Polregio: Wykonywanie autobusowej komunikacji zastępczej

przetargi
16.04.2020 15:06

Dane organizatora Polregio Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie

20-406 Lublin

Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie

Tel. +48 722340914

E-mail [email protected]

WWW https://polregio.pl/pl/przetargi-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne/

Województwo lubelskie

Powiat lubelski + Lublin

Treść zamówienia Wykonywanie autobusowej komunikacji zastępczej na odcinkach: Lublin Gł. – Lublin Zemborzyce – Lublin Gł. – Lublin Gł. Szastarka – Lublin Gł.

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie autobusowej komunikacji zastępczej na odcinkach: Lublin Gł. – Lublin Zemborzyce – Lublin Gł. – Lublin Gł. Szastarka – Lublin Gł. w związku z przerwą w ruchu na linii nr 68 i związanym z tym brakiem możliwości kursowania pociągów.

Przewidywana ilość kilometrów do przejechania w ramach autobusowej komunikacji zastępczej wynosi 13 790 kilometrów w tym na odcinkach:

1) Lublin Gł. – Lublin Zemborzyce – Lublin Gł. – 5 070 km (10 km pojedynczy przejazd);

2) Lublin Gł. – Szastarka – Lublin Gł. – 8720 km (80 km pojedynczy przejazd).

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Polregio Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie

Adres pocztowy: ul. Gazowa 4

Miejscowość: Lublin

Kod NUTS: PL814

Kod pocztowy: 20-406

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Grażyna Kłys

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 722340914Adresy internetowe:

Główny adres: www.polregio.pl

I.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224587701Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

LINK do SIWZ http://polregio.pl/pl/przetargi-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne/

CPV 60172000-4: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

Wymagania III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w Postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 (z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego:

1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;

2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

4) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo do ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 PLN.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że:

1) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy o transporcie drogowym ewentualnie ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób;

2) dysponuje co najmniej 5 autobusami posiadającymi minimum 50 miejsc siedzących, posiadającymi sprawną klimatyzację/ogrzewanie w tym minimum jeden przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, dopuszczonymi do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażera wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2009 roku – każdy z nich;

3) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną umowę na usługę przewozu osób wg rozkładu jazdy o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto. W przypadku umów niezakończonych, Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie wartość danej umowy w części faktycznie zrealizowanej, która będzie odpowiadać minimalnej wymaganej wartości brutto.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 PLN.

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. numer konta: 79 1090 1375 0000 0001 3348 2370.

5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.

6. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2–5 ustawy Pzp zostanie złożone w oryginale, nie później niż w terminie składania ofert (najpóźniej wraz z ofertą) w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Wg załącznika nr 7 do SIWZ – wzór umowy.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Wg załącznika nr 7 do SIWZ – wzór umowy.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Wadium 2 000,00 PLN

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Polregio Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie

Adres pocztowy: ul. Gazowa 4

Miejscowość: Lublin

Kod NUTS: PL814

Kod pocztowy: 20-406

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Grażyna Kłys

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 722340914Adresy internetowe:

Główny adres: www.polregio.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Okres w miesiącach: 1

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert

20-406 Lublin

Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie

2020-04-27

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

20-406 Lublin

Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie

2020-04-27

Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej

Cena

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224587701Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

2. Odwołanie wnosi się w terminie:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

2) 10 dni – wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ – od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej;

3) 10 dni – wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 – od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: Postepu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224587701Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/04/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:177306-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

Data dodania 2020-04-15

Przejdź na początek ogłoszenia