TK Telekom będzie obsługiwać infolinię PKP Intercity
TK Telekom będzie świadczyć usługi obsługi Infolinii PKP Intercity wraz z rejestracjązgłoszeń.
Usługa ma polegać na:
? zapewnieniu odpowiednichzasobów oraz niezbędnych narzędzi do prowadzenia Infolinii,
? odbieraniu telefonów i wiadomościelektronicznych przez konsultantów i procesowaniu ich według ustalonych zasad iprocedur, w ilości około stu tysięcy połączeń przychodzących i około dziesięciutysięcy wiadomości elektronicznych miesięcznie,
? udostepnieniu systemurejestracji zgłoszeń oraz procesowaniu w nim zgłoszeń z rozmów telefonicznych iwiadomości elektronicznych,
? zapewnieniu odpowiedniejinfrastruktury do szkoleń konsultantów,
Obsługa połączeń i wiadomościelektronicznych odbywać się będzie w języku polskim oraz w mniejszym stopniuangielskim.
Za wykonywanie tych usług PKPIntercity będą musiały zapłacić 3 095 172 PLN brutto, przypoczątkowej wartości szacunkowej 6 685 166 PLN brutto.
„