Zmiany w małopolskim przetargu na ezt-y
Mamy zmiany w małopolskim przetargu na dostawy ezt-ów. I takzmieniony został termin składania ofert z 15 na 28 września br.
I kolejne zmiany. Zapis ?EZT winny być wyprodukowane przezjednego producenta, posiadać analogiczne rozwiązania techniczne i funkcjonalnew wersji czteroczłonowej i pięcioczłonowej? został zastąpiony zapisem ?EZTwinny posiadać analogiczne rozwiązania techniczne i funkcjonalne w wersji czteroczłonoweji pięcioczłonowej?. Wykreślono zatem sformułowanie mówiące o koniecznościwyprodukowania przez jednego producenta. Dość zaskakujące?.
Dalej zapis ?Zamawiającyprzewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji,w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie opcję zakupu dodatkowych EZT, wrazze świadczeniem kompleksowej usługi serwisowo-utrzymaniowo naprawczej:
a) do 2 szt. EZT wwersji pięcioczłonowej,
b) do 2 szt. EZT wwersji czteroczłonowej?
został zastąpionyzapisem ?Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwośćskorzystania z prawa opcji, w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobieopcję zakupu dodatkowych EZT, wraz ze świadczeniem kompleksowej usługiserwisowo-utrzymaniowo naprawczej iudzieleniem gwarancji:
a) do 2 szt. EZT wwersji pięcioczłonowej,
b) do 2 szt. EZT wwersji czteroczłonowej?. Dodany został zapis, co wydaje się być logicznym, o koniecznościudzielenia gwarancji na opcjonalne pojazdy.
I wreszcie zmienionozapisy mówiące o dokumentach, jakie należy przedstawić zamawiającemu. Aktualnieoferenci będą zobowiązaniu do przekazania, w zakresie rysunków oferowanychezt-ów,
? rysunek ogólnyelektrycznego zespołu trakcyjnego w wersji czteroczłonowych, pięcioczłonowej orazrysunki poszczególnych członów pojazdu,
? wizualizację wnętrzapomieszczeń pasażerskich elektrycznego zespołu trakcyjnego,
? wizualizację wnętrzakabiny maszynisty elektrycznego zespołu.
Przypomnijmy, że przetargobejmuje dostawę 12 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnychw wersji czteroczłonowej i pięcioczłonowej, przystosowanych do kursowania zprędkością do 160 km/h, wraz z dokumentacją techniczną. Osiem z nich mają to byćpojazdy czteroczłonowe, kolejne cztery zaś pięcioczłonowe.
Zamawiający przewiduje wramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji i zakup:
a) do 2 szt. EZT wwersji pięcioczłonowej,
b) do 2 szt. EZT wwersji czteroczłonowej.
Wybrana zostanie ofertanajkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:
1. Cena wykonaniazamówienia brutto (w złotych) ? 90%,
2. Gwarancja ? 10%.
Zakupione przez Urząd Marszałkowski jednostki mają zostać przekazane Kolejom Małopolskim.
„