Staszów: Zakup autobusu fabrycznie nowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
05.02.2023 12:12
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGMINA STASZÓW
28-200 Staszów
ul. Opatowska 31
Tel. +48 158648305
E-mail [email protected]
Województwoświętokrzyskie
PowiatStaszów
Treść zamówienia„Zakup autobusu 20 miejscowego (19 osób + 1 kierowca), fabrycznie nowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 miejsc dla wózków inwalidzkich”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 20 miejscowego (19 osobowego + 1 kierowca) fabrycznie nowego, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 miejsca dla wózka inwalidzkiego. Autobus musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2022 lub w 2023 roku. Autobus musi posiadać wymagane prawem homologacje, zgodnie z zapisami SWZ i sekcją II.2.4 niniejszego ogłoszenia.
Wynik przetarguNazwa:
„Zakup autobusu 20 miejscowego (19 osób + 1 kierowca), fabrycznie nowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 miejsc dla wózków inwalidzkich”
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 17/01/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Truck Import-Export Wynajem Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 388189940
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-680
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Najtańsza oferta: 358 900.00 PLN / Najdroższa oferta: 379 000.00 PLN brana pod uwagę
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: GMINA STASZÓW
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 830409749
Adres pocztowy: ul. Opatowska 31
Miejscowość: Staszów
Kod NUTS: PL722 Sandomiersko-jędrzejowski
Kod pocztowy: 28-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Justyna Sieńkowska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 158648305
Adresy internetowe:
Główny adres: www.staszow.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: B – okres gwarancji i rękojmi bez limitu kilometrów, licząc od dnia dostawy (na silnik, wszystkie podzespoły autobusu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie autobusu, wady materiałowe i fabryczne) oraz zabudowę autobusu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych / Waga: 40,00
Cena – Waga: 60,00
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, szczegóły określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 SWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zgodnie z art.462 ust. 1 ustawy Pzp, szczegółowe wymagania określono w SWZ . Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia art. 95 ustawy Pzp: NIE. Kryteria oceny ofert: A – cena– 60 %, B – okres gwarancji i rękojmi bez limitu kilometrów, licząc od dnia dostawy (na silnik, wszystkie podzespoły autobusu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie autobusu, wady materiałowe i fabryczne) oraz zabudowę autobusu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych – 40 %. Sposób oceny ofert określono zapisami SWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wypełnienie przez wykonawcę sekcji a części IV. Kryteria kwalifikacji – formularza JEDZ. bez wypełniania dalszych sekcji A-D tej części, odnoszących się do szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w SWZ. Weryfikacja spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp. Informacje dotyczące RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1ze zm.), dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Staszów (ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, telefon kontaktowy: 15 864 83 05); 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres Administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na: „Zakup autobusu 20 miejscowego (19 osób + 1 kierowca), fabrycznie nowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 miejsc dla wózków inwalidzkich” oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych – ustawa z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) – zwana dalej ustawa Pzp; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. OpenNexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu; Pozostałe informacje w SWZ. Wartość brutto umowy: 441447,00 PLN
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat składania odwołań: Środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie Pzp przysługują: – Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. – wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 1) Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim. 2) Wszystkie dokumenty przedstawia się w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego. 3) Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej. 4) Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym. 5) Pisma w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. –Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a pisma w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6) Odwołanie przysługuje na: a) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy; b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; c) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany. 7) Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Szczegółowy opis procedury odwoławczej zawarty jest w dziale IX ustawy Pzp oraz SWZ.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/01/2023

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:49460-2023:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2023-01-25