Koleje Małopolskie wybrały przewoźnika, który pojedzie swoimi autobusami na linii A22
19 września Koleje Małopolskie rozstrzygnęły przetarg na świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na trasę Tarnów – Zakliczyn.
Linia ta działa w w ramach systemu Małopolskich Linii Dowozowych. Wybór zwycięskiej firmy został dokonany spośród pięciu oferentów. Umowa z wykonawcą zostanie zawarta na okres od 1 października 2024 r. do 28 lutego 2025 r.
Spis treści:
- Jakie wymagania dotyczące pojazdów musiał spełnić wykonawca w przetargu na trasie Tarnów – Zakliczyn?
- Która firma wygrała przetarg i dlaczego została wybrana jako najkorzystniejsza oferta?
- Jak długo będzie obowiązywać umowa na obsługę trasy Tarnów – Zakliczyn?
Wymagania KM
W ramach zawartej umowy wykonawca będzie obsługiwał linie komunikacyjne zamawiającego na następującym obszarze: powiat tarnowski, Miasto Tarnów, powiat dąbrowski, powiat brzeski, powiat nowosądecki, powiat gorlicki, Miasto Nowy Sącz. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania umowy wynosi 43 740,00 wzkm.
Do realizacji zamówienia KM wymagają dysponowania jednym autobusem. Pojazd ten musi spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 5. Ma to być autobus o długości od 10,0 do 13 metrów. Pojazd musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2011 roku. Powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
Pojazd ma być wyposażony w sprawną i wydajną klimatyzację. W przestrzeni pasażerskiej mają znaleźć się fotele o ergonomicznym kształcie, jednolitym kolorze i wzorze tapicerki, wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Tapicerka foteli nie może posiadać śladów uszkodzeń lub być trwało zabrudzona. Wszystkie fotele pasażerskie oprócz foteli składanych muszą mieć tapicerowane siedziska oraz podwyższone tapicerowane oparcia. Niedopuszczalne są fotele typu miejskiego
Ponadto, zamawiający wymaga zainstalowania w przestrzeni technicznej pojazdu urządzeń lokalizacyjnych przekazujących informację o pozycji pojazdu oraz jego numerze bocznym na wskazany przez zamawiającego serwer systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
Wielgus wygrywa
Przypomnijmy, że 6 września kolejowy przewoźnik otworzył pięć ofert od firm chętnych do obsługi linii A22 w ramach MLD. Wśród oferentów są:
- „MARPOL” W. MAŁEK, R. MAŁEK SPÓŁKA JAWNA – cena 446.693,88 PLN brutto/ 413.605,44 PLN netto (10,21 PLN brutto/wzkm),
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARIUSZ FRANKÓW – cena 697.250,59 PLN brutto/ 645.602,40 PLN netto (15,94 PLN brutto/wzkm),
- MARKPOL Grupa sp. z o.o. – cena 407.579,82 PLN brutto/ 377.388,72 PLN netto (9,32 PLN brutto/wzkm),
- P.P.H.U.MARK-TRAWEL MAREK WIELGUS – cena 316.313,68 PLN brutto/ 292.883,04 PLN netto (7,23 PLN brutto/wzkm),
- LS sp. z o.o. – cena 446.127,00 PLN brutto/ 413.080,56 PLN netto (10,20 PLN brutto/wzkm).
Kolejarze chcieli przeznaczyć na sfinansowanie przewozów autobusowych sumę 384.763,28 PLN brutto. Tylko jedna oferta zmieściła się w tej kwocie – od firmy P.P.H.U.MARK-TRAWEL MAREK WIELGUS. Koleje Małopolskie zdecydowały o wyborze właśnie tej oferty, jako najkorzystniejszej.
Na koniec podajemy link do przetargu: https://platformazakupowa.pl/transakcja/970861
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze