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9d1ce2e-0268-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze