Żyrardów: Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego

przetargi
06.07.2023 12:12
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA ŻYRARDÓW
96-300 ŻYRARDÓW
PL. JANA PAWŁA II 1
Tel. 46 858 15 00
Fax. 46 858 15 11
WWW www.zyrardow.pl/
Województwomazowieckie
PowiatŻyrardów
Treść zamówieniaUsługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach lokalnego transportu zbiorowego

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaUsługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach lokalnego transportu zbiorowego Numer referencyjny: ZP.271.2.25.2023.MPOpis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a (dot. części 1) Załącznik nr 2b (dot. części 2) oraz wzory umów stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SWZ. Zamówienie składa się z dwóch części:1) przewóz regularny autobusami klasy maxi oraz autobusami elektrycznymi,2) przewóz regularny autobusami klasy midi.Przewóz regularny autobusami klasy maxi oraz autobusami elektrycznymi Część nr 1 Usługa będzie świadczona na dwóch liniach 0 i 2, czterema autobusami w tym dwoma elektrycznymi, użyczonymi przez Miasto Żyrardów, liczba wozokilometrów ok.1 521 000. Przewóz regularny autobusami klasy midi Część nr 2 Usługa będzie świadczona na dwóch liniach 3 i 5, czterema autobusami , liczba wozokilometrów ok. 681 000.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1688132624212
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/786387
CPV60.11.20.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, iż posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dotyczy części 1 i 2 zamówienia.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE stawia warunku w tym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi (dwie odrębne umowy), polegające na świadczeniu usług transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym o wartości brutto każdej z usług NIE mniejszej niż:Część 1: 7 000 000 zł,Część 2: 3 000 000 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada następujące podmiotowe środki dowodowe: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są należycie wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ). III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 3 i 4 do SWZ
Osoba do kontaktuMiasto Żyrardów 8381464722 Plac Jana Pawła II 1 Żyrardów 96-300 Marek Pokora +48 468581554 [email protected] +48 468581511 https://www.zyrardow.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 60
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA ŻYRARDÓW
96-300 ŻYRARDÓW
PL. JANA PAWŁA II 1

2023-07-27
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 24/10/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniekryterium jakości – nazwa: czas podstawienia autobusu rezerwowego / waga: 30
kryterium jakości – nazwa: wyświetlacze w kolorze białym / waga: 10
cena – waga: 60
Uwagi2023/S 124-390087
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miasto Żyrardów
Krajowy numer identyfikacyjny: 8381464722
Adres pocztowy: Plac Jana Pawła II 1
Miejscowość: Żyrardów
Kod NUTS:
PL926 Żyrardowski
Kod pocztowy: 96-300
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Pokora
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 468581554
Faks: +48 468581511
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://www.zyrardow.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach lokalnego transportu zbiorowego
Numer referencyjny: ZP.271.2.25.2023.MP

II.1.2) Główny kod CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a (dot. części 1) Załącznik nr 2b (dot. części 2) oraz wzory umów stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SWZ. Zamówienie składa się z dwóch części:
1) przewóz regularny autobusami klasy maxi oraz autobusami elektrycznymi,
2) przewóz regularny autobusami klasy midi.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Przewóz regularny autobusami klasy maxi oraz autobusami elektrycznymi
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL926 Żyrardowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Żyrardów

II.2.4) Opis zamówienia:
Usługa będzie świadczona na dwóch liniach 0 i 2, czterema autobusami w tym dwoma elektrycznymi, użyczonymi przez Miasto Żyrardów, liczba wozokilometrów ok.1 521 000.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Czas podstawienia autobusu rezerwowego / Waga: 30
Kryterium jakości – Nazwa: Wyświetlacze w kolorze białym / Waga: 10
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 60
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wymagane jest wniesienie wadium dla części 1 w wysokości: 400 000 zł,
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Przewóz regularny autobusami klasy midi
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL926 Żyrardowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Żyrardów

II.2.4) Opis zamówienia:
Usługa będzie świadczona na dwóch liniach 3 i 5, czterema autobusami , liczba wozokilometrów ok. 681 000.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Rok produkcji autobusu / Waga: 30
Kryterium jakości – Nazwa: Wyświetlacze w kolorze białym / Waga: 10
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wymagane jest wniesienie wadium dla części 2 w wysokości: 150 000 zł,
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, iż posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dotyczy części 1 i 2 zamówienia.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE stawia warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi (dwie odrębne umowy), polegające na świadczeniu usług transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym o wartości brutto każdej z usług NIE mniejszej niż:
Część 1: 7 000 000 zł,
Część 2: 3 000 000 zł.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada następujące podmiotowe środki dowodowe: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są należycie wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ).

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 3 i 4 do SWZ


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S:
2022/S 189-536649

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/07/2023
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/10/2023

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 27/07/2023
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:
Urząd Miasta Żyrardowa
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert nastapi za pośrednictwem systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.pl Do przeprowadzenia postępowania została powołana komisja przetargowa


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
W zakresie braku podstaw wykluczenia:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącego prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego
– sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonej NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i art. 5 k rozporządzenia
Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie i dokumenty wymienione powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający na podstawie art. 139 ustawy Pzp w przedmiotowym postępowaniu, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postepu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587722
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwołwczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587722
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp, przysługują Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
Odwołanie przysługuje na:
1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
Odwołanie wnosi się w terminach i na zasadach określonych ustawą Pzp.
Szczegółowy opis środków ochrony prawnej zawiera Dział IX Środki Ochrony Prawnej ustawy z Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwołwczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587722
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26/06/2023
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
const toggleMenu = event => {
if (event.target.href) {
document.getElementById(menu-toggle).click();
}
};
mybutton = document.getElementById(„scroll-text”);
window.onscroll = function() {scrollFunction()};
function scrollFunction() {
if (document.body.scrollTop > 23 document.documentElement.scrollTop > 23) {
mybutton.style.display = „block”;
} else {
mybutton.style.display = „none”;
}
}
new Clipboard(.clipboardable);
var permaLinkModal = $(#permaLinkModal);
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
124
2023
Następna aktualizacja:
03/07/2023
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Relacje z Wielką Brytanią
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document