Beulas na Busworld 2025: Hiszpański producent autokarów w segmencie Premium
Podczas targów Busworld 2025 hiszpańska firma Beulas z Arbúcies zaprezentowała trzy modele autokarów.
Tym samy rodzinna firma z Katalonii jasno zasygnalizowała swoje priorytety: segment Premium, komfort pasażerów i wysoką konfigurowalność. Stoisko producenta z Katalonii przyciągnęło uwagę zwiedzających zarówno pod względem technicznym, jak i stylistycznym.
Rozkład jazdy:
- Jakie trzy modele autokarów zaprezentowała firma Beulas podczas targów Busworld 2025?
 - Na jakich podwoziach zostały zbudowane poszczególne modele i czym się wyróżniały?
 - Jaki kierunek rozwoju zaprezentowała firma Beulas poprzez swoją ofertę – w jakim segmencie rynku chce się umacniać?
 
Trzy modele na wystawie Beulas
Beulas wystawił w Brukseli trzy autobusy turystyczne :
- Cygnus 9.80 – kompaktowy autokar o długości 9,80 m na podwoziu Scania. Mieścił 39 pasażerów + przewodnika + kierowcę. Model ten zdobył wcześniej tytuł „Midibús del Año 2025” w Hiszpanii i na Busworld potwierdził swoje atuty jako wygodne rozwiązanie dla grup średniej wielkości.
 - Glory 15 m – turystyczny kolos na podwoziu MAN, z 62 miejscami siedzącymi + 2 + 1 (przewodnik i kierowca). Autokar został wyposażony w kuchenkę oraz przestronną lożę (couchette), co podkreślało jego przeznaczenie do dalekobieżnych, luksusowych tras.
 - Jewel 14,15 m – dwupokładowy autokar na podwoziu Scania, napędzany silnikiem o mocy 500 KM. Pomieścił 82 pasażerów + przewodnika + kierowcę. Zwracał uwagę dużą przestrzenią bagażową (13,13 m³) oraz dodatkowymi drzwiami dostępowymi, co zwiększało funkcjonalność pojazdu przy intensywnej eksploatacji.
 
Wyraźny kierunek: autokary klasy premium
Oferta Beulas podczas Busworld 2025 jasno wskazywała, że firma celuje przede wszystkim w segment autokarów turystycznych i międzymiastowych o wysokim standardzie. Zarówno układ wnętrz, jak i wyposażenie modeli Glory i Jewel pokazują, że producent nie szuka kompromisów w zakresie komfortu czy estetyki. Równocześnie model Cygnus potwierdził, że nawet mniejsze pojazdy w ofercie Beulas mogą spełniać wysokie standardy jakości.
Beulas, jako firma z ponad 90-letnią historią, konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynkach międzynarodowych – eksportując do ponad 25 krajów. Oprócz obecności na Busworld, w ostatnich miesiącach Beulas ogłosił rozwój elektrycznego modelu Jewel E (we współpracy z brytyjską firmą Equipmake) oraz poszerzenie oferty o minibus Kala na podwoziu MAN TGE.
Na targach widoczna była także strategiczna elastyczność producenta – oferta obejmuje nadwozia od 27 do niemal 100 miejsc, z możliwością dopasowania układów siedzeń, ilości drzwi, przestrzeni bagażowej i wyposażenia turystycznego.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
- 
		
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok - 
		
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok - 
		
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok - 
		
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok - 
		
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok 





                            
                            
                            
			
			
			
			
			





Komentarze