Warszawa: Dostawa samochodów ogólnego przeznaczenia

przetargi
03.07.2023 12:52
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatora2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA JEDNOSTKA WOJSKOWA 4226
04-470 WARSZAWA
MARSA 110
Tel. 26 181 51 69
Fax. 26 181 50 93
E-mail [email protected]
WWW 2rblog.wp.mil.pl
Województwomazowieckie
PowiatWarszawa
Treść zamówieniaDostawa samochodów ogólnego przeznaczenia – autobusy

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa samochodów ogólnego przeznaczenia – autobusy Numer referencyjny: D/132/20231. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów ogólnego przeznaczenia – autobusy.2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadań nr 1, 2, 4 oraz 6Dostawa autobusów Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 2 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 1 szt.; ilość opcjonalna – 1 szt.) 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog 3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej). Dostawa autobusów Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 4 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 2 szt.; ilość opcjonalna – 2 szt.) 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog 3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej). Dostawa autobusów Część nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 3 szt. 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog 3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej). Dostawa autobusów Część nr 4 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 10 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 5 szt.; ilość opcjonalna – 5 szt.) 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej). Dostawa autobusów Część nr 5 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 7 szt. 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog 3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej). Dostawa autobusów Część nr 6 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 14 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 7 szt.; ilość opcjonalna – 7 szt.) 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/2rblog 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=portal.smartpzp.pl_1687846630396
LINK do SIWZhttp://portal.smartpzp.pl/2rblog/public/postepowanie?postepowanie=49194624
CPV34.10.00.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy Zamawiający określił w załączniku nr 5 do SWZ (wzór Umowy).
Osoba do kontaktu2 Regionalna Baza Logistyczna 952-209-95-97 ul. Marsa 110 Warszawa 04-470 Anna Stelmaszczyk [email protected] http://www.2rblog.wp.mil.pl http://www.2rblog.wp.mil.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaKoniec: 30/11/2023
Miejsce i termin składania ofert2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA JEDNOSTKA WOJSKOWA 4226
04-470 WARSZAWA
MARSA 110

2023-07-25
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/2rblog Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 08:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 21/11/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2023/S 120-380262
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: 2 Regionalna Baza Logistyczna
Krajowy numer identyfikacyjny: 952-209-95-97
Adres pocztowy: ul. Marsa 110
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS:
PL Polska
Kod pocztowy: 04-470
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Stelmaszczyk
E-mail:
[email protected]
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.2rblog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
http://www.2rblog.wp.mil.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Skarb Państwa – Jednostka Budżetowa – podsektor rządowy

I.5) Główny przedmiot działalności
Obrona


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa samochodów ogólnego przeznaczenia – autobusy
Numer referencyjny: D/132/2023

II.1.2) Główny kod CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów ogólnego przeznaczenia – autobusy.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadań nr 1, 2, 4 oraz 6

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa autobusów
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 2 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 1 szt.; ilość opcjonalna – 1 szt.)
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak NIE później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 2 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 1 szt.; ilość opcjonalna – 1 szt.)
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu:
– Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi zamówienie podstawowe;
– Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy;
– W przypadku NIE dotrzymania przez Zamawiającego terminu określonego powyżej realizacja dostawy w ramach zamówienia opcjonalnego wymagać będzie pisemnej zgody Wykonawcy;
– Wykonawcy NIE przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości opcjonalnych zostało zrealizowane w terminie do dnia 30.11.2023 r.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 67 000,00 zł

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa autobusów
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 4 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 2 szt.; ilość opcjonalna – 2 szt.)
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak NIE później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 4 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 2 szt.; ilość opcjonalna – 2 szt.)
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu:
– Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi zamówienie podstawowe;
– Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy;
– W przypadku NIE dotrzymania przez Zamawiającego terminu określonego powyżej realizacja dostawy w ramach zamówienia opcjonalnego wymagać będzie pisemnej zgody Wykonawcy;
– Wykonawcy NIE przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości opcjonalnych zostało zrealizowane w terminie do dnia 30.11.2023 r.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 134 000,00 zł

