Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Włocławek: Dostawa jednego autobusu elektrycznego

przetargi
28.05.2020 15:59

Przetargi

Dane organizatora Gmina Miasto Włocławek, Urząd Miasta Włocławek

87-800 Włocławek

Zielony Rynek 11/13

Tel. +48 544144476

Fax. +48 544144257

E-mail [email protected]

WWW http://www.wloclawek.pl

Województwo kujawsko-pomorskie

Powiat włocławski + Włocławek

Treść zamówienia Dostawa jednego autobusu elektrycznego

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

— jednego – wolnego od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowego (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty przekazania użytkownikowi – Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu sp. z o.o. we Włocławku, 87-800 Włocławek, ul. Rysia 3, POLSKA, zwanemu dalej użytkownikiem”) ekologicznego, zero-emisyjnego, niskopodłogowego – autobusu miejskiego klasy Maxi z napędem elektrycznym,

— jednej ładowarki zajezdniowej dwufunkcyjnej o zakresie mocy 35–40 KW, oraz zapewnienie maksimum naładowania autobusu, za pomocą ładowarki, w okresie nocnym od rozładowania pełnego w czasie nie dłuższym niż 6 godzin, a także udzielenie użytkownikowi autoryzacji na obsługę i naprawy autobusu na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy serwisowej, stanowiącym załącznik…

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Włocławek, Urząd Miasta Włocławek

Adres pocztowy: Zielony Rynek 11/13

Miejscowość: Włocławek

Kod NUTS: PL619

Kod pocztowy: 87-800

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Tomasz Maćczak

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 544144476

Faks: +48 544144257Adresy internetowe:

Główny adres: www.wloclawek.pl

1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1–2, 4 i 8 ustawy Pzp.

2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.

3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:

1) Opisu przedmiotu oferty wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;

2) w przypadku zaoferowania autobusu posiadającego certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów homologacji typu pojazdu w zakresie palności materiałów używanych w konstrukcji wnętrza niektórych kategorii pojazdów samochodowych – certyfikat (zgodnie z SIWZ);

3) w przypadku zaoferowania autobusu posiadającego certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów homologacji typu pojazdu w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej – certyfikat (zgodnie z SIWZ).

3. Do oferty należy dołączyć aktualny na dzień złożenia JEDZ.

4. Do oferty należy załączyć również:

1) formularz ofertowy;

2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);

3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.

LINK do SIWZ http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

CPV 34144910-0: Autobusy elektryczne

34121100-2: Autobusy transportu publicznego

34121400-5: Autobusy niskopodłogowe

31158000-8: Ładowarki

Wymagania III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawę co najmniej 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu miejskiego niskopodłogowego o napędzie elektrycznym.

Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

— wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach określonych we wzorze umowy.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Wadium 25 000,00 PLN

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Włocławek, Urząd Miasta Włocławek

Adres pocztowy: Zielony Rynek 11/13

Miejscowość: Włocławek

Kod NUTS: PL619

Kod pocztowy: 87-800

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Tomasz Maćczak

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 544144476

Faks: +48 544144257Adresy internetowe:

Główny adres: www.wloclawek.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Okres w miesiącach: 10

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert

87-800 Włocławek

Zielony Rynek 11/13

2020-06-23

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

87-800 Włocławek

Zielony Rynek 11/13

2020-06-23

Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2020

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Ocena techniczna / Waga: 30

Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja / Waga: 10

Cena – Waga: 60

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1–2, 4 i 8 ustawy Pzp.

2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.

3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:

1) Opisu przedmiotu oferty wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;

2) w przypadku zaoferowania autobusu posiadającego certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów homologacji typu pojazdu w zakresie palności materiałów używanych w konstrukcji wnętrza niektórych kategorii pojazdów samochodowych – certyfikat (zgodnie z SIWZ);

3) w przypadku zaoferowania autobusu posiadającego certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów homologacji typu pojazdu w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej – certyfikat (zgodnie z SIWZ).

3. Do oferty należy dołączyć aktualny na dzień złożenia JEDZ.

4. Do oferty należy załączyć również:

1) formularz ofertowy;

2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);

3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587701

Faks: +48 224587700Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się: (…) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie (…) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się: (…) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587701

Faks: +48 224587700Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/05/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:236900-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

Data dodania 2020-05-22