Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tczew: Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego

przetargi
02.01.2022 11:03
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Turystyka:
      sprzedaż biletów
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W TCZEWIE
83-100 TCZEW
CZATKOWSKA 2E
Tel. 58 531 64 66
E-mail [email protected]
WWW www.zuktczew.pl
Województwopomorskie
PowiatTczew
Treść zamówieniaŚwiadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Tczewie w latach 2023 – 2033

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaŚwiadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Tczewie w latach 2023 – 2033 Numer referencyjny: ZUK.271.3.16.20211. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej) w Tczewie, we wszystkie dni tygodnia, 25 autobusami miejskimi niskopodłogowymi (6 w grupie A, 18 w grupie B i 1 w grupie C), w tym co najmniej 8 elektrycznymi, wg rozkładów jazdy opracowanych przez Zamawiającego, wraz z emisją, sprzedażą i kontrolą biletów na te usługi.2. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: 14 652 500. Liczba wozokilometrów rozłożona zostanie równomiernie pomiędzy kolejne lata zamówienia, wynikająca z podziału przez 10 lat świadczenia usługi. Przewidywana roczna liczba wozokilometrów wynosi:- w 2023 roku (4 miesiące) – około 498 520,- w latach 2024–2032 – około 1 465 250 na rok,- w 2033 roku (8 miesięcy) – około 966 730.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej) w Tczewie, we wszystkie dni tygodnia, 25 autobusami miejskimi niskopodłogowymi (6 w grupie A, 18 w grupie B i 1 w grupie C), w tym co najmniej 8 elektrycznymi, wg rozkładów jazdy opracowanych przez Zamawiającego, wraz z emisją, sprzedażą i kontrolą biletów na te usługi. 2. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: 14 652 500. Liczba wozokilometrów rozłożona zostanie równomiernie pomiędzy kolejne lata zamówienia, wynikająca z podziału przez 10 lat świadczenia usługi. Przewidywana roczna liczba wozokilometrów wynosi: – w 2023 roku (4 miesiące) – około 498 520, – w latach 2024 – 2032 – około 1 465 250 na rok, – w 2033 roku (8 miesięcy) – około 966 730. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1639574621982
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/553122
CPV60.10.00.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. Podstawy wykluczenia:1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w przypadkach określonych wart. 108 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,2) dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszonoupadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalnośćgospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnejprocedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.2. W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia/Jednolite Europejskie Dokumenty Zamówienia, wymagany/e postanowieniami pkt 6.1, 6.2, 6.3 SWZ;b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,- sporządzoną NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;d) informację z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, sporządzoną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;e) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego;f) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzoną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.3. O udzielnie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W celu wykazania spełniania warunku opisanego w pkt 3, Wykonawca złoży: aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa powyższe dokumenty w terminie NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do ich złożenia.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje* co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, o liczbie wozokm NIE mniejszej niż 2.200.000 (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy) w skali maksymalnej 24 miesięcy.UWAGA*:Dopuszcza się możliwość przedstawienia usługi wykonywanej, a jeszcze NIE zakończonej, zgodnie z zawartą umową, przy czym wykonana już w ramach danej umowy usługa musi polegać na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, o liczbie wozokm NIE mniejszej niż 2.200.000 (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy) w skali maksymalnej 24 miesięcy.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania,następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane;2) dowodów określających czy usługi, o których mowa pkt 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ). Okoliczności, w jakich Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zostały wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy.
Osoba do kontaktuZakład Usług Komunalnych REGON 190047617 ul. Czatkowska 2e Tczew 83-110 [email protected] www.zuktczew.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 120
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-17
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 16/05/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 243-640963
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Zakład Usług Komunalnych
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 190047617
Adres pocztowy: ul. Czatkowska 2e
Miejscowość: Tczew
Kod NUTS:
PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-110
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.zuktczew.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/tczew
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: samorządowa jednostka organizacyjna

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Tczewie w latach 2023 – 2033
Numer referencyjny: ZUK.271.3.16.2021

II.1.2) Główny kod CPV
60100000 Usługi w zakresie transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu
regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej) w Tczewie, we wszystkie dni
tygodnia, 25 autobusami miejskimi niskopodłogowymi (6 w grupie A, 18 w grupie B i 1 w grupie C), w tym co
najmniej 8 elektrycznymi, wg rozkładów jazdy opracowanych przez Zamawiającego, wraz z emisją, sprzedażą i
kontrolą biletów na te usługi.
2. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: 14 652 500. Liczba
wozokilometrów rozłożona zostanie równomiernie pomiędzy kolejne lata zamówienia, wynikająca z podziału
przez 10 lat świadczenia usługi. Przewidywana roczna liczba wozokilometrów wynosi:
– w 2023 roku (4 miesiące) – około 498 520,
– w latach 2024–2032 – około 1 465 250 na rok,
– w 2033 roku (8 miesięcy) – około 966 730.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Miejska Tczew

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu
regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej) w Tczewie, we wszystkie dni
tygodnia, 25 autobusami miejskimi niskopodłogowymi (6 w grupie A, 18 w grupie B i 1 w grupie C), w tym co
najmniej 8 elektrycznymi, wg rozkładów jazdy opracowanych przez Zamawiającego, wraz z emisją, sprzedażą i
kontrolą biletów na te usługi.
2. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: 14 652 500. Liczba
wozokilometrów rozłożona zostanie równomiernie pomiędzy kolejne lata zamówienia, wynikająca z podziału
przez 10 lat świadczenia usługi. Przewidywana roczna liczba wozokilometrów wynosi:
– w 2023 roku (4 miesiące) – około 498 520,
– w latach 2024 – 2032 – około 1 465 250 na rok,
– w 2033 roku (8 miesięcy) – około 966 730.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 120
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. Podstawy wykluczenia:
1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w przypadkach określonych w
art. 108 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono
upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
Pzp.
2. W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia/Jednolite Europejskie Dokumenty Zamówienia, wymagany/e
postanowieniami pkt 6.1, 6.2, 6.3 SWZ;
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środka karnego,
– sporządzoną NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.
U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej;
d) informację z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, sporządzoną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
e) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust.
1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego;
f) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzoną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. O udzielnie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienie do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni
warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o
którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub aktualną licencję na
wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W celu wykazania spełniania warunku opisanego w pkt 3, Wykonawca złoży: aktualne zezwolenie na
wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001
r. o transporcie drogowym lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa powyższe dokumenty w terminie NIE krótszym
niż 10 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do ich złożenia.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub
wykonuje* co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego dla
potrzeb komunikacji miejskiej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym
transporcie zbiorowym, o liczbie wozokm NIE mniejszej niż 2.200.000 (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy) w
skali maksymalnej 24 miesięcy.
UWAGA*:
Dopuszcza się możliwość przedstawienia usługi wykonywanej, a jeszcze NIE zakończonej, zgodnie z zawartą
umową, przy czym wykonana już w ramach danej umowy usługa musi polegać na świadczeniu usług
publicznego transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, o liczbie wozokm NIE mniejszej niż 2.200.000 (słownie:
dwa miliony dwieście tysięcy) w skali maksymalnej 24 miesięcy.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania,
następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane;
2) dowodów określających czy usługi, o których mowa pkt 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych
od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do
SWZ). Okoliczności, w jakich Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zostały wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S:
2020/S 230-566963

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 17/01/2022
Czas lokalny: 09:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 16/05/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 17/01/2022
Czas lokalny: 09:10
Miejsce:
https://platformazakupowa.pl/pn/tczew
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/tczew


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: TAK
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Zamawiający przewiduje publikację kolejnego ogłoszenia w 2031/2032 roku.

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt
6.1, 6.4.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie z którego
wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy – wzór załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić
pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Zgodnie z art. 505 ustawy Pzp, środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, oraz innemu podmiotowi,
jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia
przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz
dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15
ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
W/w podmiotom przysługują środki ochrony prawnej uregulowane w Dziale IX ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w tym na projektowane postanowienia umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na
podstawie ustawy.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Dodatkowo odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie
wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono
wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on
zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści
dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym
Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie, w przypadkach innych niż określone w pkt 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Izby, stronom oraz uczestnikom
postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia
Prezesa Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce
pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe jest
równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Biuro Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/12/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
243
2021
Następna aktualizacja:
16/12/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-12-15