Nowy minibus turystyczny we flocie Uniwersytetu Opolskiego. Od Mercusa
Uniwersytet Opolski wzbogacił swoją flotę o nowoczesny autobus – Mercedes-Benz Sprinter z zabudową mazowieckiej firmy Mercus.
Pojazd nie tylko zwiększy komfort podróży studentów i pracowników, ale również odpowiada na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Nowy pojazd zastępuje wysłużony, 13-osobowy bus, który po 18 latach intensywnej eksploatacji przechodzi na „uniwersytecką emeryturę”.
Rozkład jazdy:
- Jakiej marki jest nowy autobus Uniwersytetu Opolskiego?
- Ile miejsc pasażerskich oferuje nowy pojazd?
- Kto ponownie zasiądzie za kierownicą nowego autobusu UO?
21 miejsc
Nowy środek transportu to 21-miejscowy autobus wyposażony w 190-konny silnik diesla, automatyczną skrzynię biegów oraz udogodnienia podnoszące standard podróży. Został zakupiony głównie z myślą o wyjazdach na zajęcia terenowe, wyjazdach służbowych oraz wydarzeniach integracyjnych.
– W ostatnich latach pojawiały się trudności z organizacją wyjazdów większych grup studentów – mówi Jacek Mirowski z Biura Gospodarki Nieruchomościami UO. – Nowy pojazd rozwiązuje ten problem.
Za kierownicą nowego autobusu ponownie zasiadać będzie dobrze znany wśród społeczności UO kierowca – pan Janusz Juszczyk, który przez lata prowadził poprzedni pojazd uczelni. Autobus jest już gotowy do drogi – czeka na pierwszych pasażerów.
– To ważny krok w kierunku unowocześnienia naszej floty – dodaje Joanna Kostuś, Kanclerz Uniwersytetu Opolskiego. – Nowoczesny, bezpieczny i komfortowy autobus to nie tylko większa mobilność dla społeczności akademickiej, ale też oszczędność i samodzielność w organizacji transportu. Co równie ważne, dostosowanie pojazdu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami odzwierciedla nasze zobowiązanie do dostępności i równości.
Dwie oferty
Zakup autobusu był efektem postępowania przetargowego o wartości przekraczającej 130 tys. zł, przeprowadzonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu złożono dwie oferty.
Najkorzystniejszą, opiewającą na 472 320 zł brutto, złożyła firma TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o. z Warszawy, która uzyskała maksymalne 100 punktów, oferując 60-miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów i 30-dniowy termin realizacji.
Konkurencyjna oferta firmy Bus Service Jerzego Biedulewicza z Augustowa wyniosła 483 390 zł brutto i uzyskała 98,63 punktów – również z gwarancją 60 miesięcy i tym samym terminem realizacji. Tym samym o wyborze zadecydowała niższa cena.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze