Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zakopane: Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach

przetargi
24.01.2022 12:23
Przetargi
BranżaTurystyka:
      sprzedaż biletów
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraURZĄD GMINY I MIASTA ZAKOPANE
34-500 ZAKOPANE
TADEUSZA KOŚCIUSZKI 13
Tel. 18 202 04 00
Fax. 18 20 20 444
E-mail [email protected]
WWW www.zakopane.eu/
Województwomałopolskie
PowiatTatrzański-Zakopane
Treść zamówieniaBZP.271.99.2021 Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej na linii 11 i 14

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaBZP.271.99.2021 Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej na linii 11 i 14PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Kontrola biletów – 1 szt.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-16/pl16-558033.zip
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/558033
Wymagany termin realizacji zamówieniaod dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-05
Sposób składania ofertSkładanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
UwagiWymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: – niewystarczających środków na realizację zamówienia, – zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego ” lub pod nr tel. 18 20 20 448, 430
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: [email protected]


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 3 – Termin realizacji – od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 4 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Numer informacji: 558033
Data dodania2021-12-30