Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ABP z jedyną ofertą na autobusy spalinowe dla Euromatpolu pod Ostrzeszów

infobus
23.05.2025 17:03
0 Komentarzy

23 maja 2025 roku zakończył się termin składania ofert w przetargu firmy Euromatpol na dostawę pięciu nowych autobusów spalinowych klasy II.

Postępowanie, ogłoszone 22 kwietnia, prowadzone jest w ramach programu „Zielona, inteligentna mobilność” współfinansowanego z CUPT-KPO. O tym zamówieniu pisaliśmy już wcześniej w TransInfo.

Rozkład jazdy:

  1. Jakiej marki autobusy zaoferowano w przetargu na dostawę dla firmy Euromatpol?
  2. Ile autobusów ma obejmować zamówienie?
  3. Która firma złożyła ofertę w tym postępowaniu?
ABP BUS & COACH z jedyną ofertą na diesle dla Euromatpolu
ABP BUS & COACH z jedyną ofertą na diesle dla Euromatpolu

Jedna oferta

Ostrzeszowskie zamówienie dotyczy dostawy pięciu fabrycznie nowych autobusów z silnikami diesla spełniającymi normę emisji spalin Euro 6E. Autobusy mają obsługiwać przewozy pozamiejskie na terenie powiatu ostrzeszowskiego i spełniać szereg wymagań technicznych – m.in. długość do 13,2 m, minimum 55 miejsc siedzących oraz przestrzeń bagażową o pojemności co najmniej 6 m³. Pojazdy muszą być wyposażone w silnik o mocy co najmniej 250 kW i 6-biegową skrzynię manualną. Dodatkowo przewidziano wymóg ich eksploatacji w trudnych warunkach pogodowych przez minimum 15 lat przy przebiegu 80.000 km rocznie.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęła jedna oferta. Złożyła ją firma ABP BUS & COACH Sp. z o.o. ze Słupska, proponując dostawę za kwotę 11.039.250 PLN brutto, co odpowiada 8.974.187 PLN netto. W przeliczeniu daje to 1.794.837 PLN netto za Iveco Crossway Line .

ABP BUS & COACH z jedyną ofertą na diesle dla Euromatpolu
ABP BUS & COACH z jedyną ofertą na diesle dla Euromatpolu

Nie znamy kwota przewidziana na realizację zamówienia, ale biorąc pod uwagę tryb postępowania oraz charakter wsparcia z CUPT-KPO, można zakładać, że oferta mieści się w granicach akceptowalnych przez zamawiającego. Ostateczna decyzja co do wyniku postępowania będzie należeć do komisji przetargowej.

Teraz czekamy na decyzję zamawiającego, która zostanie podjęta na podstawie przetargowych kryteriów oceny:

✅ cena – 60%
✅ właściwości techniczno-eksploatacyjne – 40%

Umowa ma zostać podpisana w czerwcu 2025 roku, a dostawa ma trafić do miejscowości Budzisław Kościelny. Link do pełnej dokumentacji przetargu

Komentarze