Zielona Góra: Dostawa fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów

przetargi
13.01.2022 11:14
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA
65-424 ZIELONA GÓRA
PODGÓRNA 22
Tel. 68 456 41 00
Fax. 68 456 41 55
E-mail [email protected]
WWW www.zielona-gora.pl/
Województwolubuskie
PowiatZielona Góra
Treść zamówieniaDostawa fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich typu przegubowe

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich typu przegubowe Numer referencyjny: 2/UE/DOZ/2021Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129). Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich o długości 17,5 m do 18,75 m (PRZEGUBY) wraz z wyposażeniem oraz innych określonych w OPZ i Planowanych postanowieniach umowy elementów Przedmiotu Umowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich o długości 17,5 m do 18,75 m (PRZEGUBY) wraz z wyposażeniem oraz innych określonych w OPZ i Planowanych postanowieniach umowy elementów Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ. Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn. „Elektryfikacja linii komunikacji miejskiej w Zielonej Górze” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Specyfikacjahttps://mzkzgora.ezamawiajacy.pl/pn/mzkzgora/demand/notice/public/48950/details
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.00.00, 34.14.40.00, 34.14.49.10
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczeniaIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową NIE mniejszą niż 5 000 000,00 PLN oraz Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia, co najmniej 5 000 000,00 PLN. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: – Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; – dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna): dokumenty, o których mowa powyżej składa odpowiednio ten współpartner (jeden lub kilku), który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.Szczegółowe informacje podane są w SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolności techniczne (w zakresie doświadczenia) tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:-zamówienia polegające na dostawie w ilości minimum 3 pojazdów elektrycznych pow. 7,5 t. DMC, w tym jedno zamówienie na dostawę w ilości minimum 2 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich lub trolejbusów, – potwierdzone dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Pod pojęciem „wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat” rozumie się zakończenie dostawy w tym okresie (np. protokół odbioru datowany NIE wcześniej, niż 3 lata przed terminem składania ofert).Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: -dowodu, że dostawy wykazane w JEDZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane NIE wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna): dokumenty, o których mowa powyżej składa odpowiednio ten współpartner (jeden lub kilku), który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.Szczegółowe informacje podane są w SWZ.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zawarte są w Planowanych postanowieniach umowy (II część SWZ).
Osoba do kontaktuMiejski Zakład Komunikacji sp. z o. o.929-20-66-920ul. Chemiczna 8Zielona Góra65-713Małgorzata Jelińska+48 [email protected]+48 684520455https://mzkzgora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Miasto Zielona Góra 973-100-74-58 ul. Podgórna 22 Zielona Góra 65-424 Małgorzata Jelińska +48 684520450 [email protected] +48 684520455 http://www.zielona-gora.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 365
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-28
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://mzkzgora.ezamawiajacy.pl Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem: Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o. Krajowy numer identyfikacyjny: 929-20-66-920 Adres pocztowy: ul. Chemiczna 8 Miejscowość: Zielona Góra Kod NUTS: PL432 Zielonogórski Kod pocztowy: 65-713 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Małgorzata Jelińska E-mail: [email protected] Tel.: +48 684520450 Faks: +48 684520455 Adresy internetowe: Główny adres: https://mzkzgora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 28/04/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 252-669494
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miasto Zielona Góra
Krajowy numer identyfikacyjny: 973-100-74-58
Adres pocztowy: ul. Podgórna 22
Miejscowość: Zielona Góra
Kod NUTS:
PL432 Zielonogórski
Kod pocztowy: 65-424
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Jelińska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 684520450
Faks: +48 684520455
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.zielona-gora.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
http://mzkzgora.ezamawiajacy.pl
Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem:
Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 929-20-66-920
Adres pocztowy: ul. Chemiczna 8
Miejscowość: Zielona Góra
Kod NUTS:
PL432 Zielonogórski
Kod pocztowy: 65-713
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Jelińska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 684520450
Faks: +48 684520455
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://mzkzgora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich typu przegubowe
Numer referencyjny: 2/UE/DOZ/2021

II.1.2) Główny kod CPV
34140000 Wysokowydajne pojazdy silnikowe
– CB10 – CB42 – EA12 – EA21

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129). Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich o długości 17,5 m do 18,75 m (PRZEGUBY) wraz z wyposażeniem oraz innych określonych w OPZ i Planowanych postanowieniach umowy elementów Przedmiotu Umowy.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 3 279 226.10 EUR

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego
– CB10 – CB42 – EA12 – EA21
34121400 Autobusy niskopodłogowe
– EA12 – CB42 – EA21 – CB10
34144000 Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
– EA12 – EA21 – CB42 – CB10
34144910 Autobusy elektryczne
– EA12 – CB10 – CB42 – EA21

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL432 Zielonogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zielona Góra

