Świerklaniec: Leasing operacyjny używanych autobusów miejskich

przetargi
05.07.2023 12:03
Przetargi
BranżaFinanse:
      kredyty
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O. W ŚWIERKLAŃCU
42-622 ŚWIERKLANIEC
PARKOWA 3
Tel. 32 381 33 33
Fax. 32 381 33 10
E-mail [email protected]
WWW www.pkm-swierklaniec.pl
Województwośląskie
PowiatTarnowskie Góry
Treść zamówieniaLeasing operacyjny używanych autobusów miejskich

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaLeasing operacyjny używanych autobusów miejskich Numer referencyjny: 5/ZPS/PKMS/06/2023Przedmiot zamówienia stanowi dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych autobusów miejskich jednej marki i modelu Przedmiotem zamówienia jest finansowanie w ramach leasingu zwrotnego zakupu ośmiu używanych autobusów miejskich (zakres podstawowy):Minimalne wymagania, jakie muszą spełniać oferowane autobusy:- rok produkcji – NIE wcześniej niż w 2017 roku- długość autobusu – od 17,50 m do 18,75 m- szerokość – od 2,40 m do 2,55 m- przebieg maksymalnie 430.000 km- układ drzwi: układ 2-2-2-2, przy co najmniej jednych drzwiach – rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich, – podłoga – niskopodłogowy na całej długości pojazdu- liczba miejsc:ogółem – co najmniej 130 miejsc, siedzących – co najmniej 36, 1 miejsce na wózek inwalidzki,- norma czystości emisji spalin: co najmniej EURO VI- klimatyzacja przedziału pasażerskiego – kolorystyka zewnętrzna – kolor żółty RAL 1018Przedmiot zamówienia stanowi dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych autobusów miejskich jednej marki i modelu Przedmiotem zamówienia jest finansowanie w ramach leasingu zwrotnego zakupu ośmiu używanych autobusów miejskich (zakres podstawowy): Minimalne wymagania, jakie muszą spełniać oferowane autobusy: – rok produkcji – nie wcześniej niż w 2017 roku – długość autobusu – od 17,50 m do 18,75 m – szerokość – od 2,40 m do 2,55 m – przebieg maksymalnie 430.000 km – układ drzwi: układ 2-2-2-2, przy co najmniej jednych drzwiach – rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich, – podłoga – niskopodłogowy na całej długości pojazdu – liczba miejsc: ogółem – co najmniej 130 miejsc, siedzących – co najmniej 36, 1 miejsce na wózek inwalidzki, – norma czystości emisji spalin: co najmniej EURO VI – klimatyzacja przedziału pasażerskiego – kolorystyka zewnętrzna – kolor żółty RAL 1018 Dostarczone w ramach umowy samochody muszą być w pełni sprawne, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem. Warunki leasingu: – rodzaj finansowania: leasing operacyjny z możliwością wykupu, – waluta: PLN, – okres leasingu: 24 miesiące, – opłata wstępna: 20% wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT, opłacona w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy leasingowej, – raty: spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych, – koszt wykupu: 1% opłaty wstępnej, po przewidzianym okresie leasingu, – opłata manipulacyjna: 0% – ubezpieczenia w zakresie OC, AC, NNW dokona Zamawiający zgodnie z zakresem wskazanych przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że posiada umowę generalną zawartą z UniQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – koszt przeglądów i napraw – ponosi Zamawiający, – opłaty i prowizje: wszystkie koszty stałe, do których uiszczenia zobowiązany będzie Wykonawca muszą być wliczone w cenę. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą leasingu w postaci: opłat manipulacyjnych, administracyjnych itp. Koszty związane z zawarciem umowy leasingu (w tym ewentualne koszty wyceny przedmiotu leasingu) Wykonawca ponosi we własnym zakresie. – podatek od środków transportu, koszty opłat za rejestrację pojazdu pokrywa Zamawiający, – brak zabezpieczeń wykonania umowy ze strony Zamawiającego, – raty leasingowe liczone oddzielnie dla każdego z pojazdów. Każdy z samochodów będących przedmiotem zamówienia może być objęty odrębną Umową leasingową. – Zamawiający ma prawo oznakowania autobusów własnym logo, umieszczenia na nich reklam oraz montażu innego drobnego wyposażenia dodatkowego.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1688130588096
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/787459
CPV34.12.14.00, 66.11.40.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresieIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresieIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresieIII.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 393 ust. 4 ustawy Pzp, art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 08 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dot. środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U.UE nr L.111 z 2022.04.08) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Zamawiający NIE wymaga złożenia wadium.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Opis przedmiotu zamówienia stanowi również obligatoryjne warunki umowy leasingowej. Oferty NIEuwzględniające zapisów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, tj. sprzeczne z treścią SWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wzór umowy leasingu ze wszystkimi jej załącznikami, w tym ogólnymi warunkami umów i regulaminami. W przypadku, gdy ogólne warunki są odmienne od warunków określonych przez Zamawiającego pierwszeństwo mają warunki określone przez Zamawiającego.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym JEDZ potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału i brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. NIE dopuszcza się III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Obligatoryjne warunki realizacji umowy zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wzór umowy leasingu ze wszystkimi jej załącznikami, w tym ogólnymi warunkami umów i regulaminami. W przypadku, gdy ogólne warunki są odmienne od warunków określonych przez Zamawiającego pierwszeństwo mają warunki określone przez Zamawiającego.
Wadium0.00
Osoba do kontaktuPrzedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 6452162922 ul. Parkowa 3 Świerklaniec 42-622 Justyna Krzystanek +48 323813314 [email protected] +48 323813310 https://www.pkm-swierklaniec.pl https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 24
Miejsce i termin składania ofertPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O. W ŚWIERKLAŃCU
42-622 ŚWIERKLANIEC
PARKOWA 3

2023-07-28
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 25/10/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2023/S 124-392138
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Krajowy numer identyfikacyjny: 6452162922
Adres pocztowy: ul. Parkowa 3
Miejscowość: Świerklaniec
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Kod pocztowy: 42-622
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Justyna Krzystanek
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 323813314
Faks: +48 323813310
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://www.pkm-swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Leasing operacyjny używanych autobusów miejskich
Numer referencyjny: 5/ZPS/PKMS/06/2023

II.1.2) Główny kod CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych autobusów miejskich jednej marki i modelu
Przedmiotem zamówienia jest finansowanie w ramach leasingu zwrotnego zakupu ośmiu używanych autobusów miejskich (zakres podstawowy):
Minimalne wymagania, jakie muszą spełniać oferowane autobusy:
– rok produkcji – NIE wcześniej niż w 2017 roku
– długość autobusu – od 17,50 m do 18,75 m
– szerokość – od 2,40 m do 2,55 m
– przebieg maksymalnie 430.000 km
– układ drzwi: układ 2-2-2-2, przy co najmniej jednych drzwiach – rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich,
– podłoga – niskopodłogowy na całej długości pojazdu
– liczba miejsc:
ogółem – co najmniej 130 miejsc, siedzących – co najmniej 36, 1 miejsce na wózek inwalidzki,
– norma czystości emisji spalin: co najmniej EURO VI
– klimatyzacja przedziału pasażerskiego
– kolorystyka zewnętrzna – kolor żółty RAL 1018

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
66114000 Usługi leasingu finansowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
ul. Parkowa 3, 42-622 Świerklaniec

