Motor Lublin będzie miał własny klubowy autobus. Marki Irizar
Motor Lublin, klub piłkarski z ambicjami sięgającymi ekstraklasy, właśnie podniósł poprzeczkę w zakresie autokarowego transportu piłkarzy.
Za sprawą właściciela klubu, Zbigniewa Jakubasa, do drużyny za moment trafił nowy, w pełni wyposażony autokar klasy premium marki Irizar – od polskiego przedstawiciela hiszpańskiej marki – Firmy Wanicki. To jeden z najbardziej prestiżowych pojazdów tego typu w Polsce, wyceniony na blisko 2,4 mln zł, czyli sgtawiamy na trzyosiowy model i8.
Rozkład jazdy:
- Jakiej marki jest nowy autokar Motoru Lublin?
- Ile osi ma autobus przekazany drużynie?
- Z jakiej okazji na pojeździe umieszczono rocznicowy herb klubu?
Gest właściciela
Co istotne, zakup nie został sfinansowany ze środków klubu ani miasta – to prywatna inwestycja właściciela, który od lat wspiera klub nie tylko finansowo, ale i wizerunkowo.
Autobus, który od sezonu 2025/2026 będzie służył pierwszej drużynie Motoru Lublin. Modele Irizar i8 są wybierane przez największe europejskie kluby piłkarskie, federacje sportowe i zespoły wyścigowe. Wersja dla Motoru została dostosowana specjalnie pod potrzeby piłkarzy. We wnętrzu znajduje się strefa relaksu z rozkładanymi fotelami umożliwiającymi niemal leżenie, systemy multimedialne, indywidualne punkty ładowania oraz pełne zaplecze gastronomiczne z lodówką, piekarnikiem i mikrofalą. Zaplanowano również osobną przestrzeń roboczą dla sztabu szkoleniowego oraz miejsce na odnowę biologiczną po meczach.
Pojazd nie tylko pełni funkcję środka transportu, ale staje się mobilną wizytówką klubu. Został oklejony w barwy Motoru Lublin i opatrzony rocznicowym herbem z okazji 75-lecia istnienia drużyny. Ten krok ma znaczenie nie tylko prestiżowe, ale i wizerunkowe – pojazd będzie widoczny na drogach w całym kraju, budując rozpoznawalność marki Motoru Lublin i wpisując się w standardy stosowane w profesjonalnym sporcie europejskim.
Zdaniem Michała Szprendałowicza, dyrektora marketingu klubu, nowy autobus to narzędzie nie tylko funkcjonalne, ale także strategiczne – jego rola wykracza poza aspekt logistyczny, stając się częścią szerzej rozumianej polityki wizerunkowej.
– „Oprócz efektownego wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego, autobus został zaprojektowany tak, by służyć drużynie kompleksowo – od komfortu podróży, przez przygotowanie do meczu, aż po regenerację” – komentuje Szprendałowicz.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze