Rzeszów: Dostawa autobusu 17 miejscowego
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Samochody osobowe:
z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Caritas Diecezji Rzeszowskiej
35-006 Rzeszów
ul. Jana Styki 21
Tel. 178 521 658
Fax. 178 528 660
E-mail [email protected]
WWW caritas.rzeszow.pl/2020/09/22/ogloszenie-o-zamowieniu/
Województwo podkarpackie
Powiat rzeszowski + Rzeszów
Treść zamówienia Dostawa autobusu 17 miejscowego (16 + 1 kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, 17 osobowego (tj. kierowca + 16 miejsc) autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Różance o następujących parametrach: a) autobus fabrycznie nowy, niezarejestrowany, nie starszy niż rocznik 2019, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich b) autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dokumenty dopuszczenia do ruchu publicznego c) autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad, w tym wad prawnych. d) autobus przystosowany do przewozu 17 osób (tj. 16 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy) z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich e) autobus wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min 135 kW i pojemności min 2800 cm3, z normą czystości spalin min EURO VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ.”Numer referencyjny:Nie dotyczy.
Specyfikacja http://caritas.rzeszow.pl/2020/09/22/ogloszenie-o-zamowieniu/
LINK do SIWZ http://caritas.rzeszow.pl/2020/09/22/ogloszenie-o-zamowieniu/
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe Uwaga: a) w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą. b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie c) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców. III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe Uwaga: a) w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą. b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie c) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców. III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, udokumentuje zrealizowanie dostawy nowego autobusu lub mikrobusu dostosowanego dla osób niepełnosprawnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (np. protokołów dostaw, referencji itp. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie o wartości powyżej 100 000,- zł (słownie zł.: sto tysięcy). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: Uwaga: a) w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą. b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie c) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 j. t. z poźn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 j. t. z poźn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: Nie dotyczy. III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, należy przedłożyć opis parametrów charakterystycznych oferowanego pojazdu, opracowany na podstawie załącznika Nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry i warunki)”, który uzupełniony jest kolumnami ze słowami „warunek” i „potwierdzenie warunku wraz z opisem”. Opis umożliwia Zamawiającemu potwierdzenie spełniania wymagań co do oferowanego pojazdu. W celu potwierdzenia odpowiedniej jakości autobusu, Wykonawca powinien posiadać i dostarczyć na wezwanie: a) Certyfikat Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001, właściwy dla branży motoryzacyjnej w zakresie przebudowy pojazdu b) dokument lub certyfikat nadany przez producenta pojazdu bazowego, potwierdzający spełnienie wymagań w zakresie jakości, sprzedaży i usług posprzedażowych jakie producent pojazdu bazowego stawia wykonawcom zabudowy na polu indywidualnych rozwiązań w zakresie zabudowy. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 j. t. z poźn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) W celu wykazania spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów (np. protokołów dostaw, referencji itp.) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane – zał. Nr 6 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp należy przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 rozdziału VI SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 2 do SIWZ, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 3 do SIWZ). c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca przedkłada dokumenty wydane przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca w terminie 3 dni (art. 24 ust.11) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących nazw firm (Wykonawców), które złożyły ofertę (art. 86 ust. 5) jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. Nr 5 do SIWZ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 j. t. z poźn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”.
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Caritas Diecezji Rzeszowskiej
ul. Jana Styki 21
35-006 Rzeszów
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 2020-12-10
Miejsce i termin składania ofert Caritas Diecezji Rzeszowskiej
35-006 Rzeszów
ul. Jana Styki 21, 13:30
2020-10-01
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie a) cena wykonania zamówienia 60,00 b) długość okresu gwarancji 20,00 c) skrócony czas realizacji zamówienia 20,00
Uwagi Adres:Caritas Diecezji Rzeszowskiej, ul. Jana Styki 21, 35-006 RzeszówTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-10-01godzina: 13:30Informacje dodatkowe: 1. Oferty należy złożyć w sekretariacie Caritas Diecezji Rzeszowskiej, ul. Jana Styki 21, 35-006 Rzeszów, w terminie do dnia 01.10.2020 r. do godz. 13.30 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.10.2020 r. o godz. 14.00 w siedzibie Caritas Diecezji Rzeszowskiej, ul. Jana Styki 21, 35-006 Rzeszów.III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)W celu wykazania spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów (np. protokołów dostaw, referencji itp.) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane – zał. Nr 6 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp należy przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 rozdziału VI SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 2 do SIWZ, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 3 do SIWZ). c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca przedkłada dokumenty wydane przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca w terminie 3 dni (art. 24 ust.11) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących nazw firm (Wykonawców), które złożyły ofertę (art. 86 ust. 5) jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. Nr 5 do SIWZ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 j. t. z poźn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”.
Data dodania 2020-09-22
Przejdź na początek ogłoszenia