Świerklaniec: Dostawa używanego jednoczłonowego niskopodłogowego autobusu miejskiego

przetargi
27.08.2021 14:39
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O.
42-622 ŚWIERKLANIEC
PARKOWA 3
Tel. 32 381 33 33
Fax. 32 381 33 10
E-mail [email protected]
WWW www.pkm-swierklaniec.pl
Województwośląskie
PowiatTarnowskie Góry
Treść zamówieniaDostawa używanego jednoczłonowego niskopodłogowego autobusu miejskiego dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa używanego jednoczłonowego niskopodłogowego autobusu miejskiego dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Numer referencyjny: 3/ZPS/PKMS/08/2021Przedmiot zamówienia:dostawa loco PKM Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 42-622 Świerklaniec, dwóch używanych, jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, spełniających wymagania określone w SWZ:Autobus NIEuszkodzony, sprawny technicznie, brak korozji nadwozia i podwozia. NIEuszkodzona i czysta tapicerka. Rok produkcji autobusu – NIE wcześniej niż w 2012 rokuPrzebieg – maksymalnie 730 000 kmLiczba miejsc siedzących – min. 29 Całkowita ilość miejsc – min. 80Liczba osi – 2Silnik 6-cylindrowy o pojemności od 11 do 12l., Norma emisji spalin min. Euro 5 EEVSkrzynia biegów – automatyczna 4-biegowaRodzaj paliwa – dieselPodstawowe elementy samochodu (silnik, kabina, podwozie) muszą pochodzić od jednego producenta.Wyposażenie minimalne:ABS, wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, regulowane zawieszenie, immobilizer, ASR (kontrola trakcji), retarder, klimatyzacja dachowa, system przechyłu pojazdu, podnoszenie i opuszczanie zawieszenia, rampa do wózków inwalidzkich, wydzieloPrzedmiot zamówienia: dostawa loco PKM Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 42-622 Świerklaniec, dwóch używanych, jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, spełniających wymagania określone w SWZ: Autobus nieuszkodzony, sprawny technicznie, brak korozji nadwozia i podwozia. Nieuszkodzona i czysta tapicerka. Rok produkcji autobusu – nie wcześniej niż w 2012 roku Przebieg – maksymalnie 730 000 km Liczba miejsc siedzących – min. 29 Całkowita ilość miejsc – min. 80 Liczba osi – 2 Silnik 6-cylindrowy o pojemności od 11 do 12l., Norma emisji spalin min. Euro 5 EEV Skrzynia biegów – automatyczna 4-biegowa Rodzaj paliwa – diesel Podstawowe elementy samochodu (silnik, kabina, podwozie) muszą pochodzić od jednego producenta. Wyposażenie minimalne: ABS, wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, regulowane zawieszenie, immobilizer, ASR (kontrola trakcji), retarder, klimatyzacja dachowa, system przechyłu pojazdu, podnoszenie i opuszczanie zawieszenia, rampa do wózków inwalidzkich, wydzielone miejsce dla osób niepełnosprawnych. Pojazd musi być wolny o jakichkolwiek wad prawnych. Nie może być przedmiotem żadnego toczącego się postępowania w szczególności administracyjnego lub egzekucyjnego.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1628600105138
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/493969
CPV34.12.14.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie. III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie. III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o Zamówieniu i SWZ oraz NIE podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie: aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), zwanego dalej: JEDZ.Oświadczenie JEDZ stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane. III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Termin płatności faktur wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury. III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W TAKim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich NIE może podlegać wykluczeniu z powodu NIE spełnienia warunków, o których mowa w SWZ. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współprace tych Wykonawców.W przypadku Wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, żaden z tych podmiotów NIE może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp.
Wadium0.00
Osoba do kontaktuPrzedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitarnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Parkowa 3 Świerklaniec 42-622 Henryk Donocik +48 323813341 [email protected] +48 323813310 https://www.pkm-swierklaniec.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 14
Miejsce i termin składania ofert

2021-09-06
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pkm-swierklaniec.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: www.platformazakupowa.pl Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 04/12/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 153-407944
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitarnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres pocztowy: ul. Parkowa 3
Miejscowość: Świerklaniec
Kod NUTS:
PL22 Śląskie
Kod pocztowy: 42-622
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Henryk Donocik
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 323813341
Faks: +48 323813310
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://www.pkm-swierklaniec.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
www.pkm-swierklaniec.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
www.platformazakupowa.pl

