Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Słupsk: Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach

przetargi
05.01.2023 12:22
Wyniki przetargów
BranżaFinanse:
      windykacja wierzytelności
Ochrona osób i mienia:
      dozór osób i mienia
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
76-200 Słupsk
ul. Artura Grottgera 13
Tel. +48 59 841 00 91
E-mail [email protected]
WWW www.zimslupsk.pl
Województwopomorskie
PowiatSłupsk
Treść zamówieniaŚwiadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na prowadzeniu kontroli biletów za przewóz osób, zwierząt, bagażu w komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku oraz windykacji należności z tytułu opłat dodatkowych, manipulacyjnych i usług przewozowych.
2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 6 osób, w tym co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia na stanowisku kierownika (kierownik – warunek udziału w postępowaniu). Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.
3. Kontrola biletów odbywać się będzie przez wszystkie dni robocze, w soboty, niedziele i święta, w każdym miesiącu kalendarzowym roku, z wyłączeniem 22 września i 1 listopada 2023 r.
Poprzez „kontrolę biletów” rozumie się:
a) wejście osoby/osób dokonujących kontroli biletów (kontrolerów) do pojazdu słupskiej komunikacji miejskiej i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe, w danym momencie, wnieśli opłatę za przejazd, posiadają ważny bilet papierowy lub elektroniczny na przejazd, przewóz bagażu, zwierząt oraz dokumenty stwierdzające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego,
b) kontroler pod pojęciem „kontrola biletów” ma prawo nie wysiadając z autobusu rozpocząć kontrolę na obszarze Gminy Słupsk (wiejskiej) i Gminy Kobylnica,
c) odnotowanie kontroli wymienionych w pkt 3 lit. a, b w dziennym zestawieniu kontroli wraz z załącznikiem wydruku kontrolnego z kasownika.
Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w trakcie miesiąca raporty tygodniowe z przeprowadzonych kontroli, o treści zgodnej z załącznikiem nr 8 do umowy.
4. Windykacja należności odbywać się będzie za pomocą systemu informatycznego spełniającego wymagania opisane w załączniku nr 14 do SWZ.
5. Kontrola biletów przeprowadzana będzie za pomocą urządzeń kontrolerskich kompatybilnych z systemem informatycznym spełniającym wymagania opisane w załączniku nr 14 do SWZ, w które to Wykonawca na własny koszt wyposaży każdego kontrolera.
6. W przypadku ujawnienia w czasie kontroli pasażera bez biletu za przejazd lub bez dokumentu uprawniającego do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego, Wykonawca pobiera właściwą opłatę za przewóz oraz opłatę dodatkową, w wysokościach określonych w załączniku nr 11 do SWZ.
7. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do egzekwowania (pobierania) w imieniu i na rzecz Zamawiającego od pasażerów opłat za usługi przewozowe środkami komunikacji miejskiej oraz opłat dodatkowych i opłat manipulacyjnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 501 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 24 czerwca 2022 r. z załącznikami w sprawie przejęcia „Taryfy przewodu osób i bagażu w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku” załącznik nr 11 do SWZ na podstawie Uchwały Nr XLVI/673/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 maja 2022 r. w sprawie ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w gminnym przewozie pasażerskim oraz sposobu ustalania wysokości opłat dodatkowych z tytułu przewozu osób, zabranych ze sobą do przewozu rzeczy i zwierząt oraz wysokości opłat manipulacyjnych załącznik nr 8 do SWZ.
8. Wpływy za opłaty, o których mowa w pkt 7 uiszczone przez pasażerów stanowią wyłączny dochód Zamawiającego i winny być gromadzone na wydzielonym rachunku bankowym Wykonawcy.
9. Wpływy z opłat dodatkowych i manipulacyjnych Wykonawca będzie wpłacał na konto Zamawiającego co siedem dni roboczych. Rozliczenie całości miesięcznych wpływów z opłat dodatkowych i manipulacyjnych nastąpi w oparciu o wydruki rozliczeniowe stanowiące załącznik nr 13 do SWZ nie później niż do 4 dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu transakcyjnym.
10. Rozliczenie całości miesięcznych wpływów nastąpi w oparciu o wydruki rozliczeniowe stanowiące załącznik nr 13 do SWZ, na które Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę VAT płatną w terminie 14 dni od jej wystawienia.
11. Zakres czynności zamówienia obejmuje, w szczególności następujące prace:
a) przeprowadzenie miesięcznie minimum 2000 kontroli biletów i zadeklarowanych przez Wykonawcę dodatkowych kontroli biletów* w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego w następujący sposób:
– w składzie jednoosobowym lub w zespołach dwuosobowych,
– we wszystkie dni roku, z wyłączeniem 22 września i 1 listopada 2023 r.,
– na wszystkich liniach, z uwzględnieniem terenów podmiejskich Gminy Słupsk (wiejskiej) i Gminy Kobylnica,
– we wszystkich godzinach kursowania autobusów.
* Miesięczna dodatkowa liczba kontroli biletów stanowi kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniana zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XVIII SWZ,
b) nakładanie i pobieranie za pomocą opisanego systemu informatycznego załącznik nr 14 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie załącznik nr 8 do SWZ, oraz nr 11 do SWZ opłat dodatkowych tylko i wyłącznie w formie bezgotówkowej za:
– przejazd bez ważnego biletu, przy czym pod pojęciem „bilet” mieści się każda forma biletu papierowego i elektronicznego,
– przejazd z biletem o niepełnej wartości, bez ważnego dokumentu poświadczającego uprawnienia do bezpłatnego lub ulgowego przejazdu,
– spowodowanie przez podróżnego zatrzymania lub zmiany trasy środka transportu bez uzasadnionej przyczyny,
c) nakładanie i pobieranie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie załącznik nr 8 do SWZ i załącznik nr 11 do SWZ :
– opłaty za właściwy bilet (kwota należna na danym odcinku),
– opłaty manipulacyjnej – dopuszczone pobieranie w formie gotówkowej w kasie Wykonawcy,
d) prowadzenie weryfikacji ważności biletów okresowych zakupionych przez pasażerów drogą elektroniczną przy pomocy telefonu komórkowego lub innego urządzenia, w które to Wykonawca na własny koszt wyposaży każdego kontrolera,
e) prowadzenie całkowitej windykacji opłat – przy minimalnym kwartalnym wskaźniku wynoszącym 0,5 liczonym wg wzoru (liczba pasażerów, którzy uiścili opłatę dodatkową w danym kwartale/liczba pasażerów, na których opłata dodatkowa została nałożona w danym kwartale),
f) prowadzenie postępowań odwoławczych od nałożonych opłat dodatkowych oraz właściwej należności za przewóz,
g) windykacja należności odbywać ma się za pomocą systemu informatycznego spełniającego wymagania opisane w załączniku nr 14 do SWZ,
h) wystawianie mandatów przy pomocy czytników elektronicznych (urządzeń kontrolerskich) w oparciu o system informatyczny umożliwiający takie działanie.
12. Wykonawca do wszelkich celów związanych z kontrolą biletów będzie używał własnych druków i materiałów eksploatacyjnych (taśmy do urządzeń kontrolerskich, pokwitowania, mandaty, ponaglenia, wezwania itp.). Wzory druków przed zastosowaniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji. Wzór mandatu wystawionego za pomocą urządzeń kontrolerskich, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia przed jego zastosowaniem.
13. Wykonawca usługi na własny koszt, zapewni kandydatom na kontrolerów biletów szkolenie teoretyczne i praktyczne zakończone egzaminem u Zamawiającego, uwzględniając następujące warunki:
a) szkolenie musi obejmować znajomość wymogów zawartych w załączniku nr 12 do SWZ,
b) po zdanym egzaminie, przed wydaniem certyfikatu potwierdzającego zdany egzamin, Wykonawca przedłoży kopie aktualnych zaświadczeń o niekaralności osób proponowanych do wykonywania czynności związanych z kontrolą biletów,
c) bez zaświadczenia o zdanym egzaminie u Zamawiającego, Wykonawca nie ma prawa dopuszczać osób do czynności kontroli biletów,
d) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za dobór osób proponowanych (przystępujących do egzaminu) do przeprowadzenia kontroli i ich działania,
e) Zamawiający ma prawo do wnoszenia zastrzeżeń personalnych wobec kandydatów na kontrolerów biletów, włącznie z wydaniem zakazu prowadzenia kontroli.
14. Kontroler rozpoczynający kontrolę biletów w autobusach Zamawiającego powinien bezwzględnie stosować się do regulaminu kontroli – załącznik nr 12 do SWZ.
15. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000 z późn.zm.) zobowiązany jest do:
a) opracowania zakresu czynności osób przetwarzających dane osobowe z uwzględnieniem ich odpowiedzialności za ochronę danych osobowych,
b) wydania imiennego upoważnienia do obsługi sytemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład,
c) zabezpieczenia systemu informatycznego w mechanizmy uwierzytelniania użytkownika oraz kontroli dostępu do danych osobowych.
16. Wykonywanie czynności kontrolnych może się odbywać tylko wówczas, jeżeli kontroler posiada trwały wyróżnik (identyfikator) w widocznym dla pasażera miejscu. Usytuowanie identyfikatora musi umożliwiać identyfikację kontrolera w czasie trwania całego okresu kontroli.
17. Identyfikator musi zawierać:
a) zdjęcie i numer służbowy kontrolera,
b) nazwę organizatora komunikacji,
c) datę ważności uprawnień i zakres upoważnienia do kontroli biletów w pojazdach,
d) pieczęć i podpis Wykonawcy oraz Zamawiającego.
18. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania własny projekt identyfikatora.
19. Wykonawca (pracownik Wykonawcy) nie może powierzyć wykonywania kontroli osobom trzecim.
20. Wykonawca ma obowiązek:
a) prowadzić dokładną dokumentację, łącznie z ewidencją osób spisanych za jazdę bez ważnego biletu,
b) niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu pisemne raporty z ujawnienia biletów fałszywych lub innych podrobionych dokumentów związanych z przewozami
43. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano w SWZ i we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
730620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
1769724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
730620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Rewizor Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
5862343605

7.3.3) Ulica:
Chwaszczyńska 49A/3

7.3.4) Miejscowość:
Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy:
81-571

7.3.6.) Województwo:
pomorskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
730620 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy



LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dae8c6-17f9-8fbc-100a-0600107f90f2
CPV79.31.30.00, 79.94.10.00
Osoba do kontaktuZarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Artura Grottgera 13 76-200 Słupsk tel: +48 59 841 00 91 email: [email protected] www: www.zimslupsk.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2022-12-29