Zbuczyn: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Wójt Gminy Zbuczyn
08-106 Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1
Tel. 256 416 390
Fax. 256 416 390
E-mail [email protected]
WWW zbuczyn.pl
Województwo mazowieckie
Powiat siedlecki + Siedlce
Treść zamówienia Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”Numer referencyjny:IN.271.19.2020
Specyfikacja www.zbuczyn.pl
LINK do SIWZ http://zbuczyn.pl
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – przynajmniej jedną dostawę 1 samochodu/autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości minimum 300.000,00 zł brutto, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie – zgodnie z zał. nr 6 niniejszej SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do wykonawców oraz w ww. sytuacjach, dokumentów o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dn. 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) oraz Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993), tj.:: – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. – oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu wykonanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie dostaw określonych w Rozdziale VI ust. 1 lit. c SIWZ z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania, podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWIZ. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
Wadium Tak, 4 000,00 zł
Osoba do kontaktu Wójt Gminy Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1
08-106 Zbuczyn
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 2020-12-18
Miejsce i termin składania ofert Wójt Gminy Zbuczyn
08-106 Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1, 10:00
2020-11-06
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia 40,00
Uwagi Adres:Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn w sekretariacie urzędu, pok. 23Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-11-06godzina: 10:00
Data dodania 2020-10-30