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa używanego jednoczłonowego niskopodłogowego autobusu miejskiego dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer referencyjny: 3/ZPS/PKMS/08/2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiot zamówienia:
dostawa loco PKM Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 42-622 Świerklaniec, dwóch używanych, jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, spełniających wymagania określone w SWZ:
Autobus NIEuszkodzony, sprawny technicznie, brak korozji nadwozia i podwozia. NIEuszkodzona i czysta tapicerka.
Rok produkcji autobusu – NIE wcześniej niż w 2012 roku
Przebieg – maksymalnie 730 000 km
Liczba miejsc siedzących – min. 29
Całkowita ilość miejsc – min. 80
Liczba osi – 2
Silnik 6-cylindrowy o pojemności od 11 do 12l.,
Norma emisji spalin min. Euro 5 EEV
Skrzynia biegów – automatyczna 4-biegowa
Rodzaj paliwa – diesel
Podstawowe elementy samochodu (silnik, kabina, podwozie) muszą pochodzić od jednego producenta.
Wyposażenie minimalne:
ABS, wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, regulowane zawieszenie, immobilizer, ASR (kontrola trakcji), retarder, klimatyzacja dachowa, system przechyłu pojazdu, podnoszenie i opuszczanie zawieszenia, rampa do wózków inwalidzkich, wydzielo

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL22 Śląskie

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
dostawa loco PKM Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 42-622 Świerklaniec, dwóch używanych, jednoczłonowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, spełniających wymagania określone w SWZ:
Autobus NIEuszkodzony, sprawny technicznie, brak korozji nadwozia i podwozia. NIEuszkodzona i czysta tapicerka.
Rok produkcji autobusu – NIE wcześniej niż w 2012 roku
Przebieg – maksymalnie 730 000 km
Liczba miejsc siedzących – min. 29
Całkowita ilość miejsc – min. 80
Liczba osi – 2
Silnik 6-cylindrowy o pojemności od 11 do 12l.,
Norma emisji spalin min. Euro 5 EEV
Skrzynia biegów – automatyczna 4-biegowa
Rodzaj paliwa – diesel
Podstawowe elementy samochodu (silnik, kabina, podwozie) muszą pochodzić od jednego producenta.
Wyposażenie minimalne:
ABS, wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, regulowane zawieszenie, immobilizer, ASR (kontrola trakcji), retarder, klimatyzacja dachowa, system przechyłu pojazdu, podnoszenie i opuszczanie zawieszenia, rampa do wózków inwalidzkich, wydzielone miejsce dla osób NIEpełnosprawnych.
Pojazd musi być wolny o jakichkolwiek wad prawnych. NIE może być przedmiotem żadnego toczącego się postępowania w szczególności administracyjnego lub egzekucyjnego.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: termin dostawy / Waga: 40
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa warunku w w/w zakresie.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o Zamówieniu i SWZ oraz NIE podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie:
aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), zwanego dalej: JEDZ.
Oświadczenie JEDZ stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności faktur wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W TAKim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich NIE może podlegać wykluczeniu z powodu NIE spełnienia warunków, o których mowa w SWZ. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współprace tych Wykonawców.
W przypadku Wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, żaden z tych podmiotów NIE może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/09/2021
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 04/12/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 06/09/2021
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:
Platforma zakupowa Zamawiającego:
www.platformazakupowa.pl
.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Składanie odwołań, pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:
1) środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy;
2) środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego przedmiotowe postępowanie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców;
3) odwołanie przysługuje na:
a) NIEzgodną z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4) odwołanie powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 516 ustawy;
5) odwołanie wnosi się do Prezesa Izby (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa);
6) odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu;
7) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
8) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie;
9) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
10) odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli:
a) NIE zawiera braków formalnych;
b) uiszczono wpis w wymaganej wysokości;
11) wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania;
12) Zamawiający przesyła NIEzwłocznie, NIE później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na platformie, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego;
13) Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje; zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie;
14) Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron;
15) Zamawiający informuje, iż szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale IX ustawy.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
05/08/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
153
2021
Następna aktualizacja:
11/08/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-08-10