Trzebnica: Usługa transportu publicznego

przetargi
10.11.2021 12:30
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY TRZEBNICA
55-100 TRZEBNICA
PL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 1
Tel. 71 312 06 12
Fax. 71 312 12 48
E-mail [email protected]
WWW www.trzebnica.pl
Województwodolnośląskie
PowiatTrzebnica
Treść zamówieniaWykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaWykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica Numer referencyjny: TI.271.23.20211. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica zgodnie z rozkładem jazdy w dniach od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.2. Zakres usług obejmuje: Zadanie nr 1 – LINIA A – Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 108 966. Zadanie nr 2 – LINIA B Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 96 846. Zadanie nr 3 Szacunkowa liczba wozokilometrów wynosi 154 839. 4) Zadanie nr 4 – LINIA D Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 36 024. Zadanie nr 1 – LINIA A Część nr 1 Zadanie nr 1 – LINIA A – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 108 966. Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub nierentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna” oraz dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł”. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych. UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Zadanie nr 2 – LINIA B Część nr 2 Zadanie nr 2 – LINIA B – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 96 846. Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub nierentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy wcześniej skontaktować się z Wydziałem Promocji Urzędu Miejskiego w celu ustalenia zakresu oznakowania. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna”, dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł” oraz oznakowanie linii A i B – w formie liter. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych. UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Zadanie nr 3 – LINIA C Część nr 3 Zadanie nr 3 – LINIA C – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 154 839. Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub nierentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy wcześniej skontaktować się z Wydziałem Promocji Urzędu Miejskiego w celu ustalenia zakresu oznakowania. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna”, dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł” oraz oznakowanie linii A i B – w formie liter. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych. UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Zadanie nr 4 – Linia D Część nr 4 Zadanie nr 4 – LINIA D – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób. Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 36 024. Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub nierentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy wcześniej skontaktować się z Wydziałem Promocji Urzędu Miejskiego w celu ustalenia zakresu oznakowania. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna”, dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł” oraz oznakowanie linii A i B – w formie liter. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych. UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1635844259049
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/529387
CPV60.11.20.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego;2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP na formularzu JEDZ, w którym oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że NIE podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. b. aktualnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego;III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu usługi transportu osób w publicznej komunikacji drogowej o łącznej wartości zamówienia NIE mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.Wykonawca, który będzie składał ofertę na kilka zadań, może wskazać jedno zamówienie, które spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego.Dysponuje następującymi pojazdami (dla każdego zadania osobno jeden pojazd):• dla zadania I – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych, posiadającym co najmniej 35 miejsc (łącznie siedzące i stojące), Długość całkowita pojazdu NIE może przekraczać 8,5 m.• dla zadania II – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych, posiadającym co najmniej 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące). Długość całkowita pojazdu NIE może przekraczać 8,5 m.• dla zadania III – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych, posiadającym co najmniej 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące). • dla zadania IV – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, posiadającym co najmniej 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące).c. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg załącznika nr 5 do SWZ;d. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz załączenia dowodów potwierdzających rok produkcji pojazdów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, przy czym dowodami, o których mowa są dowody rejestracyjne pojazdów – wg załącznika nr 6 do SWZ.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Osoba do kontaktuGmina Trzebnica pl. M. J. Piłsudskiego 1 Trzebnica 55-100 +48 713888171 [email protected] http://www.trzebnica.pl https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 36
Miejsce i termin składania ofert

2021-11-29
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica Godzina: 11:15
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 26/02/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2021/S 211-554359
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Trzebnica
Adres pocztowy: pl. M. J. Piłsudskiego 1
Miejscowość: Trzebnica
Kod NUTS:
PL518 Wrocławski
Kod pocztowy: 55-100
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 713888171
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.trzebnica.pl
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica
Numer referencyjny: TI.271.23.2021

