Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tczew: Dostawa 3 mikrobusów i autobusu

przetargi
30.10.2020 15:33

Przetargi

Branża Samochody osobowe:

z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych

Forma przetargu nieograniczony

Dane organizatora Powiat Tczewski

83-110 Tczew

ul. Piaskowa 2

Tel. 587 734 800

E-mail [email protected]

WWW www.powiat.tczew.pl/

Województwo pomorskie

Powiat tczewski

Treść zamówienia Dostawa 3 samochodów osobowych 9. miejscowych łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, oraz autobusu minimum 18. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 samochodów osobowych 9. miejscowych łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, oraz autobusu minimum 18. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. 2.2 Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 2.2.1 część 1 zamówienia: dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Damaszce (nazwa zadania inwestycyjnego: Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych). kod CPV: 34110000-1 2.2.2 część 2 zamówienia: dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie (nazwa zadania inwestycyjnego: Zakup samochodu z 9 miejscami, do przewozu osób na wózkach inwalidzkich). kod CPV: 34110000-1 2.2.3 część 3 zamówienia: dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Gniewie (nazwa zadania inwestycyjnego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gniewie). kod CPV: 34110000-1 2.2.4 część 4 zamówienia: dostawa autobusu minimum 18. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Pelplinie (Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych). kod CPV: 34121000-1 2.3 Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wyspecyfikowane w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Specyfikacja oferowanych pojazdów. Załącznik nr 5 wypełniony w zakresie części, której dotyczy oferta, należy dołączyć do składanej oferty. Uzupełniona treść Załącznika nr 5 stanowi oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego pojazd spełnia lub nie spełnia wymagania Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr: 1Nazwa: dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Damaszce1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Damaszce 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCENA60,00GWARANCJA MECHANICZNA40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 2Nazwa: dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCENA60,00GWARANCJA MECHANICZNA40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 3Nazwa: dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Gniewie1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa samochodu osobowego 9. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Gniewie 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCENA60,00GWARANCJA MECHANICZNA40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 4Nazwa: dostawa autobusu minimum 18. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Pelplinie1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa autobusu minimum 18. miejscowego łącznie z miejscem dla kierowcy przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Pelplinie 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34121000-1, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCENA60,00GWARANCJA MECHANICZNA40,006) INFORMACJE DODATKOWE:”Numer referencyjny:ZP.272.25.2020

Specyfikacja https://platformazakupowa.pl/transakcja/389130

LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/389130

CPV 34110000-1: Samochody osobowe

34121000-1: Autobusy i autokary

Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, dotyczący zdolności zawodowej (określony w pkt 4.1.2 ppkt 1 SIWZ), jeżeli wykaże, że: 4.3.1 wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę pojazdu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na kwotę minimum 90.000,00 zł brutto, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 5.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa w pkt 4.2.2 SIWZ – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 5.3.1 w celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału dotyczącego zdolności zawodowej, o którym mowa w pkt 4.3 SIWZ: 1) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane – potwierdzający realizację minimum 1 (jednego) zamówienia na dostawę pojazdu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na kwotę minimum 90.000,00 zł brutto – Wykaz dostaw wykonanych stanowi Załącznik Nr 3A do SIWZ. oraz dowodów określających czy zamówienia, o których mowa w pkt 4.3.1. SIWZ zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.

Wadium Tak, 4 000,00 PLN, 4 000,00 PLN, 4 000,00 PLN, 6 000,00 PLN

Osoba do kontaktu Powiat Tczewski

ul. Piaskowa 2

83-110 Tczew

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia 2021-02-01

Miejsce i termin składania ofert Powiat Tczewski

83-110 Tczew

ul. Piaskowa 2, g. 10:00, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 04)

2020-11-02

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: TAK

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie CENA 60,00 GWARANCJA MECHANICZNA 40,00

Uwagi Adres:Starostwo Powiatowe, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 04)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-11-02godzina: 10:00Informacje dodatkowe: Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej zwanego rozporządzeniem, Zamawiający informuje, że: 17.1 Administratorem danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 17.2 Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Tczewie to: [email protected]. 17.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych. 17.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: osoby upoważnione przez Starostę Tczewskiego – pracownicy Starostwa i współpracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 17.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z: a) ustawą Prawo zamówień publicznych, b) Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. 17.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 17.7 Wykonawca ma prawo: a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; b) ich sprostowania. Zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy; c) domagać się ograniczenia przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 17.8 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 17.9 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy rozporządzenia. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.

Data dodania 2020-10-23