TRANSEXPO 2024: NesoBus z silnikiem centralnym i zapowiedzią MEGA autobusu
Na tegorocznych targach Transexpo 2024 NesoBus, spółka należąca do grupy ZE PAK, zaprezentowała swoje najnowszy model autobusu z silnikiem centralnym.
To oczekiwane poszerzenie gamy pojazdów wodorowych z fabryki w Świdniku. Dodatkowo mogliśmy zobaczyć wersję dla Gdańska, która podkreślała kompetencje firmy w projektach „pod klucz” – czyli dostawa taboru i wodoru wraz z finansowaniem i serwisem. Wszystko to w ramach jednej umowy.
Spis treści:
- Jakie nowości technologiczne zaprezentował NesoBus na targach Transexpo 2024?
- Na czym polega oferta „pod klucz” NesoBus, widoczna na przykładzie wersji dla Gdańska?
- Jakie zaawansowane systemy bezpieczeństwa spełniające standardy GSR2 posiada nowy model NesoBus?
Z silnikiem centralnym
NesoBus koncentruje się na realizacji zdobytych kontraktów i wzmacnianiu swojej pozycji na rynku. Po dostawie autobusów dla Rybnika i Gdańska firma przygotowuje się do realizacji zamówień dla MZK Konin i GZM. Trwają również prace nad nowymi modelami, w tym 18-metrowym autobusem, którego premiera pozostaje jeszcze tajemnicą.
Producent ze Świdnika nieustannie dąży do rozwoju swoich produktów, wprowadzając na rynek nowe wersje, jak model z silnikiem centralnym. To nowość technologiczna w ofercie NesoBus, pozwalająca na optymalne rozłożenie masy i wydajność energetyczną, co podnosi efektywność i dynamikę jazdy autobusu. W przyszłości firma planuje rozszerzyć wybór producentów centralnych silników, zwiększając elastyczność dla klientów. Szczegóły na firmie:
zgodnie z GSR2
Oprócz tego pokazany na TRASNXEPO autobus oferował zaawansowane systemy bezpieczeństwa zgodne z GSR2: To oznacza najwyższe wymagania bezpieczeństwa dzięki systemom zgodnym z europejskimi regulacjami, jak :
- ECE 151: System wykrywania pieszych i rowerzystów.
- ECE 159: Asystent wykrywania przeszkód przy ruszaniu.
- ECE 158: Wspomaganie manewru cofania.
- Rozporządzenie 1958: Asystent kontroli prędkości.
- Rozporządzenie 1341: System monitorujący spadek koncentracji kierowcy.
Do tego demonstracyjny model wyposażono w ergonomiczny pulpit Actia z dużym, 12,3-calowym ekranem HD, co pozwala kierowcy na intuicyjną obsługę i dostęp do wszystkich niezbędnych funkcji w zasięgu ręki. Nowinką jest też ulepszony system klimatyzacji: Klimatyzator CO₂, z dodatkową funkcją kondycjonowania baterii, gwarantuje optymalny komfort termiczny oraz efektywną regulację temperatury w systemach akumulatorowych.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze