Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ząbkowice Śląskie: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowegoZąbkowice Śląskie:

przetargi
16.06.2023 12:43
Wyniki przetargów
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Dane organizatoraGmina Ząbkowice Śląskie
57-200 Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
Tel. +48 748165317
Fax. +48 748155445
E-mail [email protected]
Województwodolnośląskie
PowiatZąbkowice Śląskie
Treść zamówieniaŚwiadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem niniejszego postępowania jest : 1) świadczenie na obszarze gminy Ząbkowice Śląskie w ramach publicznego transportu zbiorowego usług przewozu osób, ich bagażu podręcznego (również wózków inwalidzkich i dziecięcych oraz zwierząt, w tym usług przewozu uczniów między miejscem zamieszkania a placówkami dydaktyczno-wychowawczymi i opiekuńczymi, w zakresie opisanym w § 2 Wzoru Umowy, 2) uruchomienie we własnym zakresie linii komercyjnej Grochowa – Braszowice – Grochowa i realizowanie na niej usług przewozu osób, ich bagażu podręcznego (również wózków inwalidzkich i dziecięcych) oraz zwierząt, w tym w zakresie opisanym w § 2 ust. 4 Wzoru Umowy usług przewozu uczniów, 3) prowadzenie sprzedaży biletów przejazdowych i kontroli dokumentów przewozu (ważnego biletu oraz dokumentu upoważniającego do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego) na wszystkich obsługiwanych liniach, w zakresie opisanym w § 3 Wzoru Umowy, 4) publikowanie informacji dla pasażera, w zakresie opisanym w § 4 Wzoru Umowy
Wynik przetarguZamówienie nr: ZP.271.5.2023Nazwa: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowegoZamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: takV.2) Udzielenie zamówienia V.2.1) Data zawarcia umowy: 09/05/2023V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nieV.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Daniel Przewozy Autokarowe Sp.zo.o. Krajowy numer identyfikacyjny: 914-156-44-07Adres pocztowy: ul. Ząbkowicka 42Miejscowość: StrzelinKod NUTS: PL518 Wrocławski Kod pocztowy: 57-100Państwo: PolskaWykonawcą jest MŚP: takV.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 4 619 000.00 PLNV.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV60100000-9: Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 [1]: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice Śląskie
Krajowy numer identyfikacyjny: ZP.271.5.2023
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 15
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Kod pocztowy: 57-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Beata Czerwińska / Jakub Ptasiński
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 748165317
Faks: +48 748155445
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenieCena
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-678Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Kwestie odwołania regulują przepisy art. 513 – 521 ustawy Pzp. 4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 5. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 tj. ze zm.) o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 6. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”. 7. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. 8. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 22458700VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31/05/2023Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:333917-2023:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2023-06-05