Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Szczecin: Współpraca w zakresie kierowców

przetargi
30.10.2020 15:29

Przetargi

Branża Transport:

autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)

Forma przetargu nieograniczony

Dane organizatora Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie Sp. z o.o.

70-784 Szczecin

ul. A. Struga 10

Tel. +48 914668236

Fax. +48 914643529

E-mail [email protected]

Województwo zachodniopomorskie

Powiat Szczecin

Lokalizacje zachodniopomorskie / policki

Treść zamówienia Świadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę (poprzez swoich pracowników i osób współpracujących) na rzecz zamawiającego doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych zamawiającego, w ramach wykonywania usług w zakresie publicznego transportu drogowego na terenie gminy miasto Szczecin i gmin sąsiadujących oraz czynności dodatkowych wynikających z realizacji tych zadań w okresie od 1.1.2021 do 31.12.2021.

Specyfikacja e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f02e799d-c65a-4f12-aa76-6f40fc89930b

LINK do SIWZ http://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f02e799d-c65a-4f12-aa76-6f40fc89930b

CPV 60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

63712600-9: Usługi tankowania pojazdów

Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SIWZ. I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. II. Minimalny poziom zdolności: wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest przedsiębiorcą wpisanym do rejestru przedsiębiorców i posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej przedmiotem umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać każdy z wykonawców oddzielnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie), przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) min. 2 usługi polegającą na prowadzeniu pojazdów autobusowych w ramach wykonywania regularnych przewozów pasażerskich w komunikacji zbiorowej. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają 1 wspólny ww. wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykaz usług wykonywanych). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy ww. warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 PLN). Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Zasady dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt 13 SIWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Zgodnie z treścią SIWZ zamieszczonej na Platformie na e-PropublicoIII.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 należy dołączyć do oferty. 3. Wszelką korespondencję zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SIWZ. 5. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w SIWZ. 6. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: 1. Wykonawca przedstawi listę osób (kierowców) przewidzianych do realizacji usług na rzecz zamawiającego, celem jej akceptacji przez zamawiającego. W przypadku zatrudniania kolejnych osób w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca ma obowiązek bieżącej aktualizacji listy kierowców. Do ww. listy wykonawca, zobowiązany jest załączyć kserokopie praw jazdy, po uzyskaniu uprzedniej zgody każdego zainteresowanego. Wykonawca zobowiązany jest również do informowania na bieżąco o osobach z których usług zrezygnował. 2. Wykonawca dla każdej z osób przewidzianych do wykonywania usługi prowadzić będzie na bieżąco indywidualną dokumentację osobową, potwierdzającą spełnienie wymagań ustawowych, a także ich niekaralność za przestępstwa umyślne przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów i środowisku. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić do wglądu ww. dokumenty na każde żądanie zamawiającego lub uprawnionych organów. Pozostałe warunki określone są we wzorze umowy

Wadium 5 000 PLN

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie Sp. z o.o.

Adres pocztowy: ul. A. Struga 10

Miejscowość: Szczecin

Kod NUTS: PL424 Miasto Szczecin

Kod pocztowy: 70-784

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Joanna Dworak

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 914668236

Faks: +48 914643529

Adresy internetowe:

Główny adres: www.spad.szczecin.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Początek: 01/01/2021

Koniec: 31/12/2021

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert

10;00

2020-11-26

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

10;10

2020-11-26

Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejCena

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. 2. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć wraz z formularzem oferty zostały określone w pkt 8 SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 4. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy (https://e-ProPublico.pl/).VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19/10/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:505864-2020:TEXT:PL:HTML&src=0

Data dodania 2020-10-26