Warszawa: Dostawa 55 szt. autobusów przegubowych
Oficjalna nazwa: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Włościańska 52
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 01-710
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Adam Bartosiński
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 225687525
Faks: +48 225687517
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.mza.waw.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://mza.eb2b.com.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.6)Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa 55 szt. (z prawem opcji dostawy kolejnych 5 szt.) autobusów przegubowych z silnikami zasilanymi olejem napędowym o poziomie emisji EURO 6
Numer referencyjny: 19/NT/AB/21
II.1.2)Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego – CA37
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Dostawa 55 szt. (z prawem opcji dostawy kolejnych 5 szt.) autobusów przegubowych z silnikami zasilanymi olejem napędowym o poziomie emisji EURO 6
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 25 500 000.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa 55 szt. (z prawem opcji dostawy kolejnych 5 szt.) autobusów przegubowych z silnikami zasilanymi olejem napędowym o poziomie emisji EURO 6
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 25 500 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/10/2021
Koniec: 31/03/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
Prawem opcji objętych zamówieniem jest zakup dodatkowych 5 szt.
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.4)Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy oraz dodatkowo na podstawie przesłanek określonych w rozdziale 7a niniejszej SWZ;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami SWZ;
3. Zgodnie z art. 58 ustawy Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia wspólnie;
4. Wykonawca, zgodnie z art. 118 ustawy, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
III.1.6)Wymagane wadia i gwarancje:
Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500 000,00 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy). Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
III.1.7)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zapłata za dostarczone autobusy zostanie dokonana po odbiorze każdego autobusu, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wystawionej nie wcześniej niż w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Faktury VAT za dostarczane autobusy będą wystawiane przez Wykonawcę oddzielnie na każdy autobus oraz przekazywane Zamawiającemu, łącznie z protokołem odbioru i dowodem rejestracyjnym po odbiorze każdego autobusu.
III.1.8)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Zgodnie z art. 58 ustawy Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia wspólnie.
2. W takim przypadku warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia, tj. dotyczący pkt I.2.4 musi być w całości spełniony przez jednego z Wykonawców. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie.
3. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy (PAdES).
4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać członków konsorcjum wraz ze wskazaniem lidera (pełnomocnika).
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Zgodnie załącznikiem 4 i 4.1 do SWZ
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 26/05/2021
Czas lokalny: 10:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 26/05/2021
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Oferty zostaną odszyfrowane i otwarte za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem https://mza.eb2b.com.pl/
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587803
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587803
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587803
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/04/2021