Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawa: Zakup mobilnych punktów pobierania krwi

przetargi
11.10.2021 10:18
Przetargi
BranżaSamochody operacyjne:
      ambulanse
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZAKŁAD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA
02-326 WARSZAWA
AL. JEROZOLIMSKIE 155
Tel. 22 883 35 12
Fax. 22 883 35 13
E-mail [email protected]
WWW www.zzpprzymz.pl/
Województwomazowieckie
PowiatWarszawa
Treść zamówieniaZakup mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów dla RCKiK w Olsztynie (1 pojazd) i Raciborzu (1 pojazd). Postępowanie znak: ZZP-74/21

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów dla RCKiK w Olsztynie (1 pojazd) i Raciborzu (1 pojazd). Postępowanie znak: ZZP-74/21 Numer referencyjny: ZZP-74/211. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do bezpośrednich odbiorców wyszczególnionych w SWZ mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów Z – fabrycznie nowych, NIEużywanych, kompletnych, w pełni sprawnych, wyprodukowanych w 2022 roku, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Polski lub Unii Europejskiej, NIEobciążonych żadnymi prawami osób trzecich. Pojazd NIE może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży.2. Opis przedmiotu zamówienia – parametry wymagane zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ który musi zostać dołączony do Formularza ofertowego wygenerowanego poprzez platformę, gdyż stanowi jej integralną część.3. Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia NIE spełnia wszystkich warunków granicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia – parametry wymagane, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona bez dalszej oceny.4. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, PPU oraz pozostałej dokumentacji przetargowej1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do bezpośrednich odbiorców wyszczególnionych w SWZ mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów Z – fabrycznie nowych, nieużywanych, kompletnych, w pełni sprawnych, wyprodukowanych w 2022 roku, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Polski lub Unii Europejskiej, nieobciążonych żadnymi prawami osób trzecich. Pojazd nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży. 2. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE: 2.1. Na podstawie art. 105 oraz 106 ustawy Pzp w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia: 2.1.1. Wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia – parametry wymagane, który jest integralną częścią formularza ofertowego w pełnym zakresie określonym przez zamawiającego. 2.1.2. Kopię wyciągu ze świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego lub kopię świadectwa homologacji dla typu pojazdu bazowego wraz z kopią danych technicznych w których powinny być zaznaczone wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry wymagane oraz parametry oceniane, które wykonawca zaoferował. 2.1.2.1. W przypadku, gdy świadectwo homologacji dla pojazdu bazowego nie zawiera oferowanego parametru do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne (fmi), potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie. 2.1.3. Oświadczenie wykonawcy, lub osoby upoważnionej do jego reprezentowania, iż przedmiot zamówienia będzie posiadał świadectwo homologacji/badanie techniczne przeprowadzone w Okręgowej Stacji kontroli Pojazdów po zabudowie w dniu odbioru przedmiotu zamówienia oraz będzie wyprodukowany zgodnie z Normą PN-EN 1789:2011 dot. pojazdów medycznych i ich wyposażenia (ambulanse drogowe) w zakresie odpowiadającym przeznaczeniu tego pojazdu – wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczanie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 2.1.4. Pisemną zgodę producenta na dokonanie zabudowy pojazdu bazowego. 2.2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w sposób przewidziany w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.– tj. w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 2.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.4. Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą i powinien on dochować wszelkiej staranności, aby te dokumenty były kompletne i zawierały wszystkie niezbędne informacje umożliwiające Zamawiającemu ich zweryfikowanie pod kątem prawidłowości. 2.5. Zamawiający zgodnie art. 107 ust 2 ustawy Pzp przewiduje możliwość jednokrotnego uzupełniania ww. przedmiotowych środków dowodowych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=zzpprzymz.ezamawiajacy.pl_1633093179920
LINK do SIWZhttp://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/pn/zzpprzymz/demand/notice/public/40697/details
CPV34.11.40.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE określa szczegółowych warunków w tym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż 300 000,00- (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100)Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji potwierdzających posiadanie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (dalej jako ,,rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych’’) Zamawiający żąda: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż określona w rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.3 SWZ.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka zawodowego, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – muszą być aktualne na dzień ich złożenia oraz potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej na dzień składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument wystawiony w walucie innej niż PLN lub odwołujący się w swej treści do zamówień, których wartość została wskazana w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu danej waluty obcej, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie, bądź kilka wybranych części zamówienia, polisa lub inny dokument może obejmować łączną sumę ubezpieczenia dla oferowanych części zamówienia – jeżeli dotyczy III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa szczegółowych warunków w tym zakresie.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Zgodnie z przepisem art. 449 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego jej wykonania, w jednej z form wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa się na 2,5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla każdego z bezpośrednich odbiorców.3. Beneficjentami zabezpieczenia należytego wykonania umowy są bezpośredni odbiorcy.4. Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji umowy, w tym m.in.: formy, terminu wniesienia oraz zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wadium30000.00
Osoba do kontaktuZAKŁAD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH przy MINISTRZE ZDROWIA REGON: 010705939; NIP: 525-15-53-851 Al. Jerozolimskie 155, pok. 115 Warszawa 02-326 Bartłomiej Kowalski +48 729054225 [email protected] +48 228833513 www.zzpprzymz.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaKoniec: 30/10/2022
Miejsce i termin składania ofert

