Zduny: Zakup autobusu elektrycznego wraz ze stacją ładowania

przetargi
21.02.2022 12:32
KategoriaWyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGmina Zduny
99-440 Zduny
Zduny 1c
Tel. +48 468387426
Fax. +48 468387423
E-mail [email protected]
Województwołódzkie
PowiatŁowicz
Treść zamówieniaZakup autobusu elektrycznego wraz ze stacją ładowania dla Gminy Zduny

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznego autobusu szkolnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1 do SWZ, załączniku nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
Wynik przetarguNazwa:
Zakup autobusu elektrycznego wraz ze stacją ładowania dla Gminy Zduny
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 03/02/2022
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: ARP E-VEHICLES Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 6392018422
Adres pocztowy: Solec Kujawski
Miejscowość: Solec Kujawski
Kod NUTS: PL613 Bydgosko-toruński
Kod pocztowy: 86-050
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 605610900
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 643 270.00 EUR
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV34.14.49.10
Wadium1. Zamawiający określa wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100). Szczegółowe informacje ws. wadium zawarte są w SWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlega
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Zduny
Krajowy numer identyfikacyjny: 55159100000000
Adres pocztowy: Zduny 1c
Miejscowość: Zduny
Kod NUTS: PL712 Łódzki
Kod pocztowy: 99-440
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Radosław Śmiałek
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 468387426
Faks: +48 468387423
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.gminazduny.pl/
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: parametry techniczne i eksploatacyjne / Waga: 40
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający określa wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100). Szczegółowe informacje ws. wadium zawarte są w SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4, 8–10 ustawy Pzp.
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 139 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1 do SWZ, załączniku nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 260 dni od dnia podpisania umowy.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e’mail: [email protected] – nie dotyczy składania ofert.
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (wPUAP)”.
10. Maksymalny rozmiar zaszyfrowanego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11. Zaleca się, aby kwalifikowany podpis elektroniczny był osadzony wewnątrz pliku (PAdES) i zawierał znacznik czasu oraz dane umożliwiające weryfikację właściwości podpisu po wygaśnięciu certyfikatu.
12. W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis.
13. Kryteria oceny ofert są szczegółowo opisane w rozdz. XVII SWZ.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1.Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
3.Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7.Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
8.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SWZ na stronie internetowej.
9.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 7 i 8 wnosi się w terminie w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
10.Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a)30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
b)6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
11.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, którą wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06/02/2022

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:74699-2022:TEXT:PL:HTML&src=0