Sandomierz: Zapytanie o cenę

przetargi
07.11.2021 12:35
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU SP. Z O.O.
27-600 SANDOMIERZ
PRZEMYSŁOWA 12
Tel. 15 832 36 79
Fax. 15 832 28 76
E-mail [email protected]
WWW www.pgkim.sandomierz.pl
Województwoświętokrzyskie
PowiatSandomierz
Treść zamówienia184/zkm/2021 zapytanie ofertowe o cenę na zbycie w formie sprzedaży autobusu komunikacji miejskiej

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia184/zkm/2021 zapytanie ofertowe o cenę na zbycie w formie sprzedaży autobusu komunikacji miejskiejPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. „Zakup autobusu komunikacji miejskiej” autobus Autosan H7-20.06.01 o nr rej. TSA51HF, rok prod. 2006 Autobus TSA51HF.zip zapytanie ofertowe b […].pdf Druk oferty Zał nr 1 […].docx 1 szt.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-16/pl16-527623.zip
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/527623
Miejsce i termin składania ofert

2021-11-04
Sposób składania ofertSkładanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena – wartość oferty warunki płatności – przelew 7 dni, proszę potwierdzić koszt odbioru autobuisu – po stronie odbiorcy, proszę potwierdzić
UwagiWymagania i specyfikacja:

Szanowni Państwo,

Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12 27 – 600 Sandomierz NIP 864 000 25 49 uprzejmie informuje o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego o cenę na sprzedaż autobusu komunikacji miejskiej.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Bardzo proszę o wypełnienie i odesłanie wszystkich załączonych dokumentów (prosze nie zapomnieć o podpisaniu ofert).


Autobus można oglądać w dniach od 27 października 2021 do 03 listopada 2021 w dni robocze w godzinach 7:00 – 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny.


Jeśli dojdzie do rozstrzygnięcia zapytania – odbiór pojazdu winien nastąpić nie później niż do dnia 10.11.2021 roku.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego „
lub pod nr tel 886 471 957 Zbigniew Lipko
tel. 886 471 945 Piotr Kołodziej
mail: [email protected]


– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: [email protected]


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wyfakturowanie sprzedaży


Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – przelew 7 dni, proszę potwierdzić – 3 – Koszt odbioru autobuisu – Po stronie odbiorcy, proszę potwierdzić

Numer informacji: 527623
Data dodania2021-10-27