Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

TRANSEXPO 2024: NesoBus z silnikiem centralnym i zapowiedzią MEGA autobusu

infobus
31.10.2024 08:02
0 Komentarzy

Na tegorocznych targach Transexpo 2024 NesoBus, spółka należąca do grupy ZE PAK, zaprezentowała swoje najnowszy model autobusu z silnikiem centralnym.

To oczekiwane poszerzenie gamy pojazdów wodorowych z fabryki w Świdniku. Dodatkowo mogliśmy zobaczyć wersję dla Gdańska, która podkreślała kompetencje firmy w projektach „pod klucz” – czyli dostawa taboru i wodoru wraz z finansowaniem i serwisem. Wszystko to w ramach jednej umowy.

Spis treści:

  1. Jakie nowości technologiczne zaprezentował NesoBus na targach Transexpo 2024?
  2. Na czym polega oferta „pod klucz” NesoBus, widoczna na przykładzie wersji dla Gdańska?
  3. Jakie zaawansowane systemy bezpieczeństwa spełniające standardy GSR2 posiada nowy model NesoBus?
TRANSEXPO 2024: NesoBus z silnikiem centralnym i zapowiedzią MEGA autobusu
TRANSEXPO 2024: NesoBus z silnikiem centralnym i zapowiedzią MEGA autobusu

Z silnikiem centralnym

NesoBus koncentruje się na realizacji zdobytych kontraktów i wzmacnianiu swojej pozycji na rynku. Po dostawie autobusów dla Rybnika i Gdańska firma przygotowuje się do realizacji zamówień dla MZK Konin i GZM. Trwają również prace nad nowymi modelami, w tym 18-metrowym autobusem, którego premiera pozostaje jeszcze tajemnicą.

Producent ze Świdnika nieustannie dąży do rozwoju swoich produktów, wprowadzając na rynek nowe wersje, jak model z silnikiem centralnym. To nowość technologiczna w ofercie NesoBus, pozwalająca na optymalne rozłożenie masy i wydajność energetyczną, co podnosi efektywność i dynamikę jazdy autobusu. W przyszłości firma planuje rozszerzyć wybór producentów centralnych silników, zwiększając elastyczność dla klientów. Szczegóły na firmie:

https://youtu.be/oExoWo4SD6I

zgodnie z GSR2

Oprócz tego pokazany na TRASNXEPO autobus oferował zaawansowane systemy bezpieczeństwa zgodne z GSR2: To oznacza najwyższe wymagania bezpieczeństwa dzięki systemom zgodnym z europejskimi regulacjami, jak :

  • ECE 151: System wykrywania pieszych i rowerzystów.
  • ECE 159: Asystent wykrywania przeszkód przy ruszaniu.
  • ECE 158: Wspomaganie manewru cofania.
  • Rozporządzenie 1958: Asystent kontroli prędkości.
  • Rozporządzenie 1341: System monitorujący spadek koncentracji kierowcy.

Do tego demonstracyjny model wyposażono w ergonomiczny pulpit Actia z dużym, 12,3-calowym ekranem HD, co pozwala kierowcy na intuicyjną obsługę i dostęp do wszystkich niezbędnych funkcji w zasięgu ręki. Nowinką jest też ulepszony system klimatyzacji: Klimatyzator CO₂, z dodatkową funkcją kondycjonowania baterii, gwarantuje optymalny komfort termiczny oraz efektywną regulację temperatury w systemach akumulatorowych.

TRANSEXPO 2024: NesoBus z silnikiem centralnym i zapowiedzią MEGA autobusu
TRANSEXPO 2024: NesoBus z silnikiem centralnym i zapowiedzią MEGA autobusu

Komentarze