Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Przysucha: Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół

przetargi
17.06.2023 12:46
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGmina i Miasto Przysucha
26-400 Przysucha
Plac Kolberga 11
E-mail [email protected]
WWW bip.gminaprzysucha.pl
Województwomazowieckie
PowiatPrzysucha
Treść zamówieniaZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu Mazowiecki Instrument Wsparcia ,, Autobusy dla mazowieckich szkół”.
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego autobusu wyprodukowany w 2023 r. z min. ilością miejsc siedzących 18 osób + kierowca, koloru pomarańczowego, posiadający wyposażenie specjalistyczne (przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych) pochwyty dla niepełnosprawnych zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia.
1) Autobus musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2023 r., nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
2) Autobus musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych, w tym w szczególności: wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z p. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z p. zm.)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie potrzeb i wymagań Zamawiającego, w tym: minimalne parametry techniczne pojazdu, rozwiązania materiałowe, wyposażenie, elementy wykończeniowe określa załącznik nr 1 do formularza oferty pod nazwą: Oferowane parametry przedmiotu zamówienia autobusu szkolnego.
5. Gwarancja jakości.
1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 36 miesięcy.
2) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
6. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Ewentualne użycie nazw konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 05/06/2023
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość:
Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy:
26-400

1.5.4.) Województwo:
mazowieckie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL921 – Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6b09c5c-fba0-11ed-9355-06954b8c6cb9
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Inna działalność

administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-b6b09c5c-fba0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia:
2023/BZP 00247284

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2023/BZP 00041165/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2023/BZP 00235373

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
ZPI.271.29.2023.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy


4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu Mazowiecki Instrument Wsparcia ,, Autobusy dla mazowieckich szkół”.
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego autobusu wyprodukowany w 2023 r. z min. ilością miejsc siedzących 18 osób + kierowca, koloru pomarańczowego, posiadający wyposażenie specjalistyczne (przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych) pochwyty dla niepełnosprawnych zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia.
1) Autobus musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2023 r., nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
2) Autobus musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych, w tym w szczególności: wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z p. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z p. zm.)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie potrzeb i wymagań Zamawiającego, w tym: minimalne parametry techniczne pojazdu, rozwiązania materiałowe, wyposażenie, elementy wykończeniowe określa załącznik nr 1 do formularza oferty pod nazwą: Oferowane parametry przedmiotu zamówienia autobusu szkolnego.
5. Gwarancja jakości.
1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 36 miesięcy.
2) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
6. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Ewentualne użycie nazw konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa
4.5.3.) Główny kod CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha oznaczonego Nr ref.: ZPI.271.29.2023.MF prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 ust. ustawy Prawo Zamówień Publicznych do dnia 5 czerwca 2023 r. do godziny 10:00 (termin składania ofert) nie została złożona żadna oferta.

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Zgodnie z art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db65b3-8913-24c7-c22e-ef00102d584f
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuGmina i Miasto Przysucha Plac Kolberga 11 26-400 Przysucha email: [email protected] www: https://bip.gminaprzysucha.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-06-06