2021-10-20
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 17/01/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniekryterium jakości – nazwa: przeglądy techniczne / waga: 20
kryterium jakości – nazwa: termin wykonania przedmiotu zamówienia / waga: 20
cena – waga: 60
Uwagi2021/S 191-494402
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: ZAKŁAD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH przy MINISTRZE ZDROWIA
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON: 010705939; NIP: 525-15-53-851
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 155, pok. 115
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS:
PL Polska
Kod pocztowy: 02-326
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Bartłomiej Kowalski
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 729054225
Faks: +48 228833513
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.zzpprzymz.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

I.5) Główny przedmiot działalności
Zdrowie


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Zakup mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów dla RCKiK w Olsztynie (1 pojazd) i Raciborzu (1 pojazd). Postępowanie znak: ZZP-74/21
Numer referencyjny: ZZP-74/21

II.1.2) Główny kod CPV
34114000 Pojazdy specjalne

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do bezpośrednich odbiorców wyszczególnionych w SWZ mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów Z – fabrycznie nowych, NIEużywanych, kompletnych, w pełni sprawnych, wyprodukowanych w 2022 roku, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Polski lub Unii Europejskiej, NIEobciążonych żadnymi prawami osób trzecich. Pojazd NIE może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży.
2. Opis przedmiotu zamówienia – parametry wymagane zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ który musi zostać dołączony do Formularza ofertowego wygenerowanego poprzez platformę, gdyż stanowi jej integralną część.
3. Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia NIE spełnia wszystkich warunków granicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia – parametry wymagane, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
4. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, PPU oraz pozostałej dokumentacji przetargowej

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
RCKiK w Olsztynie – ul. Malborska 2, 10-255 Olsztyn
RCKiK w Raciborzu – ul. Sienkiewicza 3A, 47-400 Racibórz

II.2.4) Opis zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do bezpośrednich odbiorców wyszczególnionych w SWZ mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autobusów Z – fabrycznie nowych, NIEużywanych, kompletnych, w pełni sprawnych, wyprodukowanych w 2022 roku, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Polski lub Unii Europejskiej, NIEobciążonych żadnymi prawami osób trzecich. Pojazd NIE może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży.
2. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
2.1. Na podstawie art. 105 oraz 106 ustawy Pzp w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia:
2.1.1. Wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia – parametry wymagane, który jest integralną częścią formularza ofertowego w pełnym zakresie określonym przez zamawiającego.
2.1.2. Kopię wyciągu ze świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego lub kopię świadectwa homologacji dla typu pojazdu bazowego wraz z kopią danych technicznych w których powinny być zaznaczone wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry wymagane oraz parametry oceniane, które wykonawca zaoferował.
2.1.2.1. W przypadku, gdy świadectwo homologacji dla pojazdu bazowego NIE zawiera oferowanego parametru do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne (fmi), potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie.
2.1.3. Oświadczenie wykonawcy, lub osoby upoważnionej do jego reprezentowania, iż przedmiot zamówienia będzie posiadał świadectwo homologacji/badanie techniczne przeprowadzone w Okręgowej Stacji kontroli Pojazdów po zabudowie w dniu odbioru przedmiotu zamówienia oraz będzie wyprodukowany zgodnie z Normą PN-EN 1789:2011 dot. pojazdów medycznych i ich wyposażenia (ambulanse drogowe) w zakresie odpowiadającym przeznaczeniu tego pojazdu – wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczanie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2.1.4. Pisemną zgodę producenta na dokonanie zabudowy pojazdu bazowego.
2.2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w sposób przewidziany w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.– tj. w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.4. Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą i powinien on dochować wszelkiej staranności, aby te dokumenty były kompletne i zawierały wszystkie NIEzbędne informacje umożliwiające Zamawiającemu ich zweryfikowanie pod kątem prawidłowości.
2.5. Zamawiający zgodnie art. 107 ust 2 ustawy Pzp przewiduje możliwość jednokrotnego uzupełniania ww. przedmiotowych środków dowodowych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Przeglądy techniczne / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania przedmiotu zamówienia / Waga: 20
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/10/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż 300 000,00- (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100)
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji potwierdzających posiadanie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (dalej jako ,,rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych’’) Zamawiający żąda: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż określona w rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.3 SWZ.
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka zawodowego, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – muszą być aktualne na dzień ich złożenia oraz potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej na dzień składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument wystawiony w walucie innej niż PLN lub odwołujący się w swej treści do zamówień, których wartość została wskazana w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu danej waluty obcej, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie, bądź kilka wybranych części zamówienia, polisa lub inny dokument może obejmować łączną sumę ubezpieczenia dla oferowanych części zamówienia – jeżeli dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Zgodnie z przepisem art. 449 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego jej wykonania, w jednej z form wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa się na 2,5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla każdego z bezpośrednich odbiorców.
3. Beneficjentami zabezpieczenia należytego wykonania umowy są bezpośredni odbiorcy.
4. Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji umowy, w tym m.in.: formy, terminu wniesienia oraz zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S:
2021/S 028-068446

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/10/2021
Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 17/01/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 20/10/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Składanie ofert odbywa się zgodnie z wymogami SWZ na platformie zakupowej Zamawiającego, znajdującej się pod adresem:
https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl
.
Otwarcie ofert złożonych poprzez platformę nastąpi w dniu jw., NIE później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Członkowie komisji przetargowej, biegli rzeczoznawcy oraz inni uczestnicy postępowania przetargowego.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
I.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8 ustawy Pzp., Zamawiający wymaga dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SWZ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
II.
Przystępując do procedury przetargowej Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie określonej w SWZ, do upływu terminu składania ofert wyznaczonego w SWZ. Zamawiający dopuszcza dowolną formę wniesienia wadium – zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
III.
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury „odwróconej” zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.
IV.
Zamawiający NIE przewiduje zastosowania zapisów art. 94 i 96 ustawy Pzp.
V.
Zgodnie z art. 257 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
VI.
Zamawiający oświadcza, iż będąc administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej „RODO”), wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art. 13 RODO zawarta jest w SWZ.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a (budynek Adgar Plaza)
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
https://www.uzp.gov.pl/krajowa-izba-odwolawcza

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Zgodnie z art. 515 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.).

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a (budynek Adgar Plaza)
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
https://www.uzp.gov.pl/krajowa-izba-odwolawcza

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/09/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
191
2021
Następna aktualizacja:
04/10/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document