Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Grodzisk Mazowiecki: Świadczenie usługi przewozu wykonywanej w ramach publicznego transportu

przetargi
20.11.2024 18:03
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora ZWIĄZEK POWIATOWO-GMINNY GRODZISKIE PRZEWOZY AUTOBUSOWE
05-825 GRODZISK MAZOWIECKI
KOŚCIUSZKI 32A
Tel. kom. 504 846 584
E-mail [email protected]
WWW www.gpa.grodzisk.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Grodzisk Mazowiecki
Treść zamówienia „Świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach publicznego transportu zbiorowego – Pakiet W”

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 – projekt umowy. Część zamówienia: LOT-0001 „Świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach publicznego transportu zbiorowego – Pakiet W” 1. Wspólny Słownik Zamówień: 1.1. 60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.1.2. 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego,2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 – projekt umowy.3. Łączna praca eksploatacyjna wynosi 2 282 423,24 wozokilometrów w ramach zamówienia podstawowego z prawem opcji szczegółowo opisanym w p. 2.4.2 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.4. Usługi świadczone będą na trasach określonych w p 2.1 umowy stanowiącej załącznik 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 2.4.4. Umowy.5. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia NNW pasażerów przez cały okres zamówienia wg poniższego standardu:5.1. Przedmiot ubezpieczenia: trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków albo śmierć pasażerów pojazdów mechanicznych, polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia albo śmierci i powstałe w związku ruchem lub postojem pojazdów mechanicznych, w szczególności podczas wsiadania i wysiadania, w czasie przebywania w pojeździe będącym w ruchu i w przypadku zatrzymania i postoju, podczas dokonywania w czasie podróży koniecznej naprawy, a także podczas załadunku i wyładunku pojazdu.5.2. Suma ubezpieczenia: 10.000,00 zł. / 1 os. (w odniesieniu do trwałego uszczerbku i śmierci). 5.3. Liczba osób ubezpieczonych określonych w umowie ubezpieczenia powinna odpowiadać liczbie miejsc określonych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu wymienionego w umowie ubezpieczenia.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania komisyjnego odbioru pojazdów Wykonawcy (Operatora) przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych pod kątem spełnienia wymogów SWZ przez autobusy zgłoszone Zamawiającemu do świadczenia realizacji usług.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp. Zamawiający stosownie do przepisów art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia), których praca jest wykonywana w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w punkcie 3.3.4. Umowy. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 7.1. żądania oświadczeń i dokumentów (w tym potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę) w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,7.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,7.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania usługi.8. W trakcie realizacji Umowy na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:8.1. oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy,8.2. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,8.3. potwierdzone za zgodność z oryginałem, kopie umów o pracę zawartych z pracownikami przeznaczonymi do realizacji umowy, zawierające dane osobowe w zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa,8.4. kopie nowo zawartych lub informację o rozwiązanych umowach.9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących Umowę Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku do umowy stanowiącej załącznik do SWZ.10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.12. Zamawiający nie dopuszcza wykazania spełniania wymagań technicznych dla autobusów wskazanych w załącznikach do SWZ, za pomocą pojazdów typu SAM, w myśl art. 2 pkt 65) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) tj. zbudowanymi przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub własnej ramy konstrukcyjnej;
Specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/gpa_grodzisk/proceedings
LINK do SWZ http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:669664-2024:TEXT:PL:HTML
CPV 60.10.00.00, 60.11.20.00
Osoba do kontaktu Biuro Związku – Pan Kamil Olton
PL +48506133077 [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia Data początkowa: 2024-12-01+01:00 Data zakończenia trwania: 2025-12-31+01:00
Miejsce i termin składania ofert ZWIĄZEK POWIATOWO-GMINNY GRODZISKIE PRZEWOZY AUTOBUSOWE
05-825 GRODZISK MAZOWIECKI
KOŚCIUSZKI 32A

2024-11-18

Sposób składania ofert ZWIĄZEK POWIATOWO-GMINNY GRODZISKIE PRZEWOZY AUTOBUSOWE, KOŚCIUSZKI 32A, 05-825 GRODZISK MAZOWIECKI Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE

Komentarze