Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tarnów: Zakup systemu zliczającego pasażerów

przetargi
15.06.2020 14:54

Zakup systemu zliczającego pasażerów, wraz z dostawą i montażem we wszystkich 95 pojazdach komunikacji miejskiej.

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu zliczającego pasażerów, wraz z dostawą

i montażem we wszystkich 95 pojazdach komunikacji miejskiej w Tarnowie.

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu zliczającego pasażerów, wraz z dostawą

i montażem we wszystkich 95 pojazdach komunikacji miejskiej w Tarnowie.

Opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu zliczającego pasażerów, wraz z dostawą

i montażem we wszystkich 95 pojazdach komunikacji miejskiej w Tarnowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 i 1a do ZO. Szczegółowe warunki

i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do ZO.

Kod CPV: 48813000-0

Nazwa CPV: System informacji ruchu pasażerskiego

Specyfikacja http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1247891

LINK do SIWZ http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1247891

CPV 48813000-0: System informacji ruchu pasażerskiego

Wymagania Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających, że wykonawca:

2.1.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej

z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.2.2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;2.3.wykazu dostaw wraz z montażem systemu zliczającego pasażerów obejmującego, co najmniej 20 (dwudziestu ) szt. pojazdów lub dostawę systemu zliczającego pasażerów wraz z montażem co najmniej 60 (sześćdziesięciu) szt. urządzeń zliczających pasażerów wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane i prawidłowo ukończone i sprawdzone pod względem poprawności działania;4.1.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy z wyłączeniem przesłanek określonych w ust. 1 pkt 13 lit. d i pkt 14 w zakresie przestępstwa określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit.d (przesłanki wykluczenia obligatoryjne) oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiajacego na podstwie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;4.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.4.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

Zmiany umowy

1. Strony przewidują możliwość zmiany Umowy w następujących sytuacjach:

1) kiedy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy nie jest możliwym wykonanie Umowy

w terminie określonym w §1 ust. 3 i § 7 ust. 3 Umowy;

2) kiedy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy zaistnieje potrzeba zmiany systemu zliczającego pasażerów o innych funkcjonalnościach lub parametrach względem opisanych

w złożonej ofercie,

3) w przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji Umowy, z których wyniknie konieczność zmiany zakresu przedmiotu Umowy lub sposobu jej wykonywania, którego nie było można przewidzieć na dzień wszczęcia postępowania i/lub zawarcia niniejszej Umowy, w tym

w szczególności w przypadku konieczności dostosowania systemu zliczającego pasażerów.

– w sytuacjach opisanych powyżej Stronom będzie przysługiwało uprawnienie do zmiany terminu lub sposobu realizacji Umowy lub/i wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 Umowy.

4) na skutek zmiany uwarunkowań produkcyjnych po stronie Wykonawcy oraz możliwości finansowych Zamawiającego może nastąpić zmiana terminu realizacji Umowy, poprzez przyspieszenie terminu realizacji przedmiotu Umowy;

5) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 Umowy, może nastąpić w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia w stosunku do stawki wskazanej w Ofercie – wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zwiększone lub zmniejszone przy zachowaniu kwoty netto wynikającej z Oferty.

6) w sytuacjach uwarunkowanych przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji dostaw, w tym wystąpienia siły wyższej:

a) przez siłę wyższą Strony rozumieją okoliczności niezależnie od woli i działań Stron, których powstania żadna ze Stron nie mogła przewidzieć i których powstaniu lub skutkom nie mogła zapobiec przy zachowaniu należnej staranności,

b) za siłę wyższą mogą być uznane w szczególności takie okoliczności jak: klęski żywiołowe

i anormalne warunki pogodowe, katastrofy, mobilizacje, embargo, strajki, zamknięcie granic lub istotne utrudnienie ruchu na granicach, wydane przez władze publiczne zakazy transportowe, uniemożliwiające całkowite lub częściowe wykonanie Umowy,

c) strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do powiadomienia o tym fakcie w ciągu jednego dnia roboczego drugiej Strony, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Strony zobowiązują się do podjęcia niezwłocznych działań, mających na celu określenie sposobu rozwiązania zaistniałej sytuacji, w celu wykonania postanowień Umowy;

Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających, że wykonawca:

2.1.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej

z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.2.2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;2.3.wykazu dostaw wraz z montażem systemu zliczającego pasażerów obejmującego, co najmniej 20 (dwudziestu ) szt. pojazdów lub dostawę systemu zliczającego pasażerów wraz z montażem co najmniej 60 (sześćdziesięciu) szt. urządzeń zliczających pasażerów wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane i prawidłowo ukończone i sprawdzone pod względem poprawności działania;4.1.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy z wyłączeniem przesłanek określonych w ust. 1 pkt 13 lit. d i pkt 14 w zakresie przestępstwa określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit.d (przesłanki wykluczenia obligatoryjne) oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiajacego na podstwie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;4.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.4.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

Osoba do kontaktu Dane kontaktowe:

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Maria Wieczorek

Numer telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 146300624

Wymagany termin realizacji zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnym 150 dni od daty zawarcia umowy.

Za termin realizacji zamówienia uznaje się podpisanie protokołu końcowego zdawczo – odbiorczego wykonania całości przedmiotu zmówienia.

Miejsce i termin składania ofert

2020-06-17

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

2020-06-17

Termin związania ofertą

Składanie ofert wariantowych/częściowych

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami.

2.1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom i spełnia warunki zawarte w ZO i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza

w oparciu o podane kryterium:

Lp. Opis kryteriów Znaczenie kryteriów (%)

1 Cena oferty 100

Ocena punktowa kryterium cenowego C – 100% :

(100 pkt x 100% – 100 punktów)

kryterium ceny będzie wartościowane na podstawie wartości brutto podanej przez wykonawcę w ofercie według następującego wzoru:

C = CN/CB x 100x 100%

gdzie:

C – ilość punktów badanej oferty ;

CN – najniższa cena ze wszystkich ważnych badanych ofert ;

CB– cena badanej oferty

Wyliczane wartości punktów zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku.

Z uwagi na to, że jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (art. 91 ust. 5 ustawy Pzp).

O Wyborze oferty zamawiający zawiadomi wykonawców w trybie art. 92 ustawy Pzp.

Uwagi Miejsce realizacji zamówienia: Województwo: małopolskie Powiat: tarnowski Miejscowość: Tarnów

Pytania i wyjaśnienia: Brak pytań i wyjaśnień

Data dodania 2020-06-01

Przejdź na początek ogłoszenia