Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Szczecin: Świadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych

przetargi
12.04.2022 13:48
Transport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraSZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SP. Z O.O.
70-784 SZCZECIN
ANDRZEJA STRUGA 10
Tel. 91 464 14 19
Fax. 91 464 35 29
E-mail [email protected]
WWW spad.szczecin.pl/
Województwozachodniopomorskie
PowiatSzczecin
Treść zamówieniaŚwiadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Dąbie” Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaŚwiadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Dąbie” Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. Numer referencyjny: ZP/1/2022Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Dąbie” Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. w ramach wykonywania usług w zakresie publicznego transportu drogowego na terenie Gminy Miasto Szczecin i gmin, z którymi zawarto porozumienia międzygminne oraz czynności dodatkowych wynikających z realizacji tych zadań.1. Przedmiotem zamówienia: a) jest świadczenie przez Wykonawcę (poprzez swoich pracowników i osób współpracujących) na rzecz Zamawiającego doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Zamawiającego, w ramach wykonywania usług w zakresie publicznego transportu drogowego na terenie Gminy Miasto Szczecin i gmin sąsiadujących oraz czynności dodatkowych wynikających z realizacji tych zadań w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. b) świadczenie czynności dodatkowych wynikających z realizacji w/w usług wykonywane na terenie zajezdni Zamawiającego i polegające m.in. na przeprowadzaniu pojazdów przez stanowiska OC, myjni, tankowania pojazdów olejem napędowym oraz specjalistycznymi płynami eksploatacyjnymi, wprowadzaniu i wyprowadzaniu autobusów na kanały naprawcze. c) przewidywany zakres terytorialny świadczonych usług przez Zamawiającego – Gmina Miasto Szczecin i Gmin, z którymi zawarto porozumienia międzygminne, d) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia pojazdów zamawiającego odbywać się będzie w ramach określonych przez Zamawiającego zadaniach przewozowych lub czynności dodatkowych, w określonych terminach i wymiarze wynikającym z otrzymanych grafików i potwierdzonych w treści każdorazowego zapotrzebowania. 4.3. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przewozów na liniach komunikacji miejskiej obsługiwanych przez Zamawiającego: – pospieszne – B, C z możliwością uruchomienia zwieszonych linii A, G i H – zwykłe – 54, 56, 61, 62, 64, 65, 66, 67, 71, 72, 73, 77, 79, 84, 91, 93, 94, 96, 97, 87 (1 kurs w soboty) – nocne – 533, 534, – zastępcze linie za tramwaj – w zależności od zapotrzebowania Organizatora komunikacji zbiorowej lub innych linii obsługiwanych przez Zamawiającego na podstawie zlecenia (przez Organizatora z ramienia Gminy Miasto Szczecin); b) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania innych przewozów niż wymienionych powyżej w ramach zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego lub innych czynności dodatkowych na terenie zajezdni Zamawiającego, a wskazanych w wystawionym przez Zamawiającego zapotrzebowaniu np. przeprowadzania pojazdów przez stanowiska OC, myjnię, tankowanie pojazdów, wprowadzanie i wyprowadzanie pojazdów na kanały naprawcze; c) przyjęcia i zdanie autobusu Zamawiającego następować będzie wg indywidualnych ustaleń: na terenie zajezdni Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Struga 10 bądź też na ustalonych w grafiku przystankach autobusowych (pośrednich lub końcowych), zgodnie z harmonogramem dla danego dnia wykonywania usługi kierowcy. d) kierowcy Wykonawcy zobowiązani będą do stosowania procedur organizacyjnych i porządkowych obowiązujących u Zamawiającego, a określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ; 2. Szacunkowa średnia ilość godzin świadczenia usług związanych z realizacją zamówienia w skali jednego miesiąca, wynosić będzie do 7 600 godzin/miesięcznie (za okres 6 miesięcy do 45 600 godzin). 3. Wykonawca przy wykonaniu umowy może posłużyć się osobami trzecimi (podwykonawcy), przy czym za ich działania i zaniechania odpowiada wówczas jak za swoje własne.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=e-propublico.pl_1648045319366
LINK do SIWZhttp://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=522c1c50-86e0-4d12-a2ce-5330aabab615
CPV60.11.20.00, 63.71.26.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1. dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający NIE określa tego warunku. 2. dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów – Zamawiający NIE określa tego warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający NIE określa tego warunku.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, w zakresie:1) wykaz usług: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej/ ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu/-ów, na rzecz których usługa/i została/-y wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta/te usługa/-gi została/-y wykonana/-ne lub jest/są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Jeżeli, Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Uwaga: okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (§9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. poz. 2415). Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Minimalny poziom zdolności:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonawca wykaże, że:- wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę (umowę) polegającą na świadczeniu doraźnych usług prowadzenia pojazdów autobusowych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.04.2022 r. do godz. 10:00 i musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w SWZ.3. Informacje dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale 15 SWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Zgodnie z treścią SWZ zamieszczoną na Platformie https://e-propublico.plIII.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W TAKim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. Sposób składania dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie został określony w Rozdziale 12 SWZ. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązani będą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Projektowane postanowienia umowy stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. 2. Dopuszczalna zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp zawarta jest w §13 Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).3. Zamawiający NIE wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wadium10000.00
Osoba do kontaktuSzczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie sp. z o.o. ul. A. Struga 10 Szczecin 70-784 +48 914668236 [email protected] +48 914643529 www.spad.szczecin.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaPoczątek: 01/07/2022 Koniec: 31/12/2022
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-22
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://e-propublico.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 20/07/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 058-153282
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. A. Struga 10
Miejscowość: Szczecin
Kod NUTS:
PL424 Miasto Szczecin
Kod pocztowy: 70-784
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 914668236
Faks: +48 914643529
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.spad.szczecin.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://e-propublico.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Świadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Dąbie” Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Numer referencyjny: ZP/1/2022

