Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Świnoujście: Zakup 5 sztuk autobusów

przetargi
05.04.2022 13:33
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY I MIASTA ŚWINOUJŚCIE
72-600 ŚWINOUJŚCIE
WOJSKA POLSKIEGO 1/5
Tel. 91 321 31 93
Fax. 91 321 59 95
E-mail [email protected]
WWW www.swinoujscie.pl
Województwozachodniopomorskie
PowiatŚwinoujście
Treść zamówieniaZakup 5 sztuk autobusów w Świnoujściu

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup 5 sztuk autobusów w Świnoujściu Numer referencyjny: BZP.271.1.10.2022Dostawa 5 sztuk (w sumie) fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne.Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu Część nr 1 dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne: a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mm b) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mm c) wysokość całkowita: do 3 150 mm d) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, nie więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzących e) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mm f) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz nie większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kW g) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) nie większy niż: emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km, emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh, emisja NH3: 10 ppm, emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh, emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWh emisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWh Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu Część nr 2 dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne: a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mm b) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mm c) wysokość całkowita: do 3 150 mm d) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, nie więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzących e) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mm f) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz nie większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kW g) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) nie większy niż: emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km, emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh, emisja NH3: 10 ppm, emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh, emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWh emisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWh
Specyfikacjahttps://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie/aukcje
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia warunków w tym zakresie. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie wadium.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości:Część 1 : dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)Część 2: dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, NIEodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy. UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny obowiązywać (pozostawać ważne) przez okres co najmniej 7 dni po upływie terminu związania ofertą. Powyższe ma zastosowanie TAKże w razie przedłużenia terminu związania ofertą. 6. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcyIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: dla części I1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł;dla części II3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł,4. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie podmiotowych środków dowodowych.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzającychBRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:a) informacji, sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – PZP,art. 10 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,3. Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: dla części I1. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.dla części II2. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę autobusy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1. Informację określającą parametry techniczne i wyposażenie oferowanych autobusów. Zamawiający zaleca złożenie tej informacji na drukach stanowiących załączniki nr 14 i 15 do SWZ.2. Raport Techniczny drogowego zużycia paliwa (test SORT 2) przez oferowany autobus (w kompletacji i wyposażeniu identycznym z dostarczanym pojazdem za wyjątkiem różnic co do opon, o ile zachowane są te same specyfikacje, wielkości i osiągi). Raport powinien być wykonany wg wytycznych UITP2.3. Aktualne na dzień składania ofert świadectwo homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra. Aktualność przedmiotowego świadectwa określa Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 1475).4. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 66 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2011.84.1 ) w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej dużych pojazdów pasażerskich.5. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 29 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2019.283.72 ) w zakresie ochrony osób przebywających w kabinie pojazdu użytkowego.6. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w części I Regulaminu nr 118 EKG ONZ (Dz.U.UE.L.2020.48.26 ) w zakresie palności części w pomieszczeniu wewnętrznym, komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym lub odporności na działanie paliw lub smarów materiałów izolacyjnych stosowanych w komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym.7. Rysunki wnętrza autobusu, które będą przedstawiały rozmieszczenie siedzących miejsc pasażerskich dostępnych z poziomu niskiej podłogiIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Katalog tych zmian zawarto w paragrafie 7 załącznika 10 (część I) i 11 (część II) do SWZ „Wzór umowy”. Dodatkowo Zamawiający wymaga podpisania umów gwarancyjno – serwisowych dla każdej z części (załącznik 12 i 13 do SWZ).Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Osoba do kontaktuGmina Miasto Świnoujście 8551571375 ul. Wojska Polskiego 1/5 Świnoujście 72-600 Ewa Bimkiewicz +48 913212425 [email protected] https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 12
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-21
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 19/07/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2022/S 056-146151
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Świnoujście
Krajowy numer identyfikacyjny: 8551571375
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 1/5
Miejscowość: Świnoujście
Kod NUTS:
PL42 Zachodniopomorskie
Kod pocztowy: 72-600
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Bimkiewicz
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 913212425
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Zakup 5 sztuk autobusów w Świnoujściu
Numer referencyjny: BZP.271.1.10.2022

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Dostawa 5 sztuk (w sumie) fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL42 Zachodniopomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Miasto Świnoujście

II.2.4) Opis zamówienia:
dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu
publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne:
a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mm
b) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mm
c) wysokość całkowita: do 3 150 mm
d) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, NIE więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzących
e) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mm
f) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz NIE większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kW
g) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) NIE większy niż:
emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km,
emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh,
emisja NH3: 10 ppm,
emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh,
emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWh
emisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWh

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: warunki techniczno-eksploatacyjne / Waga: 40%
Cena – Waga: 60%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamówienie (obie części) jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL42 Zachodniopomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Miasto Świnoujście

II.2.4) Opis zamówienia:
dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu
publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne:
a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mm
b) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mm
c) wysokość całkowita: do 3 150 mm
d) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, NIE więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzących
e) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mm
f) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz NIE większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kW
g) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) NIE większy niż:
emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km,
emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh,
emisja NH3: 10 ppm,
emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh,
emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWh
emisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWh

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: warunki techniczno-eksploatacyjne / Waga: 40%
Cena – Waga: 60%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE stawia warunków w tym zakresie. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie wadium.
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości:
Część 1 : dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Część 2: dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, NIEodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny obowiązywać (pozostawać ważne) przez okres co najmniej 7 dni po upływie terminu związania ofertą. Powyższe ma zastosowanie TAKże w razie przedłużenia terminu związania ofertą.
6. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
dla części I
1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;
2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł;
dla części II
3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł,
4. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie podmiotowych środków dowodowych.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) informacji, sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – PZP,
art. 10 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
3. Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
dla części I
1. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.
Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.
dla części II
2. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.
Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę autobusy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1. Informację określającą parametry techniczne i wyposażenie oferowanych autobusów. Zamawiający zaleca złożenie tej informacji na drukach stanowiących załączniki nr 14 i 15 do SWZ.
2. Raport Techniczny drogowego zużycia paliwa (test SORT 2) przez oferowany autobus (w kompletacji i wyposażeniu identycznym z dostarczanym pojazdem za wyjątkiem różnic co do opon, o ile zachowane są te same specyfikacje, wielkości i osiągi). Raport powinien być wykonany wg wytycznych UITP2.
3. Aktualne na dzień składania ofert świadectwo homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra. Aktualność przedmiotowego świadectwa określa Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 1475).
4. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 66 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2011.84.1 ) w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej dużych pojazdów pasażerskich.
5. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 29 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2019.283.72 ) w zakresie ochrony osób przebywających w kabinie pojazdu użytkowego.
6. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w części I Regulaminu nr 118 EKG ONZ (Dz.U.UE.L.2020.48.26 ) w zakresie palności części w pomieszczeniu wewnętrznym, komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym lub odporności na działanie paliw lub smarów materiałów izolacyjnych stosowanych w komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym.
7. Rysunki wnętrza autobusu, które będą przedstawiały rozmieszczenie siedzących miejsc pasażerskich dostępnych z poziomu niskiej podłogi

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Katalog tych zmian zawarto w paragrafie 7 załącznika 10 (część I) i 11 (część II) do SWZ „Wzór umowy”. Dodatkowo Zamawiający wymaga podpisania umów gwarancyjno – serwisowych dla każdej z części (załącznik 12 i 13 do SWZ).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/04/2022
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 19/07/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 21/04/2022
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:
Za pośrednictwem platformy zakupowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 1/5 w Świnoujściu p.111
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osobą upoważnioną do otwarcia jest osoba wystawiająca postępowanie na Platformie Zakupowej lub osoba przez nią upoważniona


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w oparciu o art. 108 ust.1 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
3. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć, w formie JEDZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej podmiotowe środki dowodowe składa w sposób wskazany w pkt 12.1.3- 12.1.5 SWZ.
5.5. Informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 3 oraz informacje o ograniczeniach wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu TAKich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawarto w pkt. 24 SWZ
6. Oferta powinna zawierać:
-Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ wraz z opisem parametrów o według wzorów stanowiących załączniki 14 i 15 do SWZ,
– Oświadczenie JEDZ,
– Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ )
– zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego o NIEpodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ);
– dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w postaci gwarancji lub poręczenia), wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenie w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy z zastrzeżeniem, że dokument będzie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
– dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, TAKże wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
– oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 9 do SWZ).

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1;
3) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie: 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ppkt 1-3 wnosi się w terminie: 10 dni od dnia,
w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie zawiera:
1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko przedstawiciela (przedstawicieli);
2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej zamawiającego;
3) numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go NIE mając TAKiego obowiązku;
4) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku – numer w innym właściwym rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego NIEbędącego osobą fizyczną, który NIE ma obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania;
5) określenie przedmiotu zamówienia;
6) wskazanie numeru ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się NIEzgodność
z przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy;
8) zwięzłe przedstawienie zarzutów;
9) żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania;
10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności;
11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli;
12) wykaz załączników.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/03/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
056
2022
Następna aktualizacja:
22/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-21