Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Topólka: Zakup i dostawa autobusu do przewozu dzieci, młodzieży i osób dorosłych niepełnosprawnych

przetargi
07.10.2022 12:05
niki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraGmina Topólka
87-875 Topólka
Topólka 22
Tel. (54)2869035
E-mail [email protected]
WWW bip.topolka.pl
Województwokujawsko-pomorskie
PowiatRadziejów
Treść zamówienia„Zakup i dostawa autobusu do przewozu dzieci, młodzieży i osób dorosłych niepełnosprawnych z terenu Gminy Topólka”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu 18 miejscowego (17+1)
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Maszyna fabrycznie nowa nie starsza niż z rocznika 2021.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:
1) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w roku min. 2021 oraz nie był pojazdem demonstracyjnym;
2) znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowy do
użytkowania;
3) wyposażony był w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z normą ISO 10542-2;
4) posiadał wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu;
5) posiadał dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów;
6) posiadał wszystkie wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych;
7) spełniał wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z z2016 r. poz. 2022 z późn. zm);
8) posiadał świadectwo homologacji czyli dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim;
9) posiadał, co najmniej parametry techniczne oraz wyposażenie określone w Załączniku nr 4 do
SWZ;
10) był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Topólce, Topólka 22, 87-875 Topólka, gdzie nastąpi wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie minimum dwóch osób z personelu Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi dostarczonego pojazdu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków
Zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem jeśli takie są wymagane.
6. Zadanie dofinansowane jest z Fundusz Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Konkursu Rosnąca Odporność.
7. Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowić będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym Przedmiocie zamówienia i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek
dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta
podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają
projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – uzasadnienie braku podziału
zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego 18 osobowego (17+1) samochodu z pełnym wyposażeniem, przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przewozu takich osób na wózku inwalidzkim, gdzie osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy, jako jednorodny, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym pojazdem, który musi współgrać z całością swojego wyposażenia. Jest to jedna maszyna niepodzielna ze względu na swoja specyfikację. Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu dostawy na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną.
10. Okres gwarancji i rękojmi:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla dostarczonego przedmiotu zamówienia wynosi na dostarczony pojazd na okres min. 24 miesiące bez limitu przejechanych kilometrów, w tym gwarancja na zespoły elektryczne i elektroniczne oraz mechaniczne, łącznie z układem jezdnym bez limitu kilometrów, min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów oraz min. 144 miesiące na perforację elementów nadwozia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
11. Planowany roczny przebieg kilometrowy – ok. 50 000 km.
12. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności na podstawie umowy o pracę.
13. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
17. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których
mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy PZP.
18. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu: Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Dynamiczny system zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Umowa ramowa: Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie zastrzega wymogów ani wymagań związanych z realizacją zamówienia,
o których mowa w przepisie art. 94 oraz 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie przewiduje wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”,. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
387327,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
387327,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie


LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08daa537-b383-2692-cfe2-65001113f9a3
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuGmina Topólka Topólka 22 87-875 Topólka tel: (54)2869035 email: [email protected] www: bip.topolka.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2022-10-04