Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Motor Lublin będzie miał własny klubowy autobus. Marki Irizar

infobus
31.07.2025 07:08
0 Komentarzy

Motor Lublin, klub piłkarski z ambicjami sięgającymi ekstraklasy, właśnie podniósł poprzeczkę w zakresie autokarowego transportu piłkarzy.

Za sprawą właściciela klubu, Zbigniewa Jakubasa, do drużyny za moment trafił nowy, w pełni wyposażony autokar klasy premium marki Irizar – od polskiego przedstawiciela hiszpańskiej marki – Firmy Wanicki. To jeden z najbardziej prestiżowych pojazdów tego typu w Polsce, wyceniony na blisko 2,4 mln zł, czyli sgtawiamy na trzyosiowy model i8.

Rozkład jazdy:

  1. Jakiej marki jest nowy autokar Motoru Lublin?
  2. Ile osi ma autobus przekazany drużynie?
  3. Z jakiej okazji na pojeździe umieszczono rocznicowy herb klubu?
Luksusowy autobus turystyczny Irizar i8
Luksusowy autobus turystyczny Irizar i8

Gest właściciela

Co istotne, zakup nie został sfinansowany ze środków klubu ani miasta – to prywatna inwestycja właściciela, który od lat wspiera klub nie tylko finansowo, ale i wizerunkowo.

Autobus, który od sezonu 2025/2026 będzie służył pierwszej drużynie Motoru Lublin. Modele Irizar i8 są wybierane przez największe europejskie kluby piłkarskie, federacje sportowe i zespoły wyścigowe. Wersja dla Motoru została dostosowana specjalnie pod potrzeby piłkarzy. We wnętrzu znajduje się strefa relaksu z rozkładanymi fotelami umożliwiającymi niemal leżenie, systemy multimedialne, indywidualne punkty ładowania oraz pełne zaplecze gastronomiczne z lodówką, piekarnikiem i mikrofalą. Zaplanowano również osobną przestrzeń roboczą dla sztabu szkoleniowego oraz miejsce na odnowę biologiczną po meczach.

Pojazd nie tylko pełni funkcję środka transportu, ale staje się mobilną wizytówką klubu. Został oklejony w barwy Motoru Lublin i opatrzony rocznicowym herbem z okazji 75-lecia istnienia drużyny. Ten krok ma znaczenie nie tylko prestiżowe, ale i wizerunkowe – pojazd będzie widoczny na drogach w całym kraju, budując rozpoznawalność marki Motoru Lublin i wpisując się w standardy stosowane w profesjonalnym sporcie europejskim.

Zdaniem Michała Szprendałowicza, dyrektora marketingu klubu, nowy autobus to narzędzie nie tylko funkcjonalne, ale także strategiczne – jego rola wykracza poza aspekt logistyczny, stając się częścią szerzej rozumianej polityki wizerunkowej.

– „Oprócz efektownego wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego, autobus został zaprojektowany tak, by służyć drużynie kompleksowo – od komfortu podróży, przez przygotowanie do meczu, aż po regenerację” – komentuje Szprendałowicz.

Luksusowy autobus turystyczny Irizar i8
Luksusowy autobus turystyczny Irizar i8

Komentarze