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych niskopodłogowych autobusów miejskich o długości 17,5 m do 18,75 m (PRZEGUBY) wraz z wyposażeniem oraz innych określonych w OPZ i Planowanych postanowieniach umowy elementów Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ. Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn. „Elektryfikacja linii komunikacji miejskiej w Zielonej Górze” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja / Waga: 15%
Kryterium jakości – Nazwa: Zużycie energii elektrycznej autobusu wg SORT 2 poniżej 1 kWh/km / Waga: 15%
Kryterium jakości – Nazwa: Warunki Techniczne (szyny do ładowania pantografowego zamontowane na tylnym zwisie, sterowane elektrycznie lusterka boczne, dzielona przednia szyba, wentylowany fotel kierowcy, zastosowanie technologii SiC w przetwornicy napięcia zasilania silnika trakcyjnego) / Waga: 10%
Cena – Waga: 60%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 365
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt nr POIS.06.01.00-00-0059/19.Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn. „Elektryfikacja linii komunikacji miejskiej w Zielonej Górze” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Postępowanie na podstawie art. 37 ust. 3 pkt 4) w zw. z art. 37 ust. 2 ustawy pzp, przez Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o. o.,
Pełnomocnik zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o. o., ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra,
Umowa będzie zawarta przez Miasto Zielona Góra i wykonywana będzie przy udziale i za pośrednictwem MZK Sp. z o. o., ul. Chemiczna 8, 65-713 ZG.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową NIE mniejszą niż 5 000 000,00 PLN oraz Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia, co najmniej 5 000 000,00 PLN.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
– Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
– dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna): dokumenty, o których mowa powyżej składa odpowiednio ten współpartner (jeden lub kilku), który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje podane są w SWZ.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolności techniczne (w zakresie doświadczenia) tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
-zamówienia polegające na dostawie w ilości minimum 3 pojazdów elektrycznych pow. 7,5 t. DMC, w tym jedno zamówienie na dostawę w ilości minimum 2 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich lub trolejbusów, – potwierdzone dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Pod pojęciem „wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat” rozumie się zakończenie dostawy w tym okresie (np. protokół odbioru datowany NIE wcześniej, niż 3 lata przed terminem składania ofert).
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
-dowodu, że dostawy wykazane w JEDZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane NIE wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna): dokumenty, o których mowa powyżej składa odpowiednio ten współpartner (jeden lub kilku), który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje podane są w SWZ.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zawarte są w Planowanych postanowieniach umowy (II część SWZ).


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/01/2022
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/04/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 28/01/2022
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie Ofert
https://mzkzgora.ezamawiajacy.pl
.
Otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego. W przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje NIEzwłocznie po usunięciu awarii.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Członkowie Komisji Przetargowej


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
Z żąda wniesienia wadium w wysokości: 400 000,00 zł.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.
Przewiduje się odwróconą kolejność oceny wynikającą z art. 139 pzp.
Z NIE przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 pzp.
Z unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art. 255 pzp lub art. 256 pzp lub art. 257 pzp.
Z przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 108 pzp oraz art 109 ust. 1 pkt 1), 4), 5) i 7).
Z wezwie W do złożenia aktualnych na dzień złożenia Podm. Śr. Dow.:
1. informacji z KRK w zakresie określonym: w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 pzp, wystawionej NIE wcześniej niż 6 mcy przed złożeniem;
2. ośw. W, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp,
3. zaśw. właściwego naczelnika US, że W NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawionego NIE wcześniej niż 3 mce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, dok potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert W dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące w sprawie spłat tych należności;
4. zaś. właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, potwierdzającego, że W NIE zalega z opłacaniem składek, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawionego NIE wcześniej niż 3 mce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dok potwierdzające, że W dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5. odpisu lub inf.z KRS lub z CEiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 mce przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6. ośw. W o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Z, o których mowa w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7 pzp.
7. Jeżeli W ma siedzibę lub miejsce zam. poza ter. RP, zamiast dok, o których mowa w ust. 5, składa dok wystawione w kraju, w którym W ma siedzibę lub miejsce zam., potwierdzające odpowiednio, że NIE otwarto jego likwidacji ani NIE ogłoszono upadłości. dok, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony NIE wcześniej niż 3 mce przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli w kraju, w którym W ma siedzibę lub miejsce zam., NIE wydaje się dok, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je w całości lub części dok zawierającym odpowiednio ośw. W, ze wskazaniem osoby albo osób upr do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania W.
9. Jeżeli w kraju, w którym W ma siedzibę lub miejsce zam., NIE wydaje się dok, o których mowa w pkt 5 lub gdy dok te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dok zawierającym odpowiednio ośw W, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub ośw osoby, której dok miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym W ma siedzibę lub miejsce zam NIE ma przepisów o ośw pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zam W.
Szczegółowe informacje podane są w SWZ.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Urząd Zamówień Publicznych – Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 17a, Warszawa 02-676, POLSKA tel.: +48 22 458 78 01, e-mail:
[email protected]
Faks: +48 22 458 78 00, adres internetowy:
www.uzp.gov.pl
. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od NIEzgodnej z przepisami Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się NIEzgodność z przepisami Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 6. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. 9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 10. Jeżeli Zamawiający NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/12/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
252
2021
Następna aktualizacja:
29/12/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-12-29