PKS Łuków szuka trzech autobusów używanych. Ogłoszono przetarg
23 maja 2025 roku Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łukowie ogłosiło postępowanie przetargowe na zakup trzech używanych autobusów spełniających normę emisji spalin EURO 5.
Wymagane pojazdy muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku i pochodzić od tego samego producenta. Dodajmy, że to kolejny taki przetarg. Wcześniej – w listopadzie 2024 roku – przewoźnik szukał pojazdów klasy II z rynku wtórnego, ale to zamówienie zostało ostatecznie unieważnione z powodu braku ofert.
Rozkład jazdy:
- Jakie wymagania musi spełniać oferowany autobus w przetargu ogłoszonym przez PKS Łuków 23 maja 2025 roku?
- Jakie są kryteria oceny ofert i jaki jest termin składania propozycji?
- Dlaczego wcześniejszy przetarg PKS Łuków z marca 2025 roku został unieważniony?
Używana trójka
Łukowskie zamówienie ogłoszone 23 maja dotyczy zakupu trzech używanych autobusów tej samej marki i producenta, zgodnych z normą emisji spalin EURO 5, z datą produkcji nie starszą niż 2013 rok, co musi być potwierdzone wpisem w dowodzie rejestracyjnym. Wymogiem jest, by pojazdy były wolne od wad fizycznych i prawnych, a także należały do tej samej klasy. Przetarg nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Zamówienie ma zostać zrealizowane do 30 lipca 2025 roku. PKS Łuków nie przewiduje w nim zabezpieczenia należytego wykonania umowy ani wadium. Przetarg nie podlega dyrektywie 2014/25/UE, ponieważ nie jest prowadzony w ramach zamówienia sektorowego z zakresu infrastruktury sieciowej w rozumieniu tej dyrektywy.
Na oferty zamawiający czeka do 30 czerwca 2025 roku, a następnie komisja przetargowa oceni złożone propozycje według kryteriów:
✅ cena – 70%
✅ parametry techniczne – 30%
Link do SWZ: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dd99e0-dca0-0d50-eaaa-350001a4a90b
Zakupowe tło
To kolejna próba uzupełnienia taboru PKS Łuków o pojazdy używane, co stanowi jeden z popularniejszych kierunków zakupowych wśród regionalnych przewoźników publicznych. W ostatnich latach wielu z nich – ze względu na ograniczone budżety i brak dostępnych środków na inwestycje w elektrobusy – decyduje się na zakup autobusów z drugiej ręki, ale o wysokim standardzie technicznym i estetycznym.
W tym wypadku PKS Łuków stawia na spójność floty i relatywnie nową technologię spełniającą wymagania eksploatacyjne w komunikacji regionalnej.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze