Płock: Dostawa fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów

przetargi
02.04.2022 13:22
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZWIĄZEK GMIN REGIONU PŁOCKIEGO
09-400 PŁOCK
WITOLDA ZGLENICKIEGO 42
Tel. 24 366 03 00
Fax. 24 366 03 00
E-mail [email protected]
WWW zgrp.pl/
Województwomazowieckie
PowiatPłock
Treść zamówienia„Dostawa fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia„Dostawa fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI”Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk (1 szt. MAXI, 5 szt. MIDI, 2 szt. MINI) fabrycznie nowych niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI” w ramach zadania pn. „Zakup niskoemisyjnego taboru na potrzeby transportu publicznego dla Gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego”, współfinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład. Programu Inwestycji Strategicznych.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”.Zamawiający przed wszczęciem postepowania przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe. Protokół z konsultacji został zamieszczony na stronie http://www.zgrp.bip.org.pl/id/396Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk (1 szt. MAXI, 5 szt. MIDI, 2 szt. MINI) fabrycznie nowych niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI” Zakres zamówienia obejmuje również: dostawę wraz z autobusami dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej, przeprowadzenie szkoleń kierowców oraz w zakresie obsługi technicznej pod względem użytkowania, przeglądów, napraw i eksploatacji autobusów. Zamawiający wymaga, aby autobusy dostosowane były do użytku przez wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1647265165152
LINK do SIWZhttp://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ca4c0d47-1a10-4f2f-91f3-f0f07f979aa3
CPV34.12.00.00, 34.12.10.00, 34.12.11.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł,;2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 złIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.:1) Dla oferowanych autobusów MINI oraz MAXI – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie minimum trzech fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.2) Dla oferowanych autobusów MIDI – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostarczył na terenie Polski (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 10 autobusów oferowanego modelu. Ponadto na udowodnienie, że oferowany autobus NIE jest prototypem proponowany model autobusu powstał w ilości NIE mniejszej niż 500 szt.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności tj. przedłożyć:1.1 Umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);1.2. Potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.2. NIEdopełnienie wskazanych w pkt 1. formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość
Osoba do kontaktuZwiązek Gmin Regionu Płockiego ul. Zglenickiego 42 Płock 09-411 Urszula Dąbkowska +48 243660303 [email protected] http://www.zgrp.bip.org.pl/
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 330
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-12
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniPortal.uzp.gov.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniPortal.uzp.gov.pl/ Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOkres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 051-132071
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Związek Gmin Regionu Płockiego
Adres pocztowy: ul. Zglenickiego 42
Miejscowość: Płock
Kod NUTS:
PL923 Płocki
Kod pocztowy: 09-411
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Urszula Dąbkowska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 243660303
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.zgrp.bip.org.pl/

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://miniPortal.uzp.gov.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://miniPortal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: związek międzygminny

I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
„Dostawa fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI”

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk (1 szt. MAXI, 5 szt. MIDI, 2 szt. MINI) fabrycznie nowych niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI” w ramach zadania pn. „Zakup niskoemisyjnego taboru na potrzeby transportu publicznego dla Gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego”, współfinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład. Programu Inwestycji Strategicznych.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”.
Zamawiający przed wszczęciem postepowania przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe. Protokół z konsultacji został zamieszczony na stronie
http://www.zgrp.bip.org.pl/id/396

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 799 353.33 EUR

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121000 Autobusy i autokary
34120000 Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL923 Płocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren Gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego – Powiat Płocki

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk (1 szt. MAXI, 5 szt. MIDI, 2 szt. MINI) fabrycznie nowych niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI”
Zakres zamówienia obejmuje również: dostawę wraz z autobusami dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej, przeprowadzenie szkoleń kierowców oraz w zakresie obsługi technicznej pod względem użytkowania, przeglądów, napraw i eksploatacji autobusów.
Zamawiający wymaga, aby autobusy dostosowane były do użytku przez wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób NIEpełnosprawnych.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno – eksploatacyjne (P) / Waga: 25%
Kryterium jakości – Nazwa: Termin dostawy (T) / Waga: 8%
Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja (G) / Waga: 7%
Cena – Waga: 60%

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 799 353.33 EUR

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 330
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 330 dni/ trzysta trzydzieści/ dni od dnia zawarcia umowy. Dokumentem potwierdzającym wykonanie przez Wykonawcę całości zamówienia będzie spisany bezusterkowy końcowy protokół odbioru.
Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład. Programu Inwestycji Strategicznych.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł,;
2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.:
1) Dla oferowanych autobusów MINI oraz MAXI – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie minimum trzech fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.
2) Dla oferowanych autobusów MIDI – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostarczył na terenie Polski (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 10 autobusów oferowanego modelu. Ponadto na udowodnienie, że oferowany autobus NIE jest prototypem proponowany model autobusu powstał w ilości NIE mniejszej niż 500 szt.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności tj. przedłożyć:
1.1 Umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
1.2. Potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. NIEdopełnienie wskazanych w pkt 1. formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 12/04/2022
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 12/04/2022
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu.
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego przy użyciu którego następuje otwarcie, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert, otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniPortal.uzp.gov.pl/
, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa –ZWIĄZEK GMIN REGIONU PŁOCKIEGO)
https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail:
[email protected]
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje istotne dla przedmiotowego postepowania zawarto w SWZ oraz Załącznikach do SWZ dostępnych wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
http://zgrp.bip.org.pl/przetargi/index/id/1
https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://zgrp.bip.org.pl/

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów zgodnie z Działem IX – środki ochrony prawnej ustawy „Pzp”.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/03/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
051
2022
Następna aktualizacja:
15/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-14