Wolanów: Zakup i montaż wiat przystankowych

przetargi
12.09.2023 09:23
Wyniki przetargów
BranżaBudownictwo: przemysłowe:
      stalowe konstrukcje
      wiaty, przystanki
Stolarstwo, drewno:
      meble ogrodowe, altany, poręcze, balustrady, stopnie
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGMINA WOLANÓW
26-625 Wolanów
Radomska 20
E-mail [email protected]
WWW www.bip.wolanow.pl
Województwomazowieckie
PowiatRadom
Treść zamówieniaZakup i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Wolanów

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZamówienia obejmuje w szczególności:
– wykonania czynności wynikających ze specyfiki Zamówienia tj. wykonanie, dostawę i montaż nowych wiat przystankowych w ilości 26 szt, koszy na śmieci w ilości 26 szt oraz demontaż i utylizacja poprzednich starych 21 szt. wiat i koszy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na przystankach komunikacyjnych zlokalizowanych wzdłuż drogi krajowej nr 12 na terenie gminy Wolanów w miejscowościach: Ślepowron, Sławno, Kacprowice, Kowalanka, Wolanów, Strzałków, Wawrzyszów i Mniszek.
– uzgodnienie z zarządcą drogi (GDDKiA) montażu wiat oraz uzyskania zgody na wejście w teren tj. zajęcia chodnika lub jezdni, zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym sporządzenie czasowej organizacji ruchu,
– przygotowania i zabezpieczenia terenu pod prace montażowe dla nowych wiat przystankowych i demontażowe oraz utylizację dotychczasowych wiat przystankowych,
– dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia utylizacji zdemontowanych starych wiat,
– odtworzenia do stanu poprzedniego naruszonych w trakcie wykonywania prac elementów pasa drogowego, w tym zwłaszcza nawierzchnię peronu przystankowego (jezdnia, chodnik, zatoka, zieleńce, etc.) wraz z odbudową z nowych i pełnowartościowych materiałów oraz w nawiązaniu do istniejących warstw konstrukcyjnych,
– wykonania i przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji technicznej dla wiat.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
255840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
620371,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
255840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Wielobranżowy SOPEL Sławomir Sobczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
9531007494

7.3.3) Ulica:
Lipniki, ul. Akacjowa 3

7.3.4) Miejscowość:
Białe Błota

7.3.5) Kod pocztowy:
86-005

7.3.6.) Województwo:
kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
255840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy



LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dbb055-bea5-3308-b525-040012ce90ce
CPV44.21.23.21, 45.21.33.15
Osoba do kontaktuGMINA WOLANÓW Radomska 20 26-625 Wolanów email: [email protected] www: www.bip.wolanow.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-09-11