Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ząbkowice Śląskie: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego

przetargi
26.05.2020 09:14

Przetargi

Branża

autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)

Forma przetargu nieograniczony

Dane organizatora Gmina Ząbkowice Śląskie

57-200 Ząbkowice Śląskie

ul. 1 Maja 15

Tel. +48 748165317

Fax. +48 748155445

E-mail [email protected]

WWW http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl

Województwo dolnośląskie

Powiat ząbkowicki

Treść zamówienia Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego

Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2019

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:

1) świadczenie na obszarze gminy Ząbkowice Śląskie w ramach publicznego transportu zbiorowego usług przewozu osób, ich bagażu podręcznego (również wózków inwalidzkich i dziecięcych) oraz zwierząt, w tym usług przewozu uczniów między miejscem zamieszkania a placówkami dydaktyczno-wychowawczymi i opiekuńczymi;

2) uruchomienie we własnym zakresie linii komercyjnej Grochowa–Braszowice–Grochowa i realizowanie na niej usług przewozu osób, ich bagażu podręcznego (również wózków inwalidzkich i dziecięcych) oraz zwierząt;

3) prowadzenie sprzedaży biletów przejazdowych i kontroli dokumentów przewozu (ważnego biletu oraz dokumentu upoważniającego do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego) na wszystkich obsługiwanych liniach;

4) publikowanie informacji dla pasażera.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części II SIWZ – tj. wzorze, projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (WU).

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice Śląskie

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 15

Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

Kod NUTS: PL517

Kod pocztowy: 57-200

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Elżbieta Kinal

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 748165317

Faks: +48 748155445Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Szczegóły zostały zawarte w SIWZ.

Wykonawca sporządza ofertę w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisuje ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 162 t.j. ze zm.).

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy

W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych wykonawca może skorzystać ze wsparcia technicznego platformy dostępnego pod nr tel. +48 717873534 oraz e-mailem od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00–16.00.

CPV 60100000-9: Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

Wymagania III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:

— usługę/-i przewozowe w transporcie autobusowym o łącznej wielkości pracy przewozowej nie mniejszej niż 750 000 wozokilometrów (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy wozokilometrów) oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku oferty składanej wspólnie przynajmniej jeden wykonawca musi wykazać, że warunek spełnia. Nie dopuszcza się sumowania wartości przedsięwzięć/usług w przypadku wspólnego składania oferty.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana

Na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia”.

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Projekt umowy przewiduje możliwość jej zmiany. Szczegóły zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ niniejszego postępowania.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Szczegóły zostały zawarte w SIWZ. Wykonawca sporządza ofertę w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisuje ofertę kw

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice Śląskie

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 15

Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

Kod NUTS: PL517

Kod pocztowy: 57-200

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Elżbieta Kinal

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 748165317

Faks: +48 748155445Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Koniec: 30/09/2026

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak

Opis wznowień:

Zmawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie przedłużenia obowiązywania zawartej umowy o kolejne 36 miesięcy oraz prawo opcji do świadczenia dodatkowych usług. Zamawiający przewiduje również możliwość zastosowania art. 67 ustawy Pzp. Wszystkie przytoczone instytucje szczegółowe zostały opisane w SIWZ niniejszego postępowania.

Miejsce i termin składania ofert

57-200 Ząbkowice Śląskie

ul. 1 Maja 15

2020-06-22

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

57-200 Ząbkowice Śląskie

ul. 1 Maja 15

2020-06-22

Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2020

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne

Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Szczegóły zostały zawarte w SIWZ.

Wykonawca sporządza ofertę w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisuje ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 162 t.j. ze zm.).

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy email,20139,3ff35d5b17f95d78ffcf8e465f1b6019.html).

W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych wykonawca może skorzystać ze wsparcia technicznego platformy dostępnego pod nr tel. +48 717873534 oraz e-mailem: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00–16.00.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-678

Państwo: Polska

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp, przysługują środki ochrony prawnej, określone w dziale VI Pzp. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp., zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone wyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania oferta ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. Unii Europejskiej L 119/1 z 4.5.2016), dalej „RODO”, informuje, że:

1) administratorem danych osobowych pozyskanych w ramach niniejszego postępowania jest Gmina Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, POLSKA;

2) inspektorem ochrony pozyskanych danych osobowych w Gminie Ząbkowice Śląskie jest pan Bartłomiej Królikowski tel. +48 748165300, e-mail: ([email protected]);

3) pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4) odbiorcami pozyskanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp;

5) pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres, o którym mowa w art. 97 ust. 1 Pzp;

6) obowiązek podania zamawiającemu wymaganych danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu (w tym jest warunkiem zawarcia umowy);

7) decyzje odnoszące się do pozyskanych danych osobowych nie będą, stosownie do art. 22 RODO, podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Szczegółowe kwestie związane z instytucją ochrony i przetwarzania danych osobowych zostały uregulowane w pkt 19 SIWZ.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 22458700

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/05/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:234446-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

Data dodania 2020-05-20