Radymno: Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego

przetargi
01.03.2023 12:26
Gmina Radymno
37-550 Radymno
ul. Lwowska 38
Tel. +48 166281138
Fax. +48 166282419
E-mail [email protected]
Województwopodkarpackie
PowiatJarosław
Treść zamówieniaŚwiadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Radymno w roku 2023

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie przewozów o charakterze użyteczności publicznej, w transporcie drogowym, na trasach opisanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszego postępowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części
Wynik przetarguZamówienie nr: 2022/S 246-713552
Część nr: 1 zamówienia
Nazwa:
Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Radymno w roku 2023” Numer referencyjny: ZP.271.3.6.2022
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 31/01/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Firma Handlowo – Usługowa Mariusz Franków
Adres pocztowy: Malawa 23/1
Miejscowość: Bircza
Kod NUTS: PL822 Przemyski
Kod pocztowy: 37-740
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 979 976.17 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 003 775.20 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: 2022/S 246-713552
Część nr: 2
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 31/01/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: „DAMIL- Trans” Krajowy i Międzynarodowy Przewóz Osób Danuta Cząstka-Sroka
Krajowy numer identyfikacyjny: 795 17 10
Adres pocztowy: 43A
Miejscowość: Ujkowice
Kod NUTS: PL822 Przemyski
Kod pocztowy: 37-713
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 114 847.52 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 62 195.36 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: 2022/S 246-713552
Część nr: 3
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nie
V.1) Informacje o nieudzieleniu zamówienia Zamówienia/zamówienia na część nie udzielono
Nie otrzymano ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie otrzymane oferty lub wnioski zostały odrzucone
CPV60.11.20.00
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Radymno
Krajowy numer identyfikacyjny: 7922031544
Adres pocztowy: ul. Lwowska 38
Miejscowość: Radymno
Kod NUTS: PL822 Przemyski
Kod pocztowy: 37-550
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Beata Ptasznik
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 166281138
Faks: +48 166282419
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.bip.ires.pl/ug-radymno
Adres profilu nabywcy: https://www.bip.ires.pl/ug-radymno
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Norma emisji spalin/Rodzaj napędu / Waga: 40
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 2245878000
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, a wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ, również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie, tj. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. 8. Odwołanie wobec innych czynności niż określone wyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 9. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w postaci papierowej albo elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 10. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 11. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu, którą wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 2245878000
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/02/2023

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:119377-2023:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2023-02-27