II.1.2) Główny kod CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica zgodnie z rozkładem jazdy w dniach od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Zakres usług obejmuje: Zadanie nr 1 – LINIA A – Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 108 966. Zadanie nr 2 – LINIA B Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 96 846. Zadanie nr 3 Szacunkowa liczba wozokilometrów wynosi 154 839. 4) Zadanie nr 4 – LINIA D Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 36 024.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 1 – LINIA A
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL518 Wrocławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Trzebnica

II.2.4) Opis zamówienia:
Zadanie nr 1 – LINIA A – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych. Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 108 966.
Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub NIErentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy.
Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna” oraz dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł”. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
UWAGA!
Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Rok produkcji pojazdu / Waga: 20
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 2 – LINIA B
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL518 Wrocławski

II.2.4) Opis zamówienia:
Zadanie nr 2 – LINIA B – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 96 846.
Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub NIErentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy wcześniej skontaktować się z Wydziałem Promocji Urzędu Miejskiego w celu ustalenia zakresu oznakowania. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna”, dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł” oraz oznakowanie linii A i B – w formie liter. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Rok produkcji pojazdu / Waga: 20
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 3 – LINIA C
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL518 Wrocławski

II.2.4) Opis zamówienia:
Zadanie nr 3 – LINIA C – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 154 839.
Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub NIErentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy wcześniej skontaktować się z Wydziałem Promocji Urzędu Miejskiego w celu ustalenia zakresu oznakowania. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna”, dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł” oraz oznakowanie linii A i B – w formie liter. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Rok produkcji pojazdu / Waga: 20
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 4 – Linia D
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL518 Wrocławski

II.2.4) Opis zamówienia:
Zadanie nr 4 – LINIA D – publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób. Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 36 m-cy wynosi 36 024.
Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub NIErentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, do ilości wozokilometrów podanych jako minimalne wielkości zakresu zamówienia. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy wcześniej skontaktować się z Wydziałem Promocji Urzędu Miejskiego w celu ustalenia zakresu oznakowania. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem „Gmina Trzebnica”, logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna”, dla linii A i B – informację graficzną „Kurs wokół Trzebnicy – tylko 1 zł” oraz oznakowanie linii A i B – w formie liter. Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
UWAGA! Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewiduje waloryzacje wynagrodzenia , szczegółowy zakres waloryzacji przewiduje § 14 ust. 1 lit. i Umowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Rok produkcji pojazdu / Waga: 20
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego;
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP na formularzu JEDZ, w którym oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że NIE podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.
b. aktualnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego;

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu usługi transportu osób w publicznej komunikacji drogowej o łącznej wartości zamówienia NIE mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Wykonawca, który będzie składał ofertę na kilka zadań, może wskazać jedno zamówienie, które spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego.
Dysponuje następującymi pojazdami (dla każdego zadania osobno jeden pojazd):
• dla zadania I – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych, posiadającym co najmniej 35 miejsc (łącznie siedzące i stojące), Długość całkowita pojazdu NIE może przekraczać 8,5 m.
• dla zadania II – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych, posiadającym co najmniej 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące). Długość całkowita pojazdu NIE może przekraczać 8,5 m.
• dla zadania III – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, przystosowanym do przewozu osób NIEpełnosprawnych, posiadającym co najmniej 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące).
• dla zadania IV – pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, posiadającym co najmniej 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące).
c. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg załącznika nr 5 do SWZ;
d. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz załączenia dowodów potwierdzających rok produkcji pojazdów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, przy czym dowodami, o których mowa są dowody rejestracyjne pojazdów – wg załącznika nr 6 do SWZ.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/11/2021
Czas lokalny: 11:15

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/02/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 29/11/2021
Czas lokalny: 11:30


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: TAK
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
IV kwartał roku 2024

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
– dla zadania I 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
– dla zadania II 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
– dla zadania III 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
– dla zadania IV 1.000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych).
Łącznie dla wszystkich zadań wadium wynosi 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania uprzedniej oceny ofert (tzw. procedury odwróconej), o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/10/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
211
2021
Następna aktualizacja:
02/11/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-11-02