Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wałcz: Usługa kontroli biletów oraz windykacji nałożonych opłat dodatkowych

przetargi
14.12.2022 12:46
Przetargi
BranżaFinanse:
      windykacja wierzytelności
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O.
78-600 WAŁCZ
BUDOWLANYCH 9
Tel. 67 258 44 35
Fax. 67 258 32 21
E-mail [email protected]
WWW www.zkmwalcz.pl/
Województwozachodniopomorskie
PowiatWałcz
Treść zamówieniaUsługa kontroli biletów oraz windykacji nałożonych opłat dodatkowych w autobusach zamawiającego, z wyłączeniem udziału podwykonawców w reali…

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaUsługa kontroli biletów oraz windykacji nałożonych opłat dodatkowych w autobusach zamawiającego, z wyłączeniem udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, obejmująca:kontrole biletowe w zakresie posiadania przez pasażerów ważnych biletów za przejazd, ważnych biletów na przewóz bagażu i zwierząt, posiadania ważnych dokumentów uprawniających do przejazdów ulgowych lub bezpłatnych, przeprowadzane w godzinach funkcjonowania rozkładowej komunikacji miejskiej na terenie Miasta Wałcz i Gminy Wałcz w ilości 350 kontroli w ciągu jednego miesiąca, w tym jednej kontroli w sobotę i jednej w niedzielę,pobieranie należności przewozowej i opłat dodatkowych określonych w Uchwale Rady Miasta Wałcza oraz Zarządzenia Prezesa Zarządu ZKM Sp. z o.o. w Wałczu,windykację i egzekucję należności za przejazd i opłat dodatkowych,prowadzenie postępowania odwoławczego od nałożonych opłat dodatkowych.
Specyfikacjahttps://www.zkmwalcz.pl/komunikaty/94-zaproszenie-do-zlozenia-oferty-usluga-kontroli-biletow
Wymagany termin realizacji zamówieniaZamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres 1 roku, tj.: od 01.01.2023 roku do 31.12.2023 roku.
Miejsce i termin składania ofertZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O.
78-600 WAŁCZ
BUDOWLANYCH 9

2022-12-22
Sposób składania ofertZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O., BUDOWLANYCH 9, 78-600 WAŁCZ Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenieCena:100
Cena jednostkowa za wykonanie jednej usługi-100 %:100.0
UwagiTermin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres 1 roku, tj.: od 01.01.2023 roku do 31.12.2023 roku.
Kryteria-sposób dokonania oceny:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosował kryterium ceny (100%)
Cena jednostkowa za wykonanie jednej usługi-100 %
Opis przygotowania oferty:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Cena ofertowa musi być podana liczbowo i słownie (brutto i netto) za realizację zamówienia za jeden miesiąc kalendarzowy.
Cenę łączną za wykonanie zamówienia przez okres 12 miesięcy-kwotę netto, podatek VAT i kwotę brutto.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem co najmniej od 2 lat i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonali należycie minimum 1 zamówienie, którego przedmiotem była kontrola biletów w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie
Wykonują lub wykonywali usługi, u co najmniej 1 przewoźnika z użyciem czytników elektronicznych.
Dokumenty wymagane od wykonawcy:
Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, datowany nie wcześniej niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz zrealizowanych usług z podaniem okresu ich świadczenia (początek-zakończenie-miesiąc-rok).
Dokumenty potwierdzający należyte wykonanie tych usług (listy referencyjne).
Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:
Pisemne, kompletne oferty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi kontroli biletów Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. należy przesłać pocztą/pocztą kurierską lub dostarczyć osobiście do siedziby Spółki na adres, Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.;78-600 Wałcz; ul. Budowlanych 9, (do sekretariatu Spółki), od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 14.00.
Oferty będą przyjmowane w terminie do 22.12.2022 r., do godziny 11.00 (decyduje data wpływu do Spółki).
Otwarcie ofert nastąpi 22.12.2022 r. o godzinie 12.00 w siedzibie Spółki w Wałczu, przy ul. Budowlanych 9. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone w siedzibie Zakładu i wysłane na adres oferentów.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie ww. terminu poprzez działania lub zaniechania składającego ofertę lub podmiotu działającego w jego imieniu lub na jego rzecz celem złożenia oferty, w szczególności podmiotów świadczących usługi pocztowe lub kurierskie, w związku z tym jakiekolwiek wymienione okoliczności nie mogą stanowić podstawy do żądania przywrócenia terminu do złożenia oferty lub jego przedłużenia. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Spółki.
Data dodania2022-12-09
Przejdź na początek ogłoszenia