II.1.2) Główny kod CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Dąbie” Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. w ramach wykonywania usług w zakresie publicznego transportu drogowego na terenie Gminy Miasto Szczecin i gmin, z którymi zawarto porozumienia międzygminne oraz czynności dodatkowych wynikających z realizacji tych zadań.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
63712600 Usługi tankowania pojazdów

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL424 Miasto Szczecin
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
siedziba Zamawiającego

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia:
a) jest świadczenie przez Wykonawcę (poprzez swoich pracowników i osób współpracujących) na rzecz Zamawiającego doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych Zamawiającego, w ramach wykonywania usług w zakresie publicznego transportu drogowego na terenie Gminy Miasto Szczecin i gmin sąsiadujących oraz czynności dodatkowych wynikających z realizacji tych zadań w okresie od dnia 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
b) świadczenie czynności dodatkowych wynikających z realizacji w/w usług wykonywane na terenie zajezdni Zamawiającego i polegające m.in. na przeprowadzaniu pojazdów przez stanowiska OC, myjni, tankowania pojazdów olejem napędowym oraz specjalistycznymi płynami eksploatacyjnymi, wprowadzaniu i wyprowadzaniu autobusów na kanały naprawcze.
c) przewidywany zakres terytorialny świadczonych usług przez Zamawiającego – Gmina Miasto Szczecin i Gmin, z którymi zawarto porozumienia międzygminne,
d) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia pojazdów zamawiającego odbywać się będzie w ramach określonych przez Zamawiającego zadaniach przewozowych lub czynności dodatkowych, w określonych terminach i wymiarze wynikającym z otrzymanych grafików i potwierdzonych w treści każdorazowego zapotrzebowania.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przewozów na liniach komunikacji miejskiej obsługiwanych przez Zamawiającego:
– pospieszne – B, C z możliwością uruchomienia zwieszonych linii A, G i H
– zwykłe – 54, 56, 61, 62, 64, 65, 66, 67, 71, 72, 73, 77, 79, 84, 91, 93, 94, 96, 97, 87 (1 kurs w soboty)
– nocne – 533, 534,
– zastępcze linie za tramwaj – w zależności od zapotrzebowania Organizatora komunikacji zbiorowej lub innych linii obsługiwanych przez Zamawiającego na podstawie zlecenia (przez Organizatora z ramienia Gminy Miasto Szczecin);
b) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania innych przewozów niż wymienionych powyżej w ramach zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego lub innych czynności dodatkowych na terenie zajezdni Zamawiającego, a wskazanych w wystawionym przez Zamawiającego zapotrzebowaniu np. przeprowadzania pojazdów przez stanowiska OC, myjnię, tankowanie pojazdów, wprowadzanie i wyprowadzanie pojazdów na kanały naprawcze;
c) przyjęcia i zdanie autobusu Zamawiającego następować będzie wg indywidualnych ustaleń: na terenie zajezdni Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Struga 10 bądź też na ustalonych w grafiku przystankach autobusowych (pośrednich lub końcowych), zgodnie z harmonogramem dla danego dnia wykonywania usługi kierowcy.
d) kierowcy Wykonawcy zobowiązani będą do stosowania procedur organizacyjnych i porządkowych obowiązujących u Zamawiającego, a określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ;
2. Szacunkowa średnia ilość godzin świadczenia usług związanych z realizacją zamówienia w skali jednego miesiąca, wynosić będzie do 7 600 godzin/miesięcznie (za okres 6 miesięcy do 45 600 godzin).
3. Wykonawca przy wykonaniu umowy może posłużyć się osobami trzecimi (podwykonawcy), przy czym za ich działania i zaniechania odpowiada wówczas jak za swoje własne.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/07/2022
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1. dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający NIE określa tego warunku.
2. dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów – Zamawiający NIE określa tego warunku.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający NIE określa tego warunku.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, w zakresie:
1) wykaz usług: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej/ ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu/-ów, na rzecz których usługa/i została/-y wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta/te usługa/-gi została/-y wykonana/-ne lub jest/są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli, Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Uwaga: okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (§9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. poz. 2415).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonawca wykaże, że:
– wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę (umowę) polegającą na świadczeniu doraźnych usług prowadzenia pojazdów autobusowych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.04.2022 r. do godz. 10:00 i musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w SWZ.
3. Informacje dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale 15 SWZ.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zgodnie z treścią SWZ zamieszczoną na Platformie
https://e-propublico.pl

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W TAKim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Sposób składania dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie został określony w Rozdziale 12 SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązani będą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Dopuszczalna zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp zawarta jest w §13 Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zamawiający NIE wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 22/04/2022
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 20/07/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 22/04/2022
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
https://e-propublico.pl
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
1. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w określonym przez Zamawiającego terminie, otwarcie nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii.
2. Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania (na Platformie:
https://e-propublico.pl
) oraz zamieszczając informacje w Dz.U.U.E.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu NIEograniczonego w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl
3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć odpowiednie pełnomocnictwa w przypadkach opisanych w SWZ oraz następujące dokumenty: JEDZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z Rozdziałem 9 pkt. 9.1. SWZ. W przypadku JEDZ wykonawca może ograniczyć się do uzupełnienia sekcji α w części IV i NIE musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV.
4. Oświadczenie/a składane na formularzu JEDZ należy również złożyć przy wystąpieniu okoliczności opisanych w Rozdziałach 10, 11 i 12 SWZ zgodnie z art. 125 ust. 3-5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, dokona w pierwszej kolejności badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający NIE przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia:
a) o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przesłanki, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit h) ustawy Pzp oraz w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jeżeli osoba o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit h) ustawy Pzp ( na podstawie art. 393 ust. 4),
b) o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) i 5) ustawy Pzp.
8. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, w zakresie:
1)w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie:
– art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem okoliczności o których mowa w art.108 ust. 1 pkt 1 lit h ustawy Pzp oraz w przypadku, o którym mowa w art.108 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt. 1 lit h ustawy Pzp,
– art. 108 ust 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego);
b) oświadczenie Wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
d) zaświadczenie z ZUS lub KRUS;
e) odpis lub informacja z KRS lub CEIDG;
f) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o NIEpodleganiu wykluczeniu.
2) w celu spełniania warunków udziału w postęp. w zakresie dokumentów określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia.
9. Szczegółowy wykaz dokumentów (w tym TAKże wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej) określony jest w Rozdziale 9 SWZ.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcom, a TAKże innemu podmiotowi, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w art. 505-590 ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 513 ustawy Pzp.
3. Odwołanie do Prezesa KIO w formie wskazanej w art. 514 ustawy Pzp i w terminach zgodnie z art. 515 ustawy Pzp.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18/03/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
058
2022
Następna aktualizacja:
24/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-23