FlixBus wjeżdża do Meksyku. Zielone autobusy zmieniają latynoski transport publiczny
Nowe połączenia między Mexico City a Mtakonterrey plus bilety od 30 pesos – tak FlixBus debiutuje w trzecim co do wielkości rynku przewozów autobusowych na świecie.
27 maja 2025 roku FlixBus oficjalnie rozpoczął działalność w Meksyku. Firma wchodzi na rynek z ogromnym potencjałem i ambicją zrewolucjonizowania międzyregionalnej komunikacji, tak jak zrobiła to wcześniej w Europie, USA, Brazylii czy Indiach. Wspólnie z trzema lokalnymi partnerami autobusowymi uruchamia sieć łączącą sześć miast w pięciu stanach. Wśród nich znajdują się kluczowe ośrodki: Mexico City, Monterrey, Torreón, Querétaro, San Luis Potosí i Matehuala.
Rozkład jazdy:
- Kiedy FlixBus oficjalnie rozpoczął działalność w Meksyku?
- Jakie miasta zostały połączone w nowej siatce połączeń FlixBus w Meksyku?
- Jakie ceny promocyjne oferuje FlixBus na start działalności w Meksyku?
Nowy rozdział dla Meksyku
Jak zapowiada Carlos Magaña, dyrektor generalny FlixBus Mexico:
-„Flix przychodzi, aby zmienić zasady gry. Koniec z wysokimi cenami i brakiem innowacji. Od dziś pasażer jest w centrum, bilety są tańsze nawet o 40%, a cały proces podróży – w pełni cyfrowy i przejrzysty.”
Meksykański rynek, dotąd zdominowany przez klasyczne modele biznesowe, ma otrzymać dostęp do nowoczesnych usług, jakie Flix oferuje w 44 krajach. Flota autobusów Flix, działających na zasadzie partnerstwa z przewoźnikami, wprowadza transparentność, elastyczność i zrównoważony rozwój – w atrakcyjnej cenie.
Choć marka jest nowa w Meksyku, jej zasięg globalny przekłada się bezpośrednio na możliwości dla lokalnych pasażerów. Dzięki węzłowi przesiadkowemu w Monterrey, Flix umożliwia podróże z Meksyku do ponad 1 600 miast w USA i Kanadzie – od Nowego Jorku i Chicago, po Vancouver i San Diego. Obsługa realizowana będzie wspólnie z Greyhoundem, który już teraz działa w tej części Ameryki Północnej jako część grupy Flix.
Tanie bilety, gęsta siatka
Od dnia startu w systemie dostępnych będzie ponad 560 kursów miesięcznie, z maksymalnie 5 odjazdami dziennie i 13 różnymi wariantami tras. Aby uczcić premierę, FlixBus wprowadził bilety promocyjne od 30 pesos (około 7 zł). Sprzedaż rozpoczęła się 22 maja – online i w fizycznych punktach w Mexico City, Querétaro, Monterrey, Torreón i San Luis Potosí.
Jak podkreśla André Schwämmlein, współzałożyciel i CEO Flix:
„Po Brazylii i Chile, Meksyk to kolejny krok we wzmocnieniu naszej pozycji w Ameryce Łacińskiej. Nasz model biznesowy łączy lokalnych przewoźników z globalną technologią – to korzyść dla obu stron.”
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze