Urząd Marszałkowski kupuje 12 ezt-ów dla Kolei Małopolskich
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosiłprzetarg na dostawę 12 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych w wersji czteroczłonowej i pięcioczłonowej, przystosowanych do kursowania z prędkością do 160 km/h, wraz z dokumentacjątechniczną. Osiem z nich mają to być pojazdy czteroczłonowe, kolejne czteryzaś pięcioczłonowe. Zamówienie obejmuje nie tylko dostawy samych składów, ale także:
1) świadczenie usług kompleksowej obsługiserwisowo-utrzymaniowo-naprawczej dla każdego EZT;
2) udzielenie gwarancji na każdy EZT;
3) przeszkolenie pracowników Operatora wskazanych przez zamawiającego;
4) udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.
Wszystkie pojazdy mają zostać dostarczone do 15 lutego 2017roku.
Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwośćskorzystania z prawa opcji i zakup:
a) do 2 szt. EZT w wersji pięcioczłonowej,
b) do 2 szt. EZT w wersji czteroczłonowej.
Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie do 30dni od dnia podpisania umowy. Wówczas pojazdy z opcji powinny zostać dostarczonenie wcześniej niż 1 stycznia 2017 r. i nie później niż 15 lutego 2017 r.
Jednostki powinny być wyprodukowane przez jednegoproducenta, posiadać analogiczne rozwiązania techniczne i funkcjonalne w wersjiczteroczłonowej i pięcioczłonowej. Wszystkie zastosowane do produkcji składówzespoły, podzespoły i elementy muszą być fabrycznie nowe. Konstrukcja iparametry pojazdów muszą spełniać wymogi każdorazowo obowiązujących norm iprzepisów a także wymagania pozostałych obowiązujących norm PN-EN, kart UICoraz TSI.
Wykonawca będzie musiał udzielić zamawiającemu licencji naoprogramowanie i dokumentację.
Szacunkowa wartość zamówienia to 339 178 592,79 PLN, w tymwartość podstawowa zamówienia to 253 172 901,07 PLN.
Oferenci muszą wpłacić wadium w wysokości 4 000 000 PLN.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, dostaw co najmniej 8elektrycznych zespołów trakcyjnych, z których każdy był co najmniej dwuczłonowyz kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległych stronach, o wartościkażdego ezt nie mniejszej niż 10 000 000 PLN brutto.
Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie zuwzględnieniem kryteriów:
1. Cena wykonania zamówienia brutto (w złotych) ? 90%,
2. Gwarancja ? 10%.
Oferty można składać do 15 września 2015 roku.
Termin rozpoczęcia zamówienia (1 października 2015 roku) jest terminem wstępnym, przewidywanym.Rzeczywiste rozpoczęcie realizacji zamówienia będzie możliwe dopiero z dniempodpisania umowy. Wykonawca dostarczy ezt-y w terminach:
1) 4 szt. EZT w wersji pięcioczłonowej ? do 30.11.2016 r.
2) 2 szt. EZT w wersji czteroczłonowej ? do 30.11.2016 r.
3) 6 szt. EZT w wersji czteroczłonowej ? nie wcześniej niż1.1.2017 r. i nie później niż 15.2.2017 r.,
Termin świadczenie kompleksowej usługi serwisowo-utrzymaniowo-naprawczejto 5 lat.
Termin udzielenia gwarancji ? przez okres nie krótszy niż 60miesięcy, jednak nie więcej niż 120 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowegokażdego EZT (zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie).
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnychzmian do umowy, jeśli konieczność ich wprowadzenia wynika: ze zmian w normachlub przepisach powszechnie obowiązujących, kart UIC i TSI, a dotyczącychpojazdów kolejowych, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają wykonawcęoraz pojawienia się w trakcie realizacji umowy bardziej nowoczesnych lubekonomicznie bardziej uzasadnionych technologii, materiałów i urządzeń, którychzastosowanie Strony uznają za celowe i wskazane przy realizacji umowy, przyzaistnieniu opisanej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może ulec zmianie.
Wszystkie pojazdy mają zostać przekazane KolejomMałopolskim.