Koleje Małopolskie potrzebują przewoźnika autobusowego do obsługi ZKA
Koleje Małopolskie organizują zastępczą komunikację autobusową w sytuacjach planowych i awaryjnych. W tym celu kolejowy przewoźnik rozpoczął procedurę przetargową, której celem jest wybór firmy z autobusami i kierowcami.
Umowa z wykonawcą ma obowiązywać nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. do 31 grudnia 2027 r.
Rozkład jazdy:
- Jakie są główne trasy, na których Koleje Małopolskie planują uruchamianie zastępczej komunikacji autobusowej?
- Jakie wymagania techniczne musi spełniać tabor autobusowy oferowany w przetargu na ZKA?
- Jaki jest minimalny i maksymalny zakres pracy przewozowej określony w przetargu oraz jakie jest jedyne kryterium oceny ofert?
Trasy ZKA
Przedmiotem ogłoszonego przetargu jest świadczenie planowanej oraz awaryjnej usługi zastępczej komunikacji autobusowej, poprzez zapewnienie na rzecz zamawiającego autobusów wraz z kierowcami na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Małopolskie.
Zamawiający wytypował następujące trasy do świadczenia usług ZKA:
- Kraków Lotnisko – Kraków Główny – Kraków Płaszów – Wieliczka Rynek-Kopalnia,
- Kraków Główny – Słomniki – Miechów – Kozłów – Sędziszów,
- Kraków Główny – Kraków Bonarka – Skawina – Podbory Skawińskie – Zator – Oświęcim,
- Kraków Główny – Kraków Mydlniki – Krzeszowice – Trzebinia – Oświęcim,
- Kraków Główny – Bochnia – Brzesko Okocim – Tarnów,
- Kraków Główny – Kraków Batowice – Kraków Nowa Huta – Podłęże,
- Tarnów – Stróże – Nowy Sącz,
- Jasło – Nowy Sącz – Muszyna – Krynica-Zdrój,
- Stróże – Gorlice – Jasło,
- Kraków Główny – Skawina – Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Sucha Beskidzka – Chabówka – Nowy Targ – Zakopane.
Minimalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy to 5.000 wzkm/20 wozodni, zaś maksymalna – może wynieść: 175.000,0 wzkm/700 wozodni.
Wymagany tabor
Wykonawca do wykonania usług ZKA będzie zobowiązany zapewnić maksymalnie 6 autobusów jednego dnia. Będą to trzy rodzaje pojazdów spełniające następujące wymagania:
- minimum 4 autobusy niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiający przewóz co najmniej 60 osób, z czego co najmniej 28 osób na miejscach siedzących. Autobus ma mieć długość nie mniejszą niż 11 m i powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku,
- minimum 6 autobusów umożliwiających przewóz co najmniej 49 osób na miejscach siedzących. Każdy z autobusów ma być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku,
- minimum 4 autobusy (busy) umożliwiające przewóz co najmniej 16 osób na miejscach siedzących. Autobusy mają być wyprodukowane najwcześniej w 2010 roku.
Koleje Małopolskie czekają na oferty od wykonawców do dnia 5 września. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Przetarg znajduje się na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1154975
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze