Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Świerklaniec: Świadczenie usług kierowania autobusami

przetargi
28.12.2021 12:32
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Usługi:
      usługi biurowe i administracyjne, monitoring mediów
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O.
42-622 ŚWIERKLANIEC
PARKOWA 3
Tel. 32 381 33 33
Fax. 32 381 33 10
E-mail [email protected]
WWW www.pkm-swierklaniec.pl
Województwośląskie
PowiatTarnowskie Góry
Treść zamówieniaŚwiadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w Świerklańcu

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaŚwiadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w Świerklańcu Numer referencyjny: 5/ZPS/PKMS/12/2021Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w Świerklańcu na ustalonych liniach komunikacyjnych, na obszarze działalności Zamawiającego, w ilości 120.507 roboczogodzin.Zamówienie podzielone jest na pięć zadań. Podana ilość rbg i wzkm jest wielkością szacunkową służącą wyłącznie wycenie oferty. Rozliczenia następować będą wg rzeczywiście zrealizowanych godzin przemnożonych przez podaną w ofercie stawkę za godzinę.Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Zadanie I Część nr 1 Wykonanie usług kierowania autobusami: Ilość przewidzianych roboczogodzin: – dni robocze: 10.769 – soboty: 1.052 – niedziele: 1.076 Łącznie: 12.897 roboczogodzin Ilość przewidzianych wozokilometrów: – dni robocze: 234.436 – soboty: 23.469 – niedziele: 24.117 Łącznie: 282.022 wozokilometrów Do realizacji zamówienia w zadaniu I Wykonawca powinien skierować co najmniej 7 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci nie mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy Wykonanie usług kierowania autobusami: Zadanie II Część nr 2 Ilość przewidzianych roboczogodzin: – dni robocze: 25.788 – soboty: 3.842 – niedziele: 4.052 Łącznie: 33.682 roboczogodziny Ilość przewidzianych wozokilometrów: – dni robocze: 657.115 – soboty: 116.688 – niedziele: 123.053 Łącznie: 896.856 wozokilometrów Do realizacji zamówienia w zadaniu II Wykonawca powinien skierować co najmniej 17 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci nie mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego. Zadanie III Część nr 3 Wykonanie usług kierowania autobusami: Ilość przewidzianych roboczogodzin: – dni robocze: 22.625 – soboty: 3.005 – niedziele: 3.169 Łącznie: 28.799 roboczogodziny Ilość przewidzianych wozokilometrów: – dni robocze: 568.764 – soboty: 80.520 – niedziele: 84.912 Łącznie: 734.196 wozokilometrów Do realizacji zamówienia w zadaniu III Wykonawca powinien skierować co najmniej 13 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci nie mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego Zadanie IV Część nr 4 Wykonanie usług kierowania autobusami: Ilość przewidzianych roboczogodzin: – dni robocze: 21.886 – soboty: 4.758 – niedziele: 5.017 Łącznie: 31.661 roboczogodziny Ilość przewidzianych wozokilometrów: – dni robocze: 294.084 – soboty: 32.247 – niedziele: 34.005 Łącznie: 360.336 wozokilometrów Do realizacji zamówienia w zadaniu IV Wykonawca powinien skierować co najmniej 13 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci nie mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego. Zadanie V Część nr 5 Wykonanie usług kierowania autobusami: Ilość przewidzianych roboczogodzin: – dni robocze: 9.510 – soboty: 2.058 – niedziele: 1.900 Łącznie: 13.468 roboczogodziny Ilość przewidzianych wozokilometrów: – dni robocze: 119.982 – soboty: 25.960 – niedziele: 23.892 Łącznie: 169.834 wozokilometrów Do realizacji zamówienia w zadaniu V Wykonawca powinien skierować co najmniej 7 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci nie mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1639382327260
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/550547
CPV60.11.20.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie. III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie. III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wadium:a) Dla zadania I w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) b) Dla zadania II w wysokości 37.000 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych)c) Dla zadania III w wysokości 32.000 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych)d) Dla zadania IV w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)e) Dla zadania V w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)należy wnieść przed upływem terminu składnia ofert, określonego w rozdz. XI pkt. 1 SWZ.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym JEDZ potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału i brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ – projekt umowy. 2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę postanowień umownych.
Osoba do kontaktuPrzedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 6452162922 ul. Parkowa 3 Świerklaniec 42-622 Justyna Krzystanek +48 323813314 [email protected] +48 323813310 https://www.pkm-swierklaniec.pl https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 12
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-10
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 09/04/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2021/S 240-633821
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Krajowy numer identyfikacyjny: 6452162922
Adres pocztowy: ul. Parkowa 3
Miejscowość: Świerklaniec
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Kod pocztowy: 42-622
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Justyna Krzystanek
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 323813314
Faks: +48 323813310
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://www.pkm-swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w Świerklańcu
Numer referencyjny: 5/ZPS/PKMS/12/2021

II.1.2) Główny kod CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w Świerklańcu na ustalonych liniach komunikacyjnych, na obszarze działalności Zamawiającego, w ilości 120.507 roboczogodzin.
Zamówienie podzielone jest na pięć zadań. Podana ilość rbg i wzkm jest wielkością szacunkową służącą wyłącznie wycenie oferty. Rozliczenia następować będą wg rzeczywiście zrealizowanych godzin przemnożonych przez podaną w ofercie stawkę za godzinę.
Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.
Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie I
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar działalności Zamawiającego.

II.2.4) Opis zamówienia:
Wykonanie usług kierowania autobusami:
Ilość przewidzianych roboczogodzin:
– dni robocze: 10.769
– soboty: 1.052
– NIEdziele: 1.076
Łącznie: 12.897 roboczogodzin
Ilość przewidzianych wozokilometrów:
– dni robocze: 234.436
– soboty: 23.469
– NIEdziele: 24.117
Łącznie: 282.022 wozokilometrów
Do realizacji zamówienia w zadaniu I Wykonawca powinien skierować co najmniej 7 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci NIE mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy
Wykonanie usług kierowania autobusami:

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.
Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku NIEskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy NIE przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie II
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar działalności Zamawiającego.

II.2.4) Opis zamówienia:
Ilość przewidzianych roboczogodzin:
– dni robocze: 25.788
– soboty: 3.842
– NIEdziele: 4.052
Łącznie: 33.682 roboczogodziny
Ilość przewidzianych wozokilometrów:
– dni robocze: 657.115
– soboty: 116.688
– NIEdziele: 123.053
Łącznie: 896.856 wozokilometrów
Do realizacji zamówienia w zadaniu II Wykonawca powinien skierować co najmniej 17 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci NIE mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.
Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku NIEskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy NIE przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie III
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar działalności Zamawiającego.

II.2.4) Opis zamówienia:
Wykonanie usług kierowania autobusami:
Ilość przewidzianych roboczogodzin:
– dni robocze: 22.625
– soboty: 3.005
– NIEdziele: 3.169
Łącznie: 28.799 roboczogodziny
Ilość przewidzianych wozokilometrów:
– dni robocze: 568.764
– soboty: 80.520
– NIEdziele: 84.912
Łącznie: 734.196 wozokilometrów
Do realizacji zamówienia w zadaniu III Wykonawca powinien skierować co najmniej 13 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci NIE mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.
Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku NIEskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy NIE przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie IV
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar działalności Zamawiającego.

II.2.4) Opis zamówienia:
Wykonanie usług kierowania autobusami:
Ilość przewidzianych roboczogodzin:
– dni robocze: 21.886
– soboty: 4.758
– NIEdziele: 5.017
Łącznie: 31.661 roboczogodziny
Ilość przewidzianych wozokilometrów:
– dni robocze: 294.084
– soboty: 32.247
– NIEdziele: 34.005
Łącznie: 360.336 wozokilometrów
Do realizacji zamówienia w zadaniu IV Wykonawca powinien skierować co najmniej 13 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci NIE mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.
Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku NIEskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy NIE przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie V
Część nr: 5

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar działalności Zamawiającego.

II.2.4) Opis zamówienia:
Wykonanie usług kierowania autobusami:
Ilość przewidzianych roboczogodzin:
– dni robocze: 9.510
– soboty: 2.058
– NIEdziele: 1.900
Łącznie: 13.468 roboczogodziny
Ilość przewidzianych wozokilometrów:
– dni robocze: 119.982
– soboty: 25.960
– NIEdziele: 23.892
Łącznie: 169.834 wozokilometrów
Do realizacji zamówienia w zadaniu V Wykonawca powinien skierować co najmniej 7 kierowców posiadających określone przepisami prawa kwalifikacje do przewozu osób autobusami komunikacji miejskiej. Kierowcy ci NIE mogą być zatrudnieni na stanowisku kierowcy u Zamawiającego

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%.
Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku NIEskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy NIE przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wadium:
a) Dla zadania I w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
b) Dla zadania II w wysokości 37.000 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych)
c) Dla zadania III w wysokości 32.000 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych)
d) Dla zadania IV w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)
e) Dla zadania V w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
należy wnieść przed upływem terminu składnia ofert, określonego w rozdz. XI pkt. 1 SWZ.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym JEDZ potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału i brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ – projekt umowy.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę postanowień umownych.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 09/04/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:
Platforma zakupowa Zamawiającego.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości ani wymogu złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
5. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
6. Zamawiający NIE wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez NIEgo dokumentów NIEzbędnych do realizacji zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający NIE przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
9. Zamawiający NIE przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający NIE zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
12. Zamawiający NIE wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wymienionych w art. 96 ust.2 pkt.2 Ustawy Pzp.
13. Zamawiający NIE zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SWZ
i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Na ofertę składają się:
a) Wypełniony załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy na poszczególne zadania,
b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówień, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia
5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), zwanego dalej formularzem JEDZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Formularz JEDZ w formie elektronicznej dostępny jest na stronie internetowej espd.uzp.gov.pl. Instrukcja wypełnienia formularza JEDZ dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w odniesieniu do więcej niż jednego zadania, składa jednolity dokument, dla każdego zadania, na które Wykonawca złożył ofertę.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa w ust. b) – formularz JEDZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
d) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
f) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
g) Oryginał dokumentu wadialnego – przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.
3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dane zadanie.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Składanie odwołań, pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:
1) środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy;
2) środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego przedmiotowe postępowanie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców;
3) odwołanie przysługuje na:
a) NIEzgodną z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4) odwołanie powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 516 ustawy;
5) odwołanie wnosi się do Prezesa Izby (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa);
6) odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu;
7) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
8) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie;
9) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
10) odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli:
a) NIE zawiera braków formalnych;
b) uiszczono wpis w wymaganej wysokości;
11) wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania;
12) Zamawiający przesyła NIEzwłocznie, NIE później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na platformie, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego;
13) Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje; zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie;
14) Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron;
15) Zamawiający informuje, iż szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale IX ustawy.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
07/12/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
240
2021
Następna aktualizacja:
13/12/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-12-13