Ząbkowice Śląskie: Dostawa 4 sztuk autobusów elektrycznych

przetargi
18.12.2021 12:54
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
57-200 ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
1 MAJA 15
Tel. 74 816 53 00
Fax. 74 815 54 45
E-mail [email protected]
WWW zabkowiceslaskie.pl
Województwodolnośląskie
PowiatZąbkowice Śląskie
Treść zamówieniaDostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych Numer referencyjny: ZP.271.29.2021Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej. 1. Nazwa nadana zamówieniu: „Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej”. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121100-2 Autobusy transportu publicznego 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech (4) sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej. Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy wraz z załącznikami. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Ząbkowicach Śląskich poprzez zakup zeroemisyjnego elektrycznego taboru autobusowego do obsługi Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 3.9 „Ochrona atmosfery Zielony transport publiczny (Faza I)”.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=zabkowiceslaskie.logintrade.net_1638537871590
LINK do SIWZhttp://zabkowiceslaskie.logintrade.net/zapytania_email,67715,4c4aaa6b3fcda549b44247e0c0601351.html
CPV34.12.11.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości NIE mniejszej niż 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych).Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W przypadku Wykonawców, którzy wykażą sytuację finansową w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: – zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (w oparciu o umowę sprzedaży, najmu, leasingu, użyczenia itp.) co najmniej czterech (4) sztuk autobusów , w tym co najmniej jednej (1) sztuki autobusu elektrycznego.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ NIE spełnia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik do SWZ.2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. NIE stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia TAKiej zgody. 6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
Osoba do kontaktuGmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15 Ząbkowice Śląskie 57-200 Elżbieta Kinal +48 748165317 [email protected] +48 748155445 http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaKoniec: 15/08/2022
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-05
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 04/04/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 235-616049
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice Śląskie
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 15
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kod NUTS:
PL517 Wałbrzyski
Kod pocztowy: 57-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Elżbieta Kinal
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 748165317
Faks: +48 748155445
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych
Numer referencyjny: ZP.271.29.2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach
Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL517 Wałbrzyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
GMINA ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu:
„Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34121100-2 Autobusy transportu publicznego
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech (4) sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy wraz z załącznikami.
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Ząbkowicach Śląskich poprzez zakup zeroemisyjnego elektrycznego taboru autobusowego do obsługi Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 3.9 „Ochrona atmosfery Zielony transport publiczny (Faza I)”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/08/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienia dodatkowe mogą zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będzie aktualny cennik obowiązujący u Wykonawcy.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE precyzuje warunku.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
– posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości NIE mniejszej niż 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W przypadku Wykonawców, którzy wykażą sytuację finansową w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
– zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (w oparciu o umowę sprzedaży, najmu, leasingu, użyczenia itp.) co najmniej czterech (4) sztuk autobusów , w tym co najmniej jednej (1) sztuki autobusu elektrycznego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ NIE spełnia.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. NIE stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia TAKiej zgody.
6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 05/01/2022
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 04/04/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 05/01/2022
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich przy ul. 1 Maja 15 w Ząbkowicach Śląskich w Sali Konferencyjnej (pok. nr 5).
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy do szyfrowania ofert i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza wygenerowanego przez Platformę.
Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Beata Czerwińska oraz
Elżbieta Kinal.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
Szczegóły postępowania zawarto w SWZ dostępnej pod adresem:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-678
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Kwestie odwołania regulują przepisy art. 513 – 521 ustawy Pzp.
4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
5. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 tj. ze zm.) o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.
6. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
7. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
8. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 22458700

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/11/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
235
2021
Następna aktualizacja:
06/12/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-12-03