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa autobusów
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 3 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak NIE później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa autobusów
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 10 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 5 szt.; ilość opcjonalna – 5 szt.)
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak NIE później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 10 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 5 szt.; ilość opcjonalna – 5 szt.)
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu:
– Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi zamówienie podstawowe;
– Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy;
– W przypadku NIE dotrzymania przez Zamawiającego terminu określonego powyżej realizacja dostawy w ramach zamówienia opcjonalnego wymagać będzie pisemnej zgody Wykonawcy;
– Wykonawcy NIE przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości opcjonalnych zostało zrealizowane w terminie do dnia 30.11.2023 r.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 330 000,00 zł

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa autobusów
Część nr: 5

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 7 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak NIE później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 230 000,00 zł

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa autobusów
Część nr: 6

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34100000 Pojazdy silnikowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 14 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 7 szt.; ilość opcjonalna – 7 szt.)
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.
4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości podstawowych zostało zrealizowane w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, jednak NIE później niż do dnia 30.11.2023 r. (w zależności od tego, który z w/w terminów upłynie wcześniej).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów w ilości 14 szt. (w tym zamówienie podstawowe – 7 szt.; ilość opcjonalna – 7 szt.)
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu:
– Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi zamówienie podstawowe;
– Zamawiający przedstawi ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy;
– W przypadku NIE dotrzymania przez Zamawiającego terminu określonego powyżej realizacja dostawy w ramach zamówienia opcjonalnego wymagać będzie pisemnej zgody Wykonawcy;
– Wykonawcy NIE przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację dostaw opcjonalnych.
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w zakresie ilości opcjonalnych zostało zrealizowane w terminie do dnia 30.11.2023 r.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 470 000,00 zł


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy Zamawiający określił w załączniku nr 5 do SWZ (wzór Umowy).


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/07/2023
Czas lokalny: 08:30

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/11/2023

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 25/07/2023
Czas lokalny: 09:00
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Marsa 110, Budynek nr 1, POLSKA
Za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
Otwarcie ofert NIE jest publiczne


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu NIEspełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 i 2 oraz
art.109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp. Kwalifikacja podmiotowa Wykonawców – podstawy wykluczenia oraz informację o warunkach udziału w postępowaniu Zamawiający określił w rozdziale VI SWZ.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w postaci jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej jako „JEDZ”), sporządzonego zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SWZ – szczegóły dotyczące złożenia oświadczenia JEDZ opisane zostały w rozdziale VII pkt 1 SWZ.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 2.1. ppkt.2.1.1–2.1.7 SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający NIE wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
6. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
7. Forma składanych oświadczeń i dokumentów została opisana w rozdziale VII pkt 3.
8. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem X SWZ.
10. Zamawiający NIE przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
11. Zamawiający informuje, iż opis kryteriów i ich wag oraz sposobu oceny ofert określono w rozdziale XV SWZ.
12. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 3% ceny brutto podanej w ofercie – zgodnie z rozdziałem XVII SWZ.
13. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące zmian treści umowy zostały określone w rozdziale XVIII SWZ oraz w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy).
14. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
15. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/2rblog
. Informacje o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów Zamawiający szczegółowo określił w rozdziale IX SWZ.
16. Zamawiający w rozdziale XVI SWZ określił formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
17. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie – w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – załącznik nr 2A do SWZ;
18.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp w sytuacji, gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia NIE zostaną mu przyznane.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej przy Urzędzie Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postepu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Każdemu wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postepu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/06/2023
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
const toggleMenu = event => {
if (event.target.href) {
document.getElementById(menu-toggle).click();
}
};
mybutton = document.getElementById(„scroll-text”);
window.onscroll = function() {scrollFunction()};
function scrollFunction() {
if (document.body.scrollTop > 23 document.documentElement.scrollTop > 23) {
mybutton.style.display = „block”;
} else {
mybutton.style.display = „none”;
}
}
new Clipboard(.clipboardable);
var permaLinkModal = $(#permaLinkModal);
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
120
2023
Następna aktualizacja:
27/06/2023
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Relacje z Wielką Brytanią
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document