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych autobusów miejskich jednej marki i modelu
Przedmiotem zamówienia jest finansowanie w ramach leasingu zwrotnego zakupu ośmiu używanych autobusów miejskich (zakres podstawowy):
Minimalne wymagania, jakie muszą spełniać oferowane autobusy:
– rok produkcji – NIE wcześniej niż w 2017 roku
– długość autobusu – od 17,50 m do 18,75 m
– szerokość – od 2,40 m do 2,55 m
– przebieg maksymalnie 430.000 km
– układ drzwi: układ 2-2-2-2, przy co najmniej jednych drzwiach – rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich,
– podłoga – niskopodłogowy na całej długości pojazdu
– liczba miejsc:
ogółem – co najmniej 130 miejsc, siedzących – co najmniej 36, 1 miejsce na wózek inwalidzki,
– norma czystości emisji spalin: co najmniej EURO VI
– klimatyzacja przedziału pasażerskiego
– kolorystyka zewnętrzna – kolor żółty RAL 1018
Dostarczone w ramach umowy samochody muszą być w pełni sprawne, wolne od wad fizycznych i prawnych, a TAKże wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem.
Warunki leasingu:
– rodzaj finansowania: leasing operacyjny z możliwością wykupu,
– waluta: PLN,
– okres leasingu: 24 miesiące,
– opłata wstępna: 20% wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT, opłacona w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy leasingowej,
– raty: spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych,
– koszt wykupu: 1% opłaty wstępnej, po przewidzianym okresie leasingu,
– opłata manipulacyjna: 0%
– ubezpieczenia w zakresie OC, AC, NNW dokona Zamawiający zgodnie z zakresem wskazanych przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że posiada umowę generalną zawartą z UniQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
– koszt przeglądów i napraw – ponosi Zamawiający,
– opłaty i prowizje: wszystkie koszty stałe, do których uiszczenia zobowiązany będzie Wykonawca muszą być wliczone w cenę. Zamawiający NIE ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą leasingu w postaci: opłat manipulacyjnych, administracyjnych itp. Koszty związane z zawarciem umowy leasingu (w tym ewentualne koszty wyceny przedmiotu leasingu) Wykonawca ponosi we własnym zakresie.
– podatek od środków transportu, koszty opłat za rejestrację pojazdu pokrywa Zamawiający,
– brak zabezpieczeń wykonania umowy ze strony Zamawiającego,
– raty leasingowe liczone oddzielnie dla każdego z pojazdów. Każdy z samochodów będących przedmiotem zamówienia może być objęty odrębną Umową leasingową.
– Zamawiający ma prawo oznakowania autobusów własnym logo, umieszczenia na nich reklam oraz montażu innego drobnego wyposażenia dodatkowego.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającej na rozszerzeniu zakresu zamówienia o maksymalnie dwa dodatkowe autobusy miejskie tej samej marki, jak autobusy objęte zakresem podstawowym, o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i funkcjonalnych oraz wyposażeniu zgodnym ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji NIE później niż przed upływem osiem tygodni od dnia wyboru oferty najkorzystniejszej, poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie, w którym zamierza skorzystać z prawa opcji. Termin uważa się za dochowany, jeżeli w ostatnim jego dniu Zamawiający złoży odpowiednie zgłoszenie pisemne.
Wykonawca zrealizuje dostawę w ramach zamówienia opcjonalnego NIE później niż w terminie wskazanym dla dostawy zamówienia podstawowego.
Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale NIE ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku NIEskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy NIE przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach TAKich jak zamówienie podstawowe.
Ilekroć w dokumentach zamówienia zawarte są odniesienia do podstawowego zakresu zamówienia, wymagania nimi objęte – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – należy odnosić odpowiednio do zwiększonego w ten sposób zakresu zamówienia.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 393 ust. 4 ustawy Pzp, art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 08 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dot. środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U.UE nr L.111 z 2022.04.08) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający NIE wymaga złożenia wadium.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Opis przedmiotu zamówienia stanowi również obligatoryjne warunki umowy leasingowej. Oferty NIEuwzględniające zapisów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, tj. sprzeczne z treścią SWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wzór umowy leasingu ze wszystkimi jej załącznikami, w tym ogólnymi warunkami umów i regulaminami. W przypadku, gdy ogólne warunki są odmienne od warunków określonych przez Zamawiającego pierwszeństwo mają warunki określone przez Zamawiającego.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym JEDZ potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału i brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. NIE dopuszcza się

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Obligatoryjne warunki realizacji umowy zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wzór umowy leasingu ze wszystkimi jej załącznikami, w tym ogólnymi warunkami umów i regulaminami. W przypadku, gdy ogólne warunki są odmienne od warunków określonych przez Zamawiającego pierwszeństwo mają warunki określone przez Zamawiającego.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/07/2023
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 25/10/2023

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 28/07/2023
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:
Platforma zakupowa Zamawiajacego.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości ani wymogu złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
5. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
6. Zamawiający NIE wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez NIEgo dokumentów NIEzbędnych do realizacji zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający NIE przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
9. Zamawiający NIE przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający NIE zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
12. Zamawiający NIE wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wymienionych w art. 96 ust.2 pkt.2 Ustawy Pzp.
13. Zamawiający NIE zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
14. Zamawiający NIE stawia wymagań w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
15. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Składanie odwołań, pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:
1) środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy;
2) środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego przedmiotowe postępowanie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców;
3) odwołanie przysługuje na:
a) NIEzgodną z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4) odwołanie powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 516 ustawy;
5) odwołanie wnosi się do Prezesa Izby (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa);
6) odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu;
7) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
8) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie;
9) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
10) odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli:
a) NIE zawiera braków formalnych;
b) uiszczono wpis w wymaganej wysokości;
11) wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania;
12) Zamawiający przesyła NIEzwłocznie, NIE później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na platformie, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego;
13) Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje; zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie;
14) Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron;
15) Zamawiający informuje, iż szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale IX ustawy.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/06/2023
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
const toggleMenu = event => {
if (event.target.href) {
document.getElementById(menu-toggle).click();
}
};
mybutton = document.getElementById(„scroll-text”);
window.onscroll = function() {scrollFunction()};
function scrollFunction() {
if (document.body.scrollTop > 23 document.documentElement.scrollTop > 23) {
mybutton.style.display = „block”;
} else {
mybutton.style.display = „none”;
}
}
new Clipboard(.clipboardable);
var permaLinkModal = $(#permaLinkModal);
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
124
2023
Następna aktualizacja:
03/07/2023
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Relacje z Wielką Brytanią
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document