Muszyna ponawia przetarg na autobusy MINI z silnikami diesla
Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna kontynuuje starania o modernizację floty transportu publicznego, ogłaszając 10 kwietnia 2025 roku nowy przetarg na dostawę dwóch fabrycznie nowych autobusów.
Przypomnijmy, że takie pojazdy samorząd chciał zakupić wcześniej – w ramach postępowania na łącznie cztery autobusy klasy I (kategorii MINI i MIDI) z dofinansowaniem CUPT-KPO. Jednak tylko w zadaniu na dwa midibusy wpłynęła jedna oferta – od firmy Autobagi z autobusami BMC Neocity, która została wybrana jako najkorzystniejsza O tym zamówieniu pisaliśmy już wcześniej w TransInfo.
Rozkład jazdy:
- Jakiej klasy autobusy chce zakupić Muszyna w przetargu ogłoszonym 10 kwietnia 2025 roku?
- Jakie dwa kryteria będą decydować o wyborze najkorzystniejszej oferty?
- Dlaczego Muszyna ogłosiła nowy przetarg na autobusy klasy MINI?
Tylko MINI
Muszyński przetarg, ogłoszony 10 kwietnia 2025 roku, dotyczy dostawy dwóch niskopodłogowych autobusów klasy MINI z silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. Wymagania techniczne obejmują m.in. długość pojazdu od 5,8 do 7,5 metra, zdolność przewozu co najmniej 21 pasażerów (w tym minimum 10 na miejscach siedzących) oraz układ drzwi 0-2-0 lub 1-2-0.
Wykonawcy muszą wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednej dostawy autobusów o podobnych parametrach w ciągu ostatnich trzech lat. Wadium wynosi 30 000 zł.
Zamówienie jest finansowane z konkursu CUPT-KPO. Planowany termin realizacji dostawy to dziewięć miesięcy od podpisania umowy, z możliwością przedłużenia w uzasadnionych przypadkach.
Na oferty zamawiający czeka do 16 maja 2025 roku, a następnie komisja przetargowa oceni złożone propozycje według kryteriów:
- ✅ Cena: 60%
- ✅ Okres gwarancji całopojazdowej: 40%
Zakupowe tło
W poprzednim postępowaniu na zakup autobusów klasy MINI nie złożono żadnych ofert, co skłoniło władze Muszyny do ponowienia przetargu. W ramach tego samego projektu udało się wyłonić dostawcę dla autobusów klasy MIDI; firma Autobagi, przedstawiciel marki BMC w Polsce, dostarczy te pojazdy.
Muszyna konsekwentnie dąży do unowocześnienia swojego taboru, realizując projekty zakupu zarówno autobusów elektrycznych, jak i niskoemisyjnych pojazdów spalinowych, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w regionie.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze