Ropczyce: Gmina wybiera minibus od Autometu
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Ropczyce
39-100 Ropczyce
Krisego 1
Tel. (017) 2210550
Fax. (017) 2210555
E-mail [email protected]
Województwo podkarpackie
Powiat ropczycko-sędziszowski
Treść zamówienia „Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach”
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach, ul. Konarskiego 4, gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie, w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – Obszar D „Likwidacja barier transportowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy objętej niniejszym zamówieniem znajduje się w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna” stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Miejsce dostawy – siedziba Środowiskowego Domu Samopomocy, 39-100 Ropczyce, ul. Konarskiego 4. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę za dostarczony towar. 6. Wykonawca przyjmuje termin płatności: do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 7. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z pojazdem komplet dokumentacji, instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie w języku polskim oraz komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu, a także ważne świadectwo homologacji. 8. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: 1) Posiadać aktualne świadectwo homologacji dla autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) Spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) i posiadać stosowne „świadectwa homologacji typu”; 3) Spełniać wymagania normy Euro VI w zakresie emisji spalin; 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 5) Posiadać wszelkie zmiany adaptacyjne, dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, które nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu; stosowny zapis w tej kwestii powinien znaleźć się w książce gwarancyjnej pojazdu i musi być respektowany przez wszystkie Autoryzowane Stacje Obsługi Pojazdów oferowanej marki pojazdu na terenie całego kraju. 6) Wykonawca potwierdzi spełnianie minimalnych wymagań oferowanego pojazdu, na podstawie złożonego wraz z ofertą załącznika numer 2 do SIWZ Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej (prawą stronę tabeli, należy wypełnić poprzez wpisanie słowa /tak spełnia lub nie spełnia/, a tam gdzie jest wymagane podaje konkretną wartość lub wymagane informacje. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji wpisze słowa /nie/ lub zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.); 7) Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 r., nieużywany, sprawny technicznie. 9. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Urządzenia równoważne muszą bezwzględnie spełniać wymogi dla samochodów wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na samochód bez limitu kilometrów i lakier liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 24 miesiące, natomiast na perforacje nadwozia 8 lat od protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji osobno na samochód, osobno na lakier i osobno na perforację nadwozia jest punktowany i stanowi dodatkowe poza cenowe kryterium oceny ofert. 11. Wykonawca musi zapewnić serwis oferowanej marki (podwozia i zabudowy) nie dalej niż 120 km od siedziby Zamawiającego.
Wynik przetargu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 245000.00 Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTOMET Group Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stankiewicza 4
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 282531.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282531.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355470.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Osoba do kontaktu Gmina Ropczyce
ul. Krisego 1
39-100 Ropczyce
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Data dodania 2020-10-26