Sieradz: Zakup 6 autobusów elektrycznych

przetargi
28.07.2022 12:17
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI W SIERADZU SP. Z O.O.
98-200 SIERADZ
JANA PAWŁA II 63
Tel. 43 827 52 39
Fax. 43 827 52 39
E-mail [email protected]
WWW www.mpksieradz.pl
Województwołódzkie
PowiatSieradz
Treść zamówieniaZakup 6 autobusów elektrycznych w ramach projektu „Zakup i wymiana autobusów w MPK Sieradz w celu osiągnięcia niskoemisyjnej i zrównoważonej mobilności miejskiej – etap III”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup 6 autobusów elektrycznych w ramach projektu „Zakup i wymiana autobusów w MPK Sieradz w celu osiągnięcia niskoemisyjnej i zrównoważonej mobilności miejskiej – etap III” Numer referencyjny: MPK / 01 / P/ 2022Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. autobusów elektrycznych, jednoczłonowych o długości od 8 500 mm ÷ 10 500 mm (+-2%), z silnikiem (lub silników o łącznej mocy znamionowej) NIE mniejszej niż 140 kW. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. autobusów elektrycznych, jednoczłonowych o długości od 8 500 mm ÷ 10 500 mm (+-2%), z silnikiem (lub silników o łącznej mocy znamionowej) nie mniejszej niż 140 kW. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. 3.W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp – Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca celem udowodnienia równoważności powinien przedłożyć z ofertą stosowne dokumenty. 4.Zamawiający zgodnie z art. 393 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odrzuci ofertę, w której udział produktów, pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, nie przekracza 50% (w ujęciu wartościowym).
Specyfikacjahttps://platformazakupowa.pl/pn/mpk_sieradz/proceedings
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże, że posiada wskazane środki finansowe lub zdolność kredytową.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:b) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy 1 nowego autobusu o napędzie elektrycznym w rozumieniu definicji przedstawionej w SOPZ o wartości co najmniej: 1 200 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się wykonaniem ww. dostawy.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Wykonawca/y przestępując do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000,00 zł, słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych Wykonawca/y zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą – od dnia złożenia oferty do dnia: 19.11.2022 r.Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem NIEważności zachowania formy pisemnej.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadkach, określonych w art. 436 pkt 4 ustawy Pzp
Wadium120000.00
Osoba do kontaktuMiejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Sieradzu Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 63 Sieradz 98-200 +48 438275239 [email protected] +48 438275239 www.mpksieradz.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 15
Miejsce i termin składania ofertMIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI W SIERADZU SP. Z O.O.
98-200 SIERADZ
JANA PAWŁA II 63

2022-08-22
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mpk_sieradz Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/mpk_sieradz Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 19/11/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 140-401595
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Sieradzu Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 63
Miejscowość: Sieradz
Kod NUTS:
PL714 Sieradzki
Kod pocztowy: 98-200
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 438275239
Faks: +48 438275239
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.mpksieradz.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpk_sieradz
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpk_sieradz

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Zakup 6 autobusów elektrycznych w ramach projektu „Zakup i wymiana autobusów w MPK Sieradz w celu osiągnięcia niskoemisyjnej i zrównoważonej mobilności miejskiej – etap III”
Numer referencyjny: MPK / 01 / P/ 2022

II.1.2) Główny kod CPV
34144910 Autobusy elektryczne

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. autobusów elektrycznych, jednoczłonowych o długości od 8 500 mm ÷ 10 500 mm (+-2%), z silnikiem (lub silników o łącznej mocy znamionowej) NIE mniejszej niż 140 kW.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL714 Sieradzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Sieradzu Spółka z o.o., ul. Jana Pawła II 63, Polska

II.2.4) Opis zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. autobusów elektrycznych, jednoczłonowych o długości od 8 500 mm ÷ 10 500 mm (+-2%), z silnikiem (lub silników o łącznej mocy znamionowej) NIE mniejszej niż 140 kW.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ.
3.W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp – Zamawiający NIE odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane, dostawy lub usługi NIE są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W TAKim przypadku Wykonawca celem udowodnienia równoważności powinien przedłożyć z ofertą stosowne dokumenty.
4.Zamawiający zgodnie z art. 393 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odrzuci ofertę, w której udział produktów, pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, NIE przekracza 50% (w ujęciu wartościowym).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: warunki techniczne i eksploatacyjne / Waga: 40
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie 15 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym.
a) I transza – 2 autobusy do 30 czerwca 2023 r.,
b) II transza – 2 autobusy do 30 września 2023 r.,
c) III transza – 2 autobusy do 30 grudnia 2023 r.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże, że posiada wskazane środki finansowe lub zdolność kredytową.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy 1 nowego autobusu o napędzie elektrycznym w rozumieniu definicji przedstawionej w SOPZ o wartości co najmniej: 1 200 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się wykonaniem ww. dostawy.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca/y przestępując do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000,00 zł, słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych Wykonawca/y zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą – od dnia złożenia oferty do dnia: 19.11.2022 r.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem NIEważności zachowania formy pisemnej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadkach, określonych w art. 436 pkt 4 ustawy Pzp


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 22/08/2022
Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 19/11/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 22/08/2022
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi poprzez upublicznienie wczytanych na
https://platformazakupowa.pl/pn/mpk_sieradz
ofert


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę z powodów wymienionych w art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem zapisów art. 110 ust. 2 i art. 111 ustawy Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę z powodów wymienionych w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a-b oraz pkt 4, z zastrzeżeniem zapisów art. 109 ust. 3, art. 110 ust. 2 i art. 111 ustawy Pzp, tj.:
a) który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy:
– będącego osobą fizyczną skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2022 r. poz. 859) – dalej k.k. lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII k.k., lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,
– będącego osobą fizyczną prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny,
b) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1)
Zamawiający zgodnie z art. 393 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odrzuci ofertę, w której udział produktów, pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, NIE przekracza 50% (w ujęciu wartościowym).

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/07/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
140
2022
Następna aktualizacja:
25/07/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-07-22
Przejdź na początek